Unknown

Dagens Outfit

128 indlæg i dette emne

Normalt finder jeg altid tøj til Camille.. I dag havde jeg fundet tøj, og gik i bad mens Christian gav hende det på.. Pludselig råber han: Hjææælp.. Camille har tisset på det tøj hun skal have på.. Hvad skal jeg give hende på i stedet....

Mit svar var: Bare find noget selv.

Og nu kommer grunden til det almindeligvis er MIG der finder tøj til Camille ;) Dette syn, mødte mig, da jeg åbnede drømmeposen...

post-3938-071918800 1350571609_thumb.jpg

Bodyen er endda for lille :rolleyes

Haha - klasse! :D Søren vil også helst have jeg finder tøjet, for han kan slet ikke overskue hvor han skal starte og slutte i skuffen :D Jeg ville oprigtigt være ligeglad, når det nu er ham der går hjemme, men han vil virkelig helst have jeg vælger. Hvis han skal vælge, så tager han det øverste fra hver bunke, med mindre noget bliver valgt fra pga. små knapper han ikke kan håndtere :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har altså en svaghed for Peter Kanin :7himmel '

2012-10-13114321.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altså en svaghed for Peter Kanin :7himmel '

2012-10-13114321.jpg

Åh hvor er det dog en fin bluse :wub hvor har du købt den henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia var H&M pige i går. Og så lige en rød/pink suttesnor så man ikke skulle være i tvivl om kønnet ;)

o8TG9.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie klar til café tur med mors veninderRiV8y.jpeg

med sådan et billede, så kan man jo ikke lade være med at ønske sig en prinsesse, som man sådan kan klæde ud :)

Normalt finder jeg altid tøj til Camille.. I dag havde jeg fundet tøj, og gik i bad mens Christian gav hende det på.. Pludselig råber han: Hjææælp.. Camille har tisset på det tøj hun skal have på.. Hvad skal jeg give hende på i stedet....Mit svar var: Bare find noget selv.Og nu kommer grunden til det almindeligvis er MIG der finder tøj til Camille ;) Dette syn, mødte mig, da jeg åbnede drømmeposen... post-3938-071918800 1350571609_thumb.jpgBodyen er endda for lille :rolleyes

ha ha ha ha :lol og som susanne siger Klasse

Jeg har altså en svaghed for Peter Kanin :7himmel '2012-10-13114321.jpg

så har du vel også Peter Kanins eventyr det samlede værk? den er så fin illustreret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så har du vel også Peter Kanins eventyr det samlede værk? den er så fin illustreret

Vi ønsker os den til dåben - og får vi den ikke der, køber jeg den selv. Den er nemlig så fin :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ønsker os den til dåben - og får vi den ikke der, køber jeg den selv. Den er nemlig så fin :7himmel

den er nemlig bare så lækker den bog, jeg ønskede mig den i julegave sidste år, men fik den ikke, så måtte selv punge op :) Den er bare et must have, og noget man ikke kan leve uden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid i dagens outfit :-) Elsker hende i heldragter.

post-3734-037863700 1350639951_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Normalt finder jeg altid tøj til Camille.. I dag havde jeg fundet tøj, og gik i bad mens Christian gav hende det på.. Pludselig råber han: Hjææælp.. Camille har tisset på det tøj hun skal have på.. Hvad skal jeg give hende på i stedet....

Mit svar var: Bare find noget selv.

Og nu kommer grunden til det almindeligvis er MIG der finder tøj til Camille ;) Dette syn, mødte mig, da jeg åbnede drømmeposen...

post-3938-071918800 1350571609_thumb.jpg

Bodyen er endda for lille :rolleyes

Det kunne ha været min mand. Han gør det stadig selvom pigerne er 3 og 6 år og næsten selv kan se om det passer sammen :D

Men sød er hun nu alligevel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun fin :-)

Årh så fin :loveshower

Hvor er hun bare yndig altså :kuller

Tak :kiss

med sådan et billede, så kan man jo ikke lade være med at ønske sig en prinsesse, som man sådan kan klæde ud

hæ hæ... nej når man går på barsel er valg af tøj en af de få fornøjelser man har ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Normalt finder jeg altid tøj til Camille.. I dag havde jeg fundet tøj, og gik i bad mens Christian gav hende det på.. Pludselig råber han: Hjææælp.. Camille har tisset på det tøj hun skal have på.. Hvad skal jeg give hende på i stedet....

Mit svar var: Bare find noget selv.

Og nu kommer grunden til det almindeligvis er MIG der finder tøj til Camille ;) Dette syn, mødte mig, da jeg åbnede drømmeposen...

post-3938-071918800 1350571609_thumb.jpg

Bodyen er endda for lille :rolleyes

:D Den enste kommentar manden min havde da han så billedet, var bare "ja og hva så"... Det er ALTID mig som finder tøj til lillepigen... Men det skal siges til mandens forsvar, et han kan faktisk godt finde ud af at sætte farver sammen...Der hvor problemet ligger er at han nok ikke kan finde ud af skabet....

Jeg kan lige forestille mig hvilken kommentar din datter hun vil komme med om 20 år,når hun ser billedet... Nogen gange når jeg ser billeder fra jeg var lille tænker jeg virkelig "ej hvordan er det ejg har rendt rundt..."

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Min lille rock'n roller. Gotta love the stones ;)

t64q5l.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Normalt finder jeg altid tøj til Camille.. I dag havde jeg fundet tøj, og gik i bad mens Christian gav hende det på.. Pludselig råber han: Hjææælp.. Camille har tisset på det tøj hun skal have på.. Hvad skal jeg give hende på i stedet....

Mit svar var: Bare find noget selv.

Og nu kommer grunden til det almindeligvis er MIG der finder tøj til Camille ;) Dette syn, mødte mig, da jeg åbnede drømmeposen...

post-3938-071918800 1350571609_thumb.jpg

Bodyen er endda for lille :rolleyes

Jeg synes nu, hun ser meget sød ud :P :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille lækker efterårsbaby.

Elsker den NoaNoa cardigan.

qugfk.jpeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille lækker efterårsbaby.

Elsker den NoaNoa cardigan.

qugfk.jpeg

Hvor er hun fin :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille rock'n roller. Gotta love the stones ;)

t64q5l.jpg

Hvor er han cool...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun fin :biglove

er ret vild med farverne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun fin :biglove

Den er også bare sååå sød.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille lækker efterårsbaby.

Elsker den NoaNoa cardigan.

qugfk.jpeg

Den er også bare sååå fin.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja i sort heldragt med sommerfugle fra New Generals

Jsw28.jpeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja i sort heldragt med sommerfugle fra New Generals

Jsw28.jpeg

Hvor er hun yndig :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille lækker efterårsbaby.

Elsker den NoaNoa cardigan.

qugfk.jpeg

Hvor er hun fin. Hvor er bukserne fra??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun fin. Hvor er bukserne fra??

Det er nogle name-it bukser jeg har arvet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER