My-Moren

Hvordan er livet som mor?

31 indlæg i dette emne

Tænkte at tråden "hvordan går det med jer derude?" var en god "følge med i hinandens graviditet" tråd så vil nu opgradere den, til en "nu som mor" ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

væk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Livet som mor er skønt. Jeg nyder det! Er lige kommet i mødregruppe. Vi skal mødes her hos mig for første gang på onsdag. Bliver så spændende!!

IDA har tynd mave for tiden, giver d-vitaminerne skylden . Håbet snart det bliver bedre. Jeg er lykkelig! Barnedåben gik godt i søndags, nu skal jeg vare koncentrere mig om min snart 6 uger gamle datter... Som vokser helt vildt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Livet som mor er skønt. Jeg nyder det! Er lige kommet i mødregruppe. Vi skal mødes her hos mig for første gang på onsdag. Bliver så spændende!!

IDA har tynd mave for tiden, giver d-vitaminerne skylden . Håbet snart det bliver bedre. Jeg er lykkelig! Barnedåben gik godt i søndags, nu skal jeg vare koncentrere mig om min snart 6 uger gamle datter... Som vokser helt vildt!

Dejligt at høre :) Tynd mave? Synes da bare generelt at afføringen er noget sjask ;)

Jeg venter på at høre fra SP teamet her vedr. mødregr. kontaktede Haderslev kom. inden vi flyttede og fik, at vide at de ville kontakte mig... Men har intet hørt, endnu! Tænker at jeg tager kontakt snart igen! Vil jo gerne i gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en god idé med denne tråd!

Her går det også godt. Rasmus er dejlig :loveshower og faktisk ret nem. Det svinger med hvor meget han sover, men han sover altid mest og længst om natten.

Synes allerede at han er "vokset", han er ikke så nyfødt at se på længere. På mandag kommer sp igen og jeg er lidt spændt på hvor meget han er vokset siden sidst hun var her for 14 dage siden.

Jeg har aftalt med sp at jeg gerne vil i mødregruppe, hvis der er en med nogenlunde jævnaldrende mødre - hvis der kun er grupper med unge førstegangsmødre, vil jeg hellere undvære og "nøjes" med dem der har født indenfor den sidste mdr i min vennekreds. Jeg er så heldig at have 3 veninder der også næsten lige har født. Jeg har ikke hørt noget ang mødregruppe endnu, så jeg ved ikke hvad det ender med...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her går det også okay - kæresten min er MEGET forstående overfor at vores søn KUN sover hvis vi holder ham.. så han tager sig af hjemmet osv... men det er hårdt at den lille hænger hele tiden.. men tilgengæld klare den store pige det flot - og det er "nemt" at være mor for begge.. selvom jeg er meget træt...

vi har ikke talt mødregruppe endnu - men ved heller ikke om jeg vil endnu - det kommer meget an på hvem der deltager... vi bor i en lille by -ed MANGE elendige unge mødre som er mere optaget af byture og udskiftning af mænd og få børn passet konstant - og det kan jeg slet ikke holde ud...!!! selvom jeg "kun" er 25 så har jeg altid passet min børn selv og jeg er mere familiemenneske, har slet ikke behov for at høre om hvor hårdt det er ikke at kunne komme i byen fordi de mangler barnepiger ( gik i mødregruppe for unge med den store da jeg kendte mange af deltagerne, men det var INGEN succes... men hus jeg får chancen for at deltage i alm mødregruppe med flergangsfødende så vil je gerne.. ellers har vores sundhedsplejersken aktiviteter for mødre en gang om mdr og det glæder jeg mig meget til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Livet som moar til Celina :loveshower Celina sov de første 10 dage konstant :7himmel men så vågnede prinsessen ellers op af prinsesse drømmen :whistling Celina er rigtig ked og skriger rigtig meget så hun har været til kiropraktor 3 . så er min kære pige flaske barn og gylper HELT VILDT så vi startet op på noget specielt modermælk så hendes mælk bliver i maven.

livet som moar til 8 har været lidt hårdt i de 4 uger hun er i dag :hurra men elsker mit dejlige liv og nyder hvert minut på trods af jeg er mega træt. glæder mig til efterårsferien hvor vi kan hygge .

Celina skal døbes den 11-11-2012 og har fået lavet de flotteste invitationer :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går det godt!

Jeg nyder liver som mor, omend jeg synes det har været en hård start på alle mulige måder!

Er træt, men lillemanden er ved at tage nogle længere lurer om natten - SKØNT!

Vi er jo flyttet, til Haderslev og er næsten på plads... Dejligt at få lidt mere ro på og så for min lille Charlies skyld. Han har været udsat for nok nu, synes jeg!

D.18 okt. skal vi til nyt tjek med hjertet på Odense Universitets Hospital. Sidste tjek gik godt og viste at det ene hul i hjertet nok er ved at lukke sig igen - dejligt!!

Han har bøvlet med maven, men efter to gange til zoneterapi synes vi at det går bedre!

VI var til fem ugers undersøgelse i denne her uge og det gik rigtig godt! Lillemanden vejer 4200g og er 55cm lang. Store dreng :) Vi fik duppet hans navle, da han har navlegranolom. Så nu håber vi at den lukker sig igen :)

Jeg blev også tjekket og alt var i den fineste orden :)

Dejligt at hullet er ved at lukke sig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er lidt op og ned her. Men mest op. Hun er såå dejlig og jeg har stadig ikke helt fattet hun er min. Jeg gør ligesom bare det hele pr automatik. Lidt ligesom jeg gjorde med fødslen. Det er lidt som om jeg kører på autopilot. Men jeg nyder hende :loveshower

Vi er stadig ved at finde en rytme og lære hende at kende. Vi har dagligt 4/5 timer hvor hun ikke rigtig vil finde ro og vi ikke kan trøste hende ordentlig. Hun er begyndt på at have dem før midnat, hvilket er ret befriende så jeg ikke er alene om dem. Hun har fx ikke sovet siden kl 18.30 - dvs 4,5 time - andet end max 10 min. Hun tømmer begge bryster og er stadig sulten, så vi er begyndt at give hende ME og det hjælper på sulten, men hun falder ikke i søvn.

Vi har snakket om det kan være fordi vi ikke får vækket hende når hun har sovet i 3 timer. Så hun får sovet måske lidt mere end 4 timer. Og så er hun jo ikke træt når hun har spist. Og det virker som om hun ikke rigitg ved hvad hun skal bruge den vågne tid på, er det helt vulapyk? Så nu er vi blevet enige om at vække hende når hun har sovet i 3 timer. og se om det hjælper. Mht spisningen, så de sidste dage har det npk været fordi der ikke er nok nærring da jeg er syg med feber og derfor ikke får spist ordentlig. Jeg tager dog panodiler for at kunne klare dagen. Men det gør jo ikke en rask ;) selvom man tror man er det, fordi man ikke kan mærke feberen. Men der er SÅ frustrende ikke at kunne mætte hende. Og så er det heller ikke lige at jeg får sovet før jeg er for træt :whistling og så bliver det bare meget værre.

MEN lige bortset fra de små ture vi har med hende er hun en super nem baby. Når hun sover, så sover hun og der skal helt vildt meget til at vække hende. Jeg stod ved en hæveautomat med hende i barnevognen den ene dag, hvor de var ved at ligge nye fliser, og deres maksiner og hamren og banken larmede en del, men hun sov bare videre :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået en nem baby indtil videre :loveshower Hun skriger, når hun er sulten, spiser og lægger sig så som regel til at sove igen. Hun har dog perioder, hvor hun bare kigger rundt og er vågen og glad, så helt dvask er hun ikke ;-)

Her er det tilgengæld moderen (mig!! :whistling), der er besværlig! Jeg bliver nødt til at bruge ammebrikker, da hun ikke kan få fat i brystet, og derudover tabte hun sig lige til grænsen, da hun blev vejet på 4. dagen, så var et smut forbi sygehuset, og fik malket ud og fandt ud af, at jeg ikke har mælk nok. I weekenden blev vi derfor beordret på fedekur - jeg malkede ud og gav hende det på flaske og hun fik suppleret op med MME, og skulle have mad hver 3. time. Det var ret tidskrævende, så det er godt, vi er to! Heldigvis er hun nu næsten tilbage på sin fødselsvægt, så nu kan vi slappe af igen :-)

Nu ammer jeg igen, og malker i stedet ud efter amning for at chekke mængden, og har lige malket en masse ud, trods hun lige havde spist, så måske hun lige skal vænne sig til at amme i stedet for blive flasket. Men nu ved jeg da, at mælken er på vej, så det er rigtig rart, for vil virkelig gerne amme.

Jeg syntes, det var en hård weekend, men det var først da vi kom hjem i går og havde fået "fjernet" vækning-hver-3.-time-reglen, at jeg fandt ud af, hvor afslappet jeg pludselig følte mig, så det har fyldt en del at kigge på uret, fordi nu er det snart tid igen ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker lille Theodor. Han er så sød og dejlig, og jeg synes vi kom rigtigt godt fra start. Han var rimeligt nem og glad og jeg fik det også ret hurtigt godt efter fødslen.

Men den seneste uge har været streng, og jeg har næsten ikke haft overskud til at smile og grine til den lille skat. Jeg har fået revner/sår på begge brystvorter med svamp OG brystbetændelse. Det gør så vanvittigt ondt at amme, at jeg veksler mellem at skrige og græde og bide i en klud. Men min SP har været her og er sød og jeg er i gang med noget behandling. I dag synes jeg måske (med fare for at jinxe hele lortet) at det er en smule bedre. Bare en lille smule. Hvis ikke det meget snart lysner, er jeg bange for, at jeg får et flaskebarn. Ikke at der er noget i vejen med dét; jeg havde bare forestillet mig at skulle amme. Men det er vel vigtigere at være glad og have bare lidt overskud.

Siden i onsdags har jeg været på amning+MME+udmalkning+behandling af svamp + sterilisering, hver gang han melder sig. Det føles som om, at hver gang jeg bliver færdig, så er han vågen igen og så VED jeg bare, at det kommer til at gøre ondt. Puha! Indrømmer gerne at jeg har tudet flere gange.

Glæder mig til at det bliver mere normalt herhjemme. Heldigvis er min mand en skat, men han er jo ikke hjemme det meste af tiden. Han gør dog alt, hvad han kan for at hjælpe, og havde smurt madder og at lagt tøj frem i morges, fordi jeg ikke engang når at spise nogen gange.

Håber I nyder jeres små vidundere og at jeres boobies arter sig:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

væk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej i dejlige mødre ;)

Jeg ville lige herind for at læsse af (har lige en møgdag)... Og så så jeg dit indlæg Fister, manner hvor har du det hårdt! Øj hvor er det synd for dig, :( mit blegner lis'som lidt ved siden af! Håber at du meget hurtigt slipper for smerterne.. :kram2

Jeg har en lille pige der konstant er overtræt, -jeg kan kun få hende til at sove, hvis hun er på mig eller i vognen -som skal bevæge sig, og ligeså snart jeg lægger hende fra mig eller stopper gåturen, vågner hun igen :( Ydermere, når hun er vågen (hvilket hun jo er relativt meget) er hun i så dårligt humør, både på grund af trætheden, og på grund af diverse mavesmerter, -vi har fået konstateret at hun har problemer med nakken og lænden, -som jo fører til maveproblemer.. Min svigermor har kigget på hende og prøvet at fikse det (hun er alternativ behandler) -så lige nu går vi og venter lidt på en bedring, -men jeg er allermest til bare at smutte til kiropraktor med det samme! (men bliver svigerløjsen mon så mopset) SUUUUUUK!

Jeg er konstant træt og ked af at se hende sådan, -så jeg tuder også tit i disse dage.. Hun er forresten også igang med et appetitspring og har været det længe, for efter 2 dage med konstant spisning er hun så udmattet så hun sover en hel dag, -hvilket sætter produktionen tilbage -så vi starter forfra igen! Føler at det aaaaaaldrig ender :boo

Tak for aflastningen, håber at i andre har klaret jer bedre forbi tiger- og appetitspringet! :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

væk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op Maiken, det lyder altså også som noget af en kamp! Godt at høre, at det hele går bedre nu og at du kan nyde din lille guldklump! :)

Herhjemme har alt kørt super indtil for et par dage siden, hvor Anabella begyndte at døje lidt med maven og jeg begyndte at få rigtig ondt i brysterne. Var ved læge idag, som er gammel sundhedsplejerske, og hun kunne konstatere at jeg har små mælkeknuder i brystet og Anabella derfor har kæmpet for at få mælken ud, uden at blive helt mæt, derved ville spise konstant og ødelægge mine brystvorter. Oveni det har jeg så haft feber om natten og ikke engang har kunne sove, når hun sover.. Lidt en ondt cirkel :) NU er det dog i bedring og den står på brystmassage under bruseren to gange dagligt. Der er allerede bedring hos Anabella og hun virker mere mæt - dejligt!!

Derudover er hun generelt super nem og dejlig!! Jeg nyder at være mor og nyder at se min mand som far! Hun græder sjældent og er heldigvis nem og hurtig at trøste, hvis det endelig sker!

Håber det går godt derude hos jeres familier! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej søde mødre.

Jeg skylder vist en opdatering efter mit sidste indlæg. Det var fan.... et par hårde uger. Det blev lidt bedre, men kun sådan at jeg ikke græd mere - det gjorde stadig pænt ondt. Min mælkeproduktion kom ikke op og da brystbetændelsen kom igen og jeg kunne mærke ar jeg var hastigt på vej til endnu en tur i ammehelvede, besluttede jeg - efter en lille opsang fra min mor om, at det var noget fis at jeg ikke måtte give ham mad i flaske, det har man gjort i årtier - at give amningen en pause og Theodor et ordentligt måltid mad. Det var verdens bedste beslutning, for vores vedkommende. Jeg fortsatte med at malke ud, men ville først amme igen, hvis sårene helede og mælkeproduktionen steg (jeg kunne maks malke 35 ml ud pr gang tilsammen i de to uger jeg kæmpede). Brysterne helede endelig, men mælkeproduktionen var elendig...til gengæld kunne jeg kende min lille glade dreng igen, så nu er han flaskebarn.

Den fredag hvor jeg tog beslutningen var jeg ked af det. Vi var til familiefødselsdag og jeg kon til at tude, da jeg fortalte at det bare ikke gik. Og Theodor havde møg-ondt i maven og var bundulykkelig. Så stod jeg dér og hylede hos min svigermor, som bagefter masserede Theodor på maven og gav ham lidt kamille-the. Han kune slet ikke falde til ro hos mig, så alle mine massageforsøg var forgæves, men endelig virkede det hos farmor og til hele selskabets store fornøjelse lavede han en kæmpe lort imens vi sad og spiste :glad alle var så søde, og der var kun opbakning mht at stoppe amningen. Nogen gange går det bare ikke.

Nu har vi det allesammen meget bedre. Der er krudt i Theodor og han smiler og bokser rundt. Hat vist arvet sin fars energi-niveau, for han er rimeligt meget vågen og er ikke en af den slags babyer som sover længe. Til gengæld sover han godt i sin seng og vi kæmper ikke (endnu) med at han hyler og er ulykkelig om natten...bare han får sin flaske hver tredje time.

Måske har han taget lidt tidligt hul på næste tigerspring, for i de seneste dage vil han kun sove hos mig om dagen, og han gider ikke altid spise op. Jeg skal helst kigge på ham hele tiden, ellers brokker han sig. Lige nu ligger han og putter i mine arme, viklet tæt ind i et tæppe. Han er simpelthen så dejlig.

Nu ligger han og smiler i søvne. Jamen altså...er det ikke bare det skønneste i verden

Han var i øvrigt i mandags 55 cm og vejede 3660 g (fra 49 cm og 2760 ved fødslen), så det går endelig den helt rigtige vej.

Edit:

Her er han:)

post-4469-068845500 1352035380_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sikke en omgang - det er ikke sjovt at ende i ammehelvede :( så er det bedre med flaske.. jeg forsøger lige nu at redde amningen efter 3 uger med næsten kun flaske - og det ser ud til at lykkes.. men må også indrømme jeg er sindssyg stædig da alternativet er profylac som koster 86 for pulver til 3,6 liter.. samt apoteket har det ikke på lager så jeg skal hele tiden bestille forud.. så for mit vedkommende vil det være rart at kunne amme... men man skal jo ikke amme for enhver pris - det vigtigste er jo at hele familien fungere ( overbeviser jeg mig selv om da sundhedspl siger jeg ikke skal regne med at få amningen til at fungere..) sikke en dejlig dreng i har.. han ser ud til at stortrives :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hovsa....dobbeltindlæg...

Jeg bruger det så til at ønske jer en god november-uge :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sikke en omgang - det er ikke sjovt at ende i ammehelvede :( så er det bedre med flaske.. jeg forsøger lige nu at redde amningen efter 3 uger med næsten kun flaske - og det ser ud til at lykkes.. men må også indrømme jeg er sindssyg stædig da alternativet er profylac som koster 86 for pulver til 3,6 liter.. samt apoteket har det ikke på lager så jeg skal hele tiden bestille forud.. så for mit vedkommende vil det være rart at kunne amme... men man skal jo ikke amme for enhver pris - det vigtigste er jo at hele familien fungere ( overbeviser jeg mig selv om da sundhedspl siger jeg ikke skal regne med at få amningen til at fungere..) sikke en dejlig dreng i har.. han ser ud til at stortrives :)

Ja, det var noget møg. Hvor er det godt at din amning lysner! :goodluck og :bd med den mælkeproduktion. Sejt at du kæmper videre.

Og tak; han er bare skøn :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er virkelig begyndt at nyde min lille troldepige. Selvom det er noget af en rutshebane vi kører i. I nat græd jeg næsten mig selv i søvn af frustration over mig selv og min reaktion. Hun har den sidste uges tid været ret umulig om natten og sovet meget uroligt. JEg mistænker hun måske vokser om natten, for det lyder som om hun har ondt da hun ligger og vrider sig og græder i søvne. Og det er kun om natten ml midnat og ca 5-6 tiden om morgen, resten af dagen sover hun fint. Men det betyder jeg ikke får sovet særlig meget og når jeg falder i søvn er det meget overfladisk. Så når hun vågner og bare græder og græder får jeg en trang til at kaste hende af h... til. Og i nat blev jeg bare så ked af, det skal være sådan og at jeg ikke har overskudet om natten. Men når hun så som hun har gjort et par gange idag, vågner uden at græde og bare er glad selvom hun er sulten. Så er nattens frustrationer væk :7himmel Manden er heldigvis en rigtig stor hjælp også om natten. Jeg trækker den så langt jeg kan før jeg vækker ham på hverdagene mår han skal på arb. Men han tager hende uden brok når jeg ikke kan mere. Hun har ikke helt fundet ud af vi ikke skal være vågen og 'lege' om natten endnu.

De sidste dage har hun dog kæmpe noget så grusomt imod søvnen. Hun er møg træt og er pjævset. Hun kan være 1-2 timer om at falde i søvn. Og der foregår på enten min el mandens arm. Hun kan falde i søvn for at vågne 10 min efter og kæmpe videre. jeg overvejer lidt om det er en tiger, men synes bare alle forandringerne er kommet for 1-2 uger siden (hun er 5 uger).

Ellers er jeg begyndt at træne hende i ikke at falde i søvn på min arm, det har sog været lidt svært de sidste dage.. Men jeg har haft nogen gode oplevelser, og tidligere på aften, lagde jeg hende i vuggen hvor hun sov 1,5 timer. Den er hun ikke så vild med om natten... Hun sover mere roligt når hun sover hos os. OG jeg vægter at kunne få bare en lille smule søvn. og jeg får mere hvis hun ligger i vores seng frem for når hun ligger i sin vugge og er meget urolig.

Jeg blev 'smidt' i seng i formiddags af min skønne mand og fik sovet 3 timer og blev vækket fordi Noah skulle sminkes, da han skulle med sin klasse på hallowen trick and treat. Så fik Leah noget mad og jeg brugte en times tid på et dejligt bad og pleje af min krop. Jeg har ingen blødninger mere og havde min 1. mens i sidste uge. Smuttede i et par g-streng for første gang siden februar!! føler mig en del mere feminin og bare mandens reaktion er fantastisk :P Jeg var også lige en tur på min cykel nede og handle. nøj hvor jeg har savnet det! at rører mig. Det er helt sikkert jeg skal have kørt nogen lidt længere ture, snart når jeg får muligheden. Også for at få smidt de sidste kilo. De gik ellers så godt de første 3-4 uger og det raslede af. Men vægten har stået stille (for)længe synes jeg <_<

Mht amning er vi ved at finde os tilrette. Leah er gået fra 1,5-2 timers amning på begge bryster til 20-30 min incl 2-3 bøvse pauser og kun 1 bryst :glad Men samtidig voksede mine boobies igen :prik hvilket betød at de amme bh'er jeg havde købt blev for små og de er en XL!!! OG de strammede så jeg ikke kunne holde ud at have dem på og fik mega ondt. så har måtte købe nogen nye. Så nu har jeg brugt 1300,- på det og har kun 2 jeg kan bruge. Belastende! Oh well, jeg overlevet jo nok, men det er godt nok ærgeligt at have brugt 600,- på bh'er og så 3 uger senere skal man have nye.. Jeg har også fået svamp og Leah trøske. Men hold nu op hvor gør det ondt til tider. Specilet når brystet er klar til at blive tømt. Igår var jeg nødt til at malke det ene fordi hun havde være vågen 2-3 timer og så sov 3 timer. Og jeg kunne slet ikke holde det ud. Men jeg har fået noget brentan gel og kan godt mærke det hjælper og også se det hjælper på Leah.

Alt i alt er vi glade og hun er trods søvn problemerne ret nem. OG efter Majken introduseret baby language, er det blevet meget nemmere at håndtere hendes gråd og opfylde hendes behov.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har kun haft en eneste uge med skrig og skrål, hendes uge 10.... den var frygtelig. Vi stoppede med d-dråberne og prøvede acd dråberne, de gav hende de samme mavekramper. Nu er har vi holdt en pause på 14 dage og trapper op med d-dråber igen, nu er det en pr. dag...... så synd de skal forvolde så meget skade, har haft den gladeste pige de 14 dage uden!

Ida sover tungt om natten og meget let om dagen, tænder jeg emhætten ryger hun i den dybeste søvn. Hun sover gerne i barnevognen, dog helst når den kører.... :) men med en større indsats også når den holder stille.

Ida er glad og tilfreds, spiser ikke meget af gangen og rammer for tiden kun 700-800 ml om dagen, men hun vokser som bare pokker, så jeg er ikke urolig.

Mødregruppen gik lidt i vasen, så jeg ses en gang om ugen med en af pigerne fra gruppen, resten ses vi ikke med. Vil egentlig også hellere mødes med en pige der siger mig meget, frem for 4 der siger mig meget lidt....... (ja, vi klikkede slet ikke)

Jeg glæder mig helt til jeg skal være mor igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til at du skal være mor igen? Er du gravid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej nej....... men jeg glæder mig til den dag jeg skal være mor igen, det er da det hyggeligste, når man lige er kommet over alt det der........ nervøsitet.... og har lært hvad det at være mor drejer sig om. Pga. kejsersnittet skal der gå et år og 3 mdr. før man må blive gravid igen.... så vi må vente.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

væk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går alt også skønt!! Anabella har så småt fået en rytme og sover fra ca. 21 til 4-5 tiden, hvor hun bliver ammet og sover videre til alt mellem 7 og 10. Så jeg kan vist ikke klage over nattesøvnen!

Sp var her i dag og min lille pige vejer nu 6,4 kg, wow! Men er også ret lang, så hun er slet ikke tyk, konstaterede Sp'en :) Dejligt nok alligevel.. Hun følger sin egen gode kurve, så det er jo perfekt!

Hun snakker meget og bliver bedre og bedre til at ligge på maven. Tror heller ikke der går længe, før hun kan trille. Sp'en mente hvert fald, at hun laver alle tegnene til, at det ligepludselig sker. Så nu er det slut med at vende ryggen til, hvis hun ligger på vores spisebord. Hun har tit ligger der, når vi har spist, hvor vi godt lige har ku hente noget på køkkenbordet - men det er slut nu! :)

Om dagen sover hun godt i barnevognen og det er faktisk sjældent hun græder. Vi har også været så heldige, at undgå aftenuro og d-dråberne skaber heller ingen problemer! SÅ dejligt!

Vi har været til babysvømning to gange og det er bare SÅ sjovt og godt for Anabella! Det burde altså være obligatorisk..! Det sætter virkelig gang i fordøjelsen plus at hun sover ekstra godt bagefter! :) Jeg kan kun anbefale at prøve det!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER