Vinnus

Opbevaring af legetøj

11 indlæg i dette emne

Igen... Indretning :)

Vi har fået en del legesager til Mumi og jeg er på udkig efter noget til at have det i.

Værelset er ikke så stort, så der er ikke plads til så meget.

Hvad har i babys legesager i? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har det i nogle gummispande som man bl.a. Kan købe i jysk. En i blå og en i grøn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det i nogle gummispande som man bl.a. Kan købe i jysk. En i blå og en i grøn.

:ditto bare i tøsepink ;) Så kan spanden nemt hives med ud af huset, når man skal nogen steder og legetøj er en ide at hive med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en rumdeler med 2*4 rum fra IKEA. Den står på højkant så den fylder ingenting. Dertil har jeg opbevaringkasser i. Så der opbevare hendes trøj og det legetøj hun ikke bruger.

Legetøjet hun bruger ligger i kravlegården :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har påtænkt mig denne expedit-reol__0086572_PE215405_S4.JPG med kurve i :)

og denne på væggen:

sebra-plexi-bogkasse-stor-bla-9806.jpg

og de bogkasser sebra ellers har

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte 2 kasser i IKEA med låg så de kan stables!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak for svar :)

Fik da rigtig mange ideer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har en rund trådkurv fra ikea, så er der samling på sagerne, men man kan stadig se det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bare sådan en grim anonym plastikkasse med låg og hjul fra bilka. Ikke specielt dekorativt, men drøneffektivt, når man bare lige hurtig skal have grebet alt og have det af vejen ;)

Når han bliver lidt større, vil jeg gerne have sådan en børnebænk med opbevaring til køkkenet. Så har han "sin egen plads" derude også + når han slæber legetøj rundt i lejligheden har vi endnu en "station" hvor legetøjet kan kastes hurtigt ned i.

Vi er nok med tiden også nødt til at have en reol af en art, tror jeg...

Hans plastikdyr er af en eller anden årsag havnet i en ikea-wannabe plastikbøtte, der vistnok oprindeligt er tiltænkt kaffe... :rolleyes

(og det meste af hans legetøj er faktisk bare spredt udover lejligheden :balloon )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På sit værelse har Mikkel sådan en reol hvor der er 6 åbne rum og 3 skuffer, fra jysk. Der er dejligt meget plads i den. I stuen har vi nogle plastik kasser med låg og det passer lige med at de kan stå under vores kommode, for kønne er de jo ikke :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER