MrsAndersen

Åbner lige så forsigtigt gruppen her

34 indlæg i dette emne

Ja, så tænkte jeg, at jeg lige så godt kunne åbne terminsgruppen her - lige så stille, for jeg er jo kun 5+0 i dag.

Mon der er flere, der vil herind? whistling.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror, at jeg kommer til at høre hjemme her :) Men det ved jeg først på tirsdag efter, at jeg har været til scanning :loveshower For kan ikke rigtigt få det til, at passe, at jeg allerede er i 6.uge, som termins beregneren har regnet frem til..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke begge to:-)

Håber da jeg om et par uge kan joine jer herinde :-)

Vi har da i hvert fald gjort vores til at det skal lykkeds ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fedt at i begge er her :loveshower

Jeg håber ihvertfald min termin er i Juni :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber os at ku joine om et par uger :-) æl idag så kryds fingre ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror også jeg havner i denne gruppe.. egentligt har jeg termin d 31, men 100 kr på, at jeg bliver rykket frem.. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1349016056[/url]' post='315637']

Jeg tror, at jeg kommer til at høre hjemme her :) Men det ved jeg først på tirsdag efter, at jeg har været til scanning :loveshower For kan ikke rigtigt få det til, at passe, at jeg allerede er i 6.uge, som termins beregneren har regnet frem til..

Uh det bliver da spændende at se hvad svanninges så siger. Men håber, du bliver herinde loveshower.gif

1349100010[/url]' post='316134']

Tror også jeg havner i denne gruppe.. egentligt har jeg termin d 31, men 100 kr på, at jeg bliver rykket frem.. :rolleyes

Iiih velkommen - jamen den er også svær når man er lige på vippen mellem to terminsmåneder rolleyes.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1349022711[/url]' post='315671']

Så fedt at i begge er her :loveshower

Jaap, det er fedt loveshower.gif

1349033228[/url]' post='315814']

Tillykke begge to:-)

Håber da jeg om et par uge kan joine jer herinde :-)

Vi har da i hvert fald gjort vores til at det skal lykkeds ;-)

Tusind tak - krydser og håber på du kommer herind cheerleader3.gif

1349034537[/url]' post='315824']

Håber os at ku joine om et par uger :-) æl idag så kryds fingre ;-)

Krydser krydser og krydser cheerleader3.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh det bliver da spændende at se hvad svanninges så siger. Men håber, du bliver herinde loveshower.gif

Håber jeg også :loveshower Skal til scanning i dag kl 13.20, så må vi se om jeg bliver her :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh det bliver da spændende at se hvad svanninges så siger. Men håber, du bliver herinde loveshower.gif

Håber jeg også :loveshower Skal til scanning i dag kl 13.20, så må vi se om jeg bliver her :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også jeg så småt hopper herind. Er 5+3 idag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1349201741[/url]' post='316758']

Jeg tror også jeg så småt hopper herind. Er 5+3 idag :loveshower

Yay - velkommen til loveshower.gifcheerleader3.gifyay.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber jeg også :loveshower Skal til scanning i dag kl 13.20, så må vi se om jeg bliver her :goodluck

Ej, hvordan gik scanningen så?? er så spændt.. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvordan gik scanningen så?? er så spændt.. :D

Jeg høre ihvertfald til denne gruppe :D Scanningen var god og mindre god.. Det eneste man kunne se på skærmen var gestasionssækken på 3x3 mm, så har fået en tid på tirsdag d.9. hvor hun vil prøve, at scanne igen. Hun ville ikke komme med nogen bud på hvor langt jeg var eller noget.. Jeg har til gengæld fået mega kvalme anfald her til aften, så jeg er positiv overfor, at der nok skal ligge en lille spire derinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg høre ihvertfald til denne gruppe :D Scanningen var god og mindre god.. Det eneste man kunne se på skærmen var gestasionssækken på 3x3 mm, så har fået en tid på tirsdag d.9. hvor hun vil prøve, at scanne igen. Hun ville ikke komme med nogen bud på hvor langt jeg var eller noget.. Jeg har til gengæld fået mega kvalme anfald her til aften, så jeg er positiv overfor, at der nok skal ligge en lille spire derinde :)

Jubiiii for kvalme, altså loveshower.gif Det er et godt tegn 00000858.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiiii for kvalme, altså loveshower.gif Det er et godt tegn 00000858.gif

JAA! :D Hepper på kvalme nu og hader den senere :rolleyes :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror osse jeg skal være her.. har ikke regnet så meget på det, men i dag er jeg 4+6, tror jeg ;)

Jeg har længe overvejet at skrive noget herinde, men har det meget svært med det hele, da min sidste graviditet endte i en MA da jeg var 9+0, det var og er super hårdt. Så jeg tør slet ikke tro på noget endnu. Er blevet sygemeldt fra dag 1, og skal ha helt ro på min psyke og min krop. Skal ned til lægen i morgen og snakke om forløbet. Nu må vi se... Håber den lille spire bliver derinde denne gang :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror osse jeg skal være her.. har ikke regnet så meget på det, men i dag er jeg 4+6, tror jeg ;)

Jeg har længe overvejet at skrive noget herinde, men har det meget svært med det hele, da min sidste graviditet endte i en MA da jeg var 9+0, det var og er super hårdt. Så jeg tør slet ikke tro på noget endnu. Er blevet sygemeldt fra dag 1, og skal ha helt ro på min psyke og min krop. Skal ned til lægen i morgen og snakke om forløbet. Nu må vi se... Håber den lille spire bliver derinde denne gang :7himmel

Årh velkommen til loveshower.gif

Jeg kan godt huske din historie med MA'en, rigtigt trist. Men hvor er det bare skønt, at du nu er gravid igen - tillykke med det! - og vi krydser for, at spiren denne gang bliver siddende som den skal 7himmel.gif

Med alle de historier jeg læser herinde, håber jeg også bare, min egen spunk bliver siddende 00000858.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror osse jeg skal være her.. har ikke regnet så meget på det, men i dag er jeg 4+6, tror jeg ;)

Jeg har længe overvejet at skrive noget herinde, men har det meget svært med det hele, da min sidste graviditet endte i en MA da jeg var 9+0, det var og er super hårdt. Så jeg tør slet ikke tro på noget endnu. Er blevet sygemeldt fra dag 1, og skal ha helt ro på min psyke og min krop. Skal ned til lægen i morgen og snakke om forløbet. Nu må vi se... Håber den lille spire bliver derinde denne gang :7himmel

Stort tillykke med graviditeten, håber og er sikker på, at det lykkes denne gang :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde allesammen :) tusind tak :)

Jeg skal til lægen i morgen, og håber at jeg kan lokke en eller to tidlige scanninger ud af ham, det tror jeg ikke er et problem.

De ved dernede at jeg har været psykisk hårdt ramt, så tænker ikke at der er nogle problemer i det.

Men hvor ville jeg ønske at jeg turde føle glæde, og at tro på det... Føler mig da lidt snydt, at skal gå og være så bange allerede fra dag 1 i graviditeten. Men det kommer man desværre nok ikke udenom med det i bagagen som vi nu har.

På fra mobilen, deraf de meget sparsomme smileyer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej, håber at jeg får lov til at blive herinde:-)

Har lige fundet ud af det i dag (4+5), så nu håber jeg bare at den bliver derinde.

Har haft 2 spontane aborter i år, så nu må det gerne lykkes for os:-) 3. gang er lykkens gang - håber jeg:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej, håber at jeg får lov til at blive herinde:-)

Har lige fundet ud af det i dag (4+5), så nu håber jeg bare at den bliver derinde.

Har haft 2 spontane aborter i år, så nu må det gerne lykkes for os:-) 3. gang er lykkens gang - håber jeg:-)

Velkommen til :D

Kæmpe stort tillykke :balloon Håber denne gang er lykkens gang for jer :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1349433510[/url]' post='317933']

Hej, håber at jeg får lov til at blive herinde:-)

Har lige fundet ud af det i dag (4+5), så nu håber jeg bare at den bliver derinde.

Har haft 2 spontane aborter i år, så nu må det gerne lykkes for os:-) 3. gang er lykkens gang - håber jeg:-)

Velkommen til loveshower.gif håber den lille spire bliver lige hvor den skal 00000858.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger

Har netop set to streger og må være 4+4 henne. Havde også en MA i maj, så krydser fingrer for at det går godt denne gang:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke mange vi er herinde... Det er da bare fantastisk :)

Men det er osse helt vildt skræmmende at så mange af os har oplevet MA og SA :(

Det må betyde at alt går vel denne gang.. hep hep på alle de små spirer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER