etlillehaab

Er så nervøs

8 indlæg i dette emne

Årh ha ja. Som overskriften lyder så er jeg så nervøs for at miste den lille spire i min mave. Jeg er 6+3, og jeg har ikke blødt. Men jeg går hele tiden og frygter det værste.

Hvornår kan man vide sig helt sikker? Er det virkelig først fra uge 12, for synes godt nok at der er lang tid til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhan sådan havde jeg det også,og har det stadigvæk sådan,men jeg satte tempoet ned i hverdagen og bar ikke på noget tungt,lagde mig i sengen når jeg var træt.

Men ikke engang fra uge 12 kan du være 100 på af alt går godt,men tá det roligt så længe du ikke bløder eller har monster smerter så tá det helt roligt.

Men tillykke med den lille spir

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har det på samme måde. Tør da slet ikke løbe en tur, selvom jeg gerne vil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved hvordan du har det! Har oplevet min første blødning i dag og er nu rigtig rigtig nervøs!!! Ville ønske jeg kunne lægge mig til at sove og vågne om 5 uger dagen før NF og så tage til NF hvor alt er godt :boo

Så forstående kram herfra :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blødte on/off indtil uge 18 med Carl og han er sund og rask - så ikke gå i panik!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også en blødning med freya omkring uge 8.. Lægerne sagde det var meget normalt.. Fik ikke engang tilbudt en tryghedsscanning efterfølgende... :) (selvom jeg bestemt gerne ville)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det på nøjagtig samme måde, men kan se fra dag til dag at jeg forkuserer mere og mere på de positive ting. :)

:kram Heidi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blødte on/off indtil uge 18 med Carl og han er sund og rask - så ikke gå i panik!

Jeg havde også en blødning med freya omkring uge 8.. Lægerne sagde det var meget normalt.. Fik ikke engang tilbudt en tryghedsscanning efterfølgende... :) (selvom jeg bestemt gerne ville)

Åh tak! Jeg elsker positive blødningshistorier! :kram2 Har det bedre i dag da der intet blod er kommet siden i går eftermiddags.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER