Guest

Metformin og betolvex

3 indlæg i dette emne

Nu har jeg fået hentet en gang betolvex på apoteket, og i indlægssedlen står man skal henvende sig til egen læge hvis man tager metformin i forbindelse med diabetes.. Jg tager metformin, men det er grundet pco ikke diabetes - er der nogen som ved om de to piller kan fungere sammen og ikke modarbejder hinanden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg fået hentet en gang betolvex på apoteket, og i indlægssedlen står man skal henvende sig til egen læge hvis man tager metformin i forbindelse med diabetes.. Jg tager metformin, men det er grundet pco ikke diabetes - er der nogen som ved om de to piller kan fungere sammen og ikke modarbejder hinanden?

Jeg har taget begge piller med min læges viden de sidste to år og jeg lever da endnu ;) Får det dog også for PCO (eller fik for venter mig jo nu ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1349171359[/url]' post='316499']

Jeg har taget begge piller med min læges viden de sidste to år og jeg lever da endnu ;) Får det dog også for PCO (eller fik for venter mig jo nu ;) )

Tak for svar :) Har i mellemtiden hørt fra en sygeplejerske som også sagde det var ok at tage det sammen :) Det er bare utroligt man ikke kan ringe dem op - det bliver da svært at få tid til inseminering når den tid kommer :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER