sivtop

Symptomer??

15 indlæg i dette emne

Ja.. ligger her og kan ikke sove. Både pga tankespind, men også en grum kvalmetur der lige har overmandet mig... Uf!!

Kvalme har jeg dog endnu ikke haft så meget, men det kan nå at komme endnu ;) men har de klassiske meeega omme dutter.. :o;) og så er jeg træt. Men det er vist hvad jeg kan stille op med lige nu... 5+2 må jeg være i dag, her over midnat :)

Fortæl fortæl, om symptomer :)

På fra mobilen, derfor lidt tynd på smileyer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har meget ligamentsmerter, hovedpine, kvalme, tissetrang hele tiden og er VIRKELIG træt :zzz Så jeg er godt gravid efterhånden ;)

Jeg ved stadig ikke helt hvor langt jeg er endnu, men glæder mig til tirsdag, hvor jeg skal scannes igen, og vi så forhåbelig kan se det der :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må sige, at de to streger kom bag på mig. Jeg testede for ægløsning pga. min sidste mens var så mærkelig kom ugen før og fortsatte et par dage hvorefter det stoppede. Det startede så igen på den "rigtige" dag og var normal. Jeg startede med at teste på 12 dagen men fik aldrig en helt positiv æl-test?

Undrede mig derfor da jeg begyndte at være ekstrem følsom for lugte, fik kvalme og hjertebanken samt ondt i mit haleben - men der var jo så en god årsag:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her oplever vi ømme og voksende dutter, let kvalme (værst henad dagen mod aften og især i slutningen af måltiderne), super meget mavesyre, oppustethed, ømhed i lænden og totalt ændret madlyst (visse lugte er jeg ikke god til).

Føler mig ikke voldsomt træt, men bliver nok tidligere træt af aftenen end før rolleyes.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det helt fint, er dog lidt mere træt end normalt....så jeg klager ikke :)

Jeg håber at kunne springe kvalmen over denne gang....den har virkelig været slem de andre gange og varet igennem hele gaviditeten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh... Jeg døjer for vildt med kvalme.. Hele dagen igennem on and off... <_< Og SLEMT!! :(

Desuden sover jeg helst 15-16 timer i døgnet, og har den onde hovedpine næsten konstant.. :unsure ..

Babserne er heldigvis ikke ømme.. Kun vorterne fra dag til dag, men ikke spor slemt.. :) :hophop

Men den ellers øgede appetit er bare så meget blevet afløst af.. :puke bvdr...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seriøst.... kæmpe kvalmetur her til morgen. Da det var værst sad jeg på badeværelset med koldsved over hele kroppen :blink Og det endte osse med at jeg måtte :puke

Har fået det bedre op af dagen, men sikken formiddag... det gider vi altså ik døje så meget med ;) Selv om det er skønt med nogle tegn på at der sker noget i kroppen :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe kram til jer med kvalme.. Føler virkelig med jer :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også seriøs kvalme her nu - HELE dagen. Begrænset hvad man så lige kan finde på at spise, hvis man overhovedet har lyst til at spise puke.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og tooootalt ømme dutter :hophop Troede ikke de kunne blive mere ømme, men det ku de så... :hophop ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået mega meget kvalme :puke og har slet ikke lyst til noget mad! :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke overbevisende symptomer...er træt, og har let til tårer. Brysterne er vokset lidt, og jeg har det dårligt med diverse lugte... De meget få symptomer gør så, at jeg er meget usikker :unsure Jeg vil jo så gerne være sikker på, at der er en (eller to) spirer i min mave :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må sige, at de to streger kom bag på mig. Jeg testede for ægløsning pga. min sidste mens var så mærkelig kom ugen før og fortsatte et par dage hvorefter det stoppede. Det startede så igen på den "rigtige" dag og var normal. Jeg startede med at teste på 12 dagen men fik aldrig en helt positiv æl-test?

Undrede mig derfor da jeg begyndte at være ekstrem følsom for lugte, fik kvalme og hjertebanken samt ondt i mit haleben - men der var jo så en god årsag:-)

Det at man har ondt i halebenet er det pga graviditeten? Troede bare at det var mig der havde sovet forkert! :P

Jeg har kvalme, ømme bryster, lidt mavesmerter og skal bare tisse hele tiden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er kommet en del kvalme til siden sidst, jeg skrev... og meget tissetrang :whistling Skal allerede nu op én gang hver nat :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER