moisen83

Tablet til børn.

10 indlæg i dette emne

I denne tid vi lever i er der flere og flere børn der kan finde ud af at bruge en tablet eller en ipad, ved også det er en ting som min søn ønsker sig, men syns ikke at vi vil give ham gaver for 2500-4000kr. Men så faldt vi over dem her.

http://www.computersalg.dk/produkt/560070/arnova-childpad-7

og

https://webshop.coop.dk/vare/kurio-7-tablet-tablet-til-boern-model-ci1100-sc/8436542830058

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Camille er 12 uger nu.. Og vi overvejer at give hende en iPad i julegave :whistling

Ej, mest fordi vi rigtig gerne selv vil have en; Også kan hun jo bruge den når hun bliver gammel nok, fordi det er hendes ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror Mille skal have sådan en i julegave.. Så kan jeg måske få min Tlf igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har besluttet os for at give Christina en Samsung Galaxy Tab (10.1) i fødselsdagsgave den 5. november. :)

Hun har længe brugt begge vores smartphones til børne-apps og til at se videoklip på Youtube (Peter Pedal, Teletubbies osv.) og nu føler vi som sagt at tiden er inde til en tablet.

Planen er at når hun sover må vi gerne bruge den. :whistling

Men er hun vågen, skal vi spørge om lov først. (Ellers kunne vi ligeså godt købe en til os selv). :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden siger der er nogle tablets på vej til halv pris af iPad men som kan ca. det samme.

Vi kommer ikke til at købe deciderede børne-tablets, for det er begrænset hvor meget de kan bruge det. De vil jo spille de samme ting som vi har på vores tablets.

Lige som den V-smile baby vi købte. Den blev brugt 2 dage og så gik vi tilbage til wii - også til de små, for det var bare så meget sjovere, mere udfordrende, bedre grafik, muligt at 'udvide' med mange forskellige slags spil osv.

For mig er iPhone / iPad mest navnet. Ja, de er gode, men det synes jeg nu også mange andre mærker er. Og ungerne er jo fuldstændig ligeglade med navnet (i den alder i hvert fald) så jeg vil hellere købe to billige end en iPad til dem.

Manden er jo Nørd, så det er dejligt at have ham til at følge med på markedet. Jeg interesserer mig ikke så meget for det, så det er dejligt han kender alle specifikationerne og kan forklare mig hvad forskellen er, og så kan jeg så tage stilling ud fra det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme har vi en i huset. Det er ikke nadjas men i hendes vågne periode får hun lov til at bruge den mest, men hvid en af os bruger den må hun lige vente indtil vi færdige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden siger der er nogle tablets på vej til halv pris af iPad men som kan ca. det samme.

Vi kommer ikke til at købe deciderede børne-tablets, for det er begrænset hvor meget de kan bruge det. De vil jo spille de samme ting som vi har på vores tablets.

Lige som den V-smile baby vi købte. Den blev brugt 2 dage og så gik vi tilbage til wii - også til de små, for det var bare så meget sjovere, mere udfordrende, bedre grafik, muligt at 'udvide' med mange forskellige slags spil osv.

For mig er iPhone / iPad mest navnet. Ja, de er gode, men det synes jeg nu også mange andre mærker er. Og ungerne er jo fuldstændig ligeglade med navnet (i den alder i hvert fald) så jeg vil hellere købe to billige end en iPad til dem.

Manden er jo Nørd, så det er dejligt at have ham til at følge med på markedet. Jeg interesserer mig ikke så meget for det, så det er dejligt han kender alle specifikationerne og kan forklare mig hvad forskellen er, og så kan jeg så tage stilling ud fra det :)

Hvad er det for nogen og hvornår kommer de?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en tablet der kører med Android styresystem og vores store pige på 6 år bruger den dagligt :) Hun elsker at koble af efter skole og SFO med den i hånden.

Vi var lidt i tvivl om den ville blive brugt, så vi startede med en tablet til ca 1000 kroner, men den bliver i høj grad brugt, så lige pludselig en dag skal vi nok have en Ipad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem min mand har snakket om aner jeg ikke noget om - har bare sagt til ham at han skal fortælle mig når de kommer og hvilken pris de har. Men mon ikke de kommer her i efteråret så de er klar til julehandlen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glemte lige at skrive, at vores tablet også er et vældigt hit hos vores 18 måneders pige :loveshower Jeg har fundet et spil til hende med dyrelyde og hun elsker at sidde og trykke på de forskellige dyr og høre deres lyde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER