Frk. Holecz

Er det for tideligt ?

7 indlæg i dette emne

Jeg har termin om 2 uger og tænker så småt på barnedåben med, hvem der skal med, mad og sådan de ting der høre til. Jeg får cirka 9500-800 om måneden når jeg har født og tænker at jeg vil så småt handle de våde ting fra Tyskland (da jeg bor meget tæt ved grænsen) da tingene er billiger der ovre og det kan jo godt være ret dyrt med de forskellige ting ved at handle ind i Danmark. Men er det for tideligt at tænke på de ting og handle så småt ind ? Ang borddækning og kort så vil jeg gerne lave tingene selv, men har ikke rigtigt nogle idéer. Hvad har/ havde i tænkt til jeres barn/børns barnedåb ?

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes ikke det er for tidligt, men det er tvært imod en god ide. Der er lidt mere overskud til klippe-klistre, når man ikke har en baby på armen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det lyder meget fornuftigt.... Når jeg kommer så langt vil jeg helt sikkert gå i gang før termin... Med tanke på hvor meget tid jeg brugte på at planlægge vores bryllup... Ikke helt det samme, men alligevel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte lang tid på at planlægge dåb, og vi lagde også indkøbene ud over flere mdr. Så får man også ofte tingene lidt billigere, da man kan gå efter tilbud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg endte med ikke at lave noget som helst selv til vores barnedåb. Havde planlagt alt muligt, men så lagde manden sig med en voldsom omgang halsbtændelse, og så blev alle mine planer strøget en efter en! ;) Nå, men vi holdt barnedåb i starten af december og ang. bordkort var det min plan at bage nogle juleagtige småkager og skrive folks navne på med glasur. GENIAL ide, synes jeg selv! Men det blev så ikke til noget - men måske kan du bruge den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal først føde om 2 måneder og har allerede nu planlagt barnedåben :P Så jeg synes ikke at det er for tidligt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg begyndte altså også 2-3 måneder før termin :P

 

Da jeg fødte, var jeg færdig med at lave invitationer og fadder/gudfar invitationer, indhentet tilbud på mad, og lavet et dokument der indeholdt gæsteliste, hvad vi ellers skulle bruge, kage forslag, datoforslag osv., og så blev alt grønt efterhånden som det var klaret

 

Og vi købte også ind undervejs, når der var gode tilbud :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER