Posted October 18, 2012 Normalt finder jeg altid tøj til Camille.. I dag havde jeg fundet tøj, og gik i bad mens Christian gav hende det på.. Pludselig råber han: Hjææælp.. Camille har tisset på det tøj hun skal have på.. Hvad skal jeg give hende på i stedet.... Mit svar var: Bare find noget selv. Og nu kommer grunden til det almindeligvis er MIG der finder tøj til Camille ;) Dette syn, mødte mig, da jeg åbnede drømmeposen... Bodyen er endda for lille :rolleyes Haha - klasse! :D Søren vil også helst have jeg finder tøjet, for han kan slet ikke overskue hvor han skal starte og slutte i skuffen :D Jeg ville oprigtigt være ligeglad, når det nu er ham der går hjemme, men han vil virkelig helst have jeg vælger. Hvis han skal vælge, så tager han det øverste fra hver bunke, med mindre noget bliver valgt fra pga. små knapper han ikke kan håndtere :rolleyes Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 18, 2012 Jeg har altså en svaghed for Peter Kanin :7himmel ' Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 19, 2012 Jeg har altså en svaghed for Peter Kanin :7himmel ' Åh hvor er det dog en fin bluse :wub hvor har du købt den henne? Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 19, 2012 Silke Elia var H&M pige i går. Og så lige en rød/pink suttesnor så man ikke skulle være i tvivl om kønnet ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 19, 2012 Mie klar til café tur med mors veninder med sådan et billede, så kan man jo ikke lade være med at ønske sig en prinsesse, som man sådan kan klæde ud :) Normalt finder jeg altid tøj til Camille.. I dag havde jeg fundet tøj, og gik i bad mens Christian gav hende det på.. Pludselig råber han: Hjææælp.. Camille har tisset på det tøj hun skal have på.. Hvad skal jeg give hende på i stedet....Mit svar var: Bare find noget selv.Og nu kommer grunden til det almindeligvis er MIG der finder tøj til Camille ;) Dette syn, mødte mig, da jeg åbnede drømmeposen... Bodyen er endda for lille :rolleyes ha ha ha ha :lol og som susanne siger Klasse Jeg har altså en svaghed for Peter Kanin :7himmel ' så har du vel også Peter Kanins eventyr det samlede værk? den er så fin illustreret Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 19, 2012 så har du vel også Peter Kanins eventyr det samlede værk? den er så fin illustreret Vi ønsker os den til dåben - og får vi den ikke der, køber jeg den selv. Den er nemlig så fin :7himmel Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 19, 2012 Vi ønsker os den til dåben - og får vi den ikke der, køber jeg den selv. Den er nemlig så fin :7himmel den er nemlig bare så lækker den bog, jeg ønskede mig den i julegave sidste år, men fik den ikke, så måtte selv punge op :) Den er bare et must have, og noget man ikke kan leve uden Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 19, 2012 Astrid i dagens outfit :-) Elsker hende i heldragter. Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 19, 2012 Normalt finder jeg altid tøj til Camille.. I dag havde jeg fundet tøj, og gik i bad mens Christian gav hende det på.. Pludselig råber han: Hjææælp.. Camille har tisset på det tøj hun skal have på.. Hvad skal jeg give hende på i stedet.... Mit svar var: Bare find noget selv. Og nu kommer grunden til det almindeligvis er MIG der finder tøj til Camille ;) Dette syn, mødte mig, da jeg åbnede drømmeposen... Bodyen er endda for lille :rolleyes Det kunne ha været min mand. Han gør det stadig selvom pigerne er 3 og 6 år og næsten selv kan se om det passer sammen :D Men sød er hun nu alligevel :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 19, 2012 Hvor er hun fin :-) Årh så fin :loveshower Hvor er hun bare yndig altså :kuller Tak :kiss med sådan et billede, så kan man jo ikke lade være med at ønske sig en prinsesse, som man sådan kan klæde ud hæ hæ... nej når man går på barsel er valg af tøj en af de få fornøjelser man har ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 19, 2012 Normalt finder jeg altid tøj til Camille.. I dag havde jeg fundet tøj, og gik i bad mens Christian gav hende det på.. Pludselig råber han: Hjææælp.. Camille har tisset på det tøj hun skal have på.. Hvad skal jeg give hende på i stedet.... Mit svar var: Bare find noget selv. Og nu kommer grunden til det almindeligvis er MIG der finder tøj til Camille ;) Dette syn, mødte mig, da jeg åbnede drømmeposen... Bodyen er endda for lille :rolleyes :D Den enste kommentar manden min havde da han så billedet, var bare "ja og hva så"... Det er ALTID mig som finder tøj til lillepigen... Men det skal siges til mandens forsvar, et han kan faktisk godt finde ud af at sætte farver sammen...Der hvor problemet ligger er at han nok ikke kan finde ud af skabet.... Jeg kan lige forestille mig hvilken kommentar din datter hun vil komme med om 20 år,når hun ser billedet... Nogen gange når jeg ser billeder fra jeg var lille tænker jeg virkelig "ej hvordan er det ejg har rendt rundt..." Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 25, 2012 Min lille rock'n roller. Gotta love the stones ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 25, 2012 Normalt finder jeg altid tøj til Camille.. I dag havde jeg fundet tøj, og gik i bad mens Christian gav hende det på.. Pludselig råber han: Hjææælp.. Camille har tisset på det tøj hun skal have på.. Hvad skal jeg give hende på i stedet.... Mit svar var: Bare find noget selv. Og nu kommer grunden til det almindeligvis er MIG der finder tøj til Camille ;) Dette syn, mødte mig, da jeg åbnede drømmeposen... Bodyen er endda for lille :rolleyes Jeg synes nu, hun ser meget sød ud :P :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 26, 2012 En lille lækker efterårsbaby. Elsker den NoaNoa cardigan. Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 26, 2012 En lille lækker efterårsbaby. Elsker den NoaNoa cardigan. Hvor er hun fin :biglove Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 26, 2012 Min lille rock'n roller. Gotta love the stones ;) Hvor er han cool... Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 26, 2012 Hvor er hun fin :biglove er ret vild med farverne :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 26, 2012 Hvor er hun fin :biglove Den er også bare sååå sød. Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 26, 2012 En lille lækker efterårsbaby. Elsker den NoaNoa cardigan. Den er også bare sååå fin. Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 26, 2012 Maja i sort heldragt med sommerfugle fra New Generals Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 26, 2012 Maja i sort heldragt med sommerfugle fra New Generals Hvor er hun yndig :kuller Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 26, 2012 En lille lækker efterårsbaby. Elsker den NoaNoa cardigan. Hvor er hun fin. Hvor er bukserne fra?? Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 26, 2012 Hvor er hun fin. Hvor er bukserne fra?? Det er nogle name-it bukser jeg har arvet. Share this post Link to post Share on other sites