Britt

Træthed?

5 indlæg i dette emne

De sidste uger har jeg været ved at gå helt til af træthed. Andre der oplever det samme?

Tager jern hver dag, omend jeg glemte det i en periode i begyndelsen af september. Overvejer dog, om jeg får nok / om det "går til spilde", når jeg dagen lang er på mælk og tyggetabletter (Gaviscon) pga. halsbrand.

Erindrer ikke før at have været så træt sidst i graviditeterne, og er lidt bekymret for fødslen og den første barselstid, hvis trætheden varer ved.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan også huske, at jeg var ret træt hele tiden til sidst. Tror det har noget at gøre med, at kroppen også er fysisk træt.

Hvis du ikke får meget mere end mælk indenbors er der da heller ikke noget at sige til, hvis du er træt. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også meget træt, og døjer fortsat også med natte søvn.

Ring evt. til jordemor, og ellers så prøv med fiberholdigt og jernholdig kost, og se om det hjælper.

Jeg tror dog det er meget normalt her sidst i graviditeten, kroppen er jo på max overarbejde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også bare monster træt, og har spurgt min JM og læge til råds, og det er åbenbart bare sådan det skal være <_<

Orker dårligt nok at tage et bad og børste mine tænder, er træt helt ind til knoglerne. Men jeg sover også bare af h* til om natten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også drøn træt konstant og kan alligevel ikke sove om natten <_<

Lige idag har jeg haft en del energi- fået vasket tøj, pudset et enkelt vindue (får ondt i ryggen super hurtigt) og ellers fået ordnet herhjemme. Måske det er tegn på at han snart kommer-...... det håber jeg i hvert fald :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER