Guest

Pletbløder i tide og utide !?

9 indlæg i dette emne

Jeg er simpelthen så træt af min krop <_< :numse :klap

Jeg havde flere dage i sidste cyklus hvor jeg pletblødte og havde brunt udflåd hele 5 dage før mens kom som var ret kraftig ! Og den varede i 5 dage . Endelig stopper den så i onsdags men nu har det blødt lidt igen siden i fredags ! Jeg er bare så træt af det ! Synes snart jeg konstant har set blod over den sidste måned og håber virkelig bare det er kroppen der er i koks efter stop med p piller. Men sexe kan man jo ikke når man bløder - der kan jeg ihvertfald ikke! Så det er da svært med projekt baby. Og havde troet og håbet denne cyklus vil blive anderledes men tyder det ikke på når jeg allerede bløder igen !

Jeg vil egentlig høre om andre har døjet med det samme efter p pille stop? Eller om jeg skal tage en snak med min læge om det ? Jeg stoppede med p pillerne den 11 august så det er jo knap 2 mdr siden. 17 dage efter fik jeg første mens efter p pille stop og så den næste cyklus varede 20-21 dage hvor jeg pletblødte i flere omgange som varede en 3-4 dage . Også så der kom en plet i bindet .

Det er frisk blod jeg bløder ligenu.

Hvad skal jeg gøre ? :blink savner da også at have et samliv med min mand ! :hump :seng ellers kommer der da heller aldrig en baby til os....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pletblødning er bare crap!! Hvis min blir ved i næste cyklus også så tror jeg lige jeg vil høre lægen. Det er irriterende og det skader jo ikke at høre lægen om man kan gøre noget for at forbedre det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er bare så irriterende . For det gør jo ud over sexlivet også ... For man tør jo snart ikke for tænk hvis man så igen bløder eller det bliver værre af det .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror egentlig ikke at det burde gøre en forskel om man har sex eller ej... Det er jo ofte noget hormonelt der gør man bløder hvis det ikke lige er fordi man har fået en rift eller lignende. At man så ikke har lyst når man bløder er så noget helt andet, det har jeg heller ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

synes også du skal høre lægen ad. Du bliver ved med at virke bekymret/irriteret over at du bløder så meget så ro i sjælen er altid godt og det kan læge give dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er også min plan at jeg vil, jeg vil lige se hvordan denne cyklus forløber, og fortsætter det så vil jeg virkelig have en snak med lægen.

Det er mest at jeg synes det er sk.de belastende at bløde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er også min plan at jeg vil, jeg vil lige se hvordan denne cyklus forløber, og fortsætter det så vil jeg virkelig have en snak med lægen.

Det er mest at jeg synes det er sk.de belastende at bløde!

Uh forstår det godt :kram

Havder selv de dage hvor jeg har mens :( Men jeg kan jo ikke klage. Har jo ingenting mærket til at jeg har lagt p-pillerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja hvorfor skal man også det . Øv !

Men 7-9-13 har jeg ikke set blod siden imorges :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER