Verdier

Søvn...

16 indlæg i dette emne

Jeg vil have den tilbage.. Han siver så fint om dagen, tre lure.. Men når vi så når natten går det bare galt.. Han er nem og putte kl 19.30-20 og så vågner han igen ved 22-23 tiden og så ellers ca hver anden time indtil kl 6 ca h og vi står op.. Altså han er nem om natten og så sover ligeså snart han han har spist og jeg gør det nærmest i søvne, men det er ved at være lidt hårdt.. Puha.. (Kan jo så heller ikke sove om dagen, Hmm)

Nå ville lige hælde lidt galde ud..

For ellers er han bare en glad og dejlig dreng.. Fantastisk.. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha...! Det lyder hårdt, med ingen søvn.. Håber snart han vil sove igennem. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det kunne være skønt.. Ellers må jeg få øvet mig i at tage en time om dagen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er FULDSTÆNDIG som her... Mads sover 1 time om formiddagen, ca 2 timer til middag og ½-1 time sidst på eftermiddagen, han er super nem at putte 19.30 men ja ligesom dig, vågner han første gang ca 22-23 tiden og så hver anden time resten af natten.

Jeg snakkede med min SP om det idag, hun sagde at det bør indrette sig nu her hvor man er begyndt at give lidt fast føde, man kan evt prøve at strække den med sut om natten, men det trækker jo bare for vildt tænder ud at skulle strække den 1 times tid hver gang de vågner, for man skal jo rende hver 5 minut og give sut så.

Jeg er ogspå ved at være godt og grundig træt, især når man også har en storesøster der skal tages af og alle de huslige pligter.

SP sagde at hvis han ikke sover igennem til jul synes hun at vi skal bruge juleferien på at lære ham det, ved at FAR tager over om natten med en sutteflaske med vand i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er FULDSTÆNDIG som her... Mads sover 1 time om formiddagen, ca 2 timer til middag og ½-1 time sidst på eftermiddagen, han er super nem at putte 19.30 men ja ligesom dig, vågner han første gang ca 22-23 tiden og så hver anden time resten af natten.

Jeg snakkede med min SP om det idag, hun sagde at det bør indrette sig nu her hvor man er begyndt at give lidt fast føde, man kan evt prøve at strække den med sut om natten, men det trækker jo bare for vildt tænder ud at skulle strække den 1 times tid hver gang de vågner, for man skal jo rende hver 5 minut og give sut så.

Jeg er ogspå ved at være godt og grundig træt, især når man også har en storesøster der skal tages af og alle de huslige pligter.

SP sagde at hvis han ikke sover igennem til jul synes hun at vi skal bruge juleferien på at lære ham det, ved at FAR tager over om natten med en sutteflaske med vand i :)

Årh hvor er jeg glad for at jeg ikke er alene.. Men ked af du står i det samme, for puha det et hårdt.. Og især når man har storesøster også.. Synes godt nok der er længe til jul, men lyder til at være en god ide.. Jeg håber at den faste føde giver lidt.. Kram til dig og så krydser vi fingre for at vores små banditter snart gider sove lidt! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her vågner Astrid et par gange om natten. Men hun ligger bare og pludre. Hun får sutten og så putter hun sig igen.

Græder jeres drenge? Eller pludre de?

Tænker på om jeg burde amme Astrid der om natten.?

Hun er ligesom Jeres drenge nemme om dagen og nem at putte om aftenen. Hun sover ca fra 20.30 til 1- 2 får sutten og igen ved 4 tiden. Vågner så frisk og beder om noget at spise ved 6-7 tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Max han græder når han vågner.. Får han bare sutten bliver han ved, så derfor spiser han..

Synes ikke det lyder som om hun er sulten..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg ville ikke give hende mad hvis hun er ok med sutten, Mads bliver også vred på sutten om natten, fordi der ikke kommer noget ud af den ;) hvis han puttede sig igen med sutten, så ville jeg være lykkelig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super :-) :-).

Det var lige det jeg håbede, at i ville svare.

Jeg lader hende sove :-D :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har rykket Mads på sit eget værelse, og det har skåret den første amning væk (7-9-13)

De sidste par dage har vi så kun ammet 2 gange hver nat :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har vi også haft to nætter med succes.. Igår sov han sågar fra 18.30-00.30 (hurtig flaske+tør ble) - 4.30 (lidt vand) og stod op kl 7.. Kæmpe jubel.. Så håber vi går gode tider i møde.. Det skal så også siges at han er gået fra at spise mellem 100-130 ml til 180-210 ml og et par skefulde grød..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille super sover :-D

Astrid sover nu fra ca kl 21 til kl 6 - 7 tiden om morgenen. Uden at vågne og vil have sutten.

Så nu har vi taget springet og putter hende på hendes værelse. Det går super :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk.. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ammer ca 2 gange, maks 3, men giver så sutten 2 gange også..

Storesøster er også vågen 2-5 gange.. er bare så træt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ammer ca 2 gange, maks 3, men giver så sutten 2 gange også..

Storesøster er også vågen 2-5 gange.. er bare så træt..

Øv hvor træls.. Det er bare hårdt.. Kram til dig.. Håber snart det vender..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ammer ca 2 gange, maks 3, men giver så sutten 2 gange også..

Storesøster er også vågen 2-5 gange.. er bare så træt..

Puha, Sandie. Det lyder som nogle lange nætter. Får du så taget en lur om dagen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER