Joxi

Forbrydelsen III

119 indlæg i dette emne

Jeg tror nu at GM i rulleteksten står for General Manager, som er et mellemled og hjælper til morderen :P :P

Fra det aller første afsnit har jeg været overbevist om, at det er moderens kæreste Carsten der er morderen.. Der er SÅ mange beviser på det kan være ham..

Såsom? Hvis det virkelig er ham, så er han godt nok en kold skid! Tænk, på al den smerte han i så fald påfører det menneske han (efter sigende) elsker? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil også gerne høre de beviser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er min teori :)

Jeg er sikker på det er en person der er vant til at komme i deres hjem, da han ved hun er glad for katte og han har været på hendes værelse og set det..

Der blev fundet medicin på båden ( Han er læge og kan anskaffe det )

Da retsmedicineren blev myrdet ( Ditte Hansen ) havde morderen travlt med at lægge en venflon og det kan kun lade sig gøre hvis man kender til det i forvejen ( Igen er han læge )

Da man første gang fandt det sted Emilie har været lå der nogle bøger og den ene var hendes yndlingsbog, sagde faderen og derfor tror jeg også det er en der er tæt på hende til, at vide det..

Desuden kan han få en masse oplysninger hele tiden af moderen..

Min egen overbevisning siger mig,at hende pigen der blev myrdet tidligere kan være en søster eller andet bekendskab til ham..

Hvis han er SÅ stor en psykopat som han tydelig er, så tror jeg slet ikke han tænker over hvor meget han sårer andre :(

Det hele er kun min helt egen teori, men jeg er godt op mod manden i hjemmet for han er sikker på det er Reinhart :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er min teori :)

Jeg er sikker på det er en person der er vant til at komme i deres hjem, da han ved hun er glad for katte og han har været på hendes værelse og set det..

Der blev fundet medicin på båden ( Han er læge og kan anskaffe det )

Da retsmedicineren blev myrdet ( Ditte Hansen ) havde morderen travlt med at lægge en venflon og det kan kun lade sig gøre hvis man kender til det i forvejen ( Igen er han læge )

Da man første gang fandt det sted Emilie har været lå der nogle bøger og den ene var hendes yndlingsbog, sagde faderen og derfor tror jeg også det er en der er tæt på hende til, at vide det..

Desuden kan han få en masse oplysninger hele tiden af moderen..

Min egen overbevisning siger mig,at hende pigen der blev myrdet tidligere kan være en søster eller andet bekendskab til ham..

Hvis han er SÅ stor en psykopat som han tydelig er, så tror jeg slet ikke han tænker over hvor meget han sårer andre :(

Det hele er kun min helt egen teori, men jeg er godt op mod manden i hjemmet for han er sikker på det er Reinhart :rolleyes

Fed teori :)

Så kan det jo være at han kun er blevet kæreste med moderen for at hævne sig :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fed teori :)

Så kan det jo være at han kun er blevet kæreste med moderen for at hævne sig :o

Ja, det kan jeg også godt tro...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til i aften :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fed teori :)

Så kan det jo være at han kun er blevet kæreste med moderen for at hævne sig :o

Puha, det er godt nok en væmmelig teori! :o :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt med endnu en teori om at det er moderens kæreste..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh altså nu er jeg på bar bund efter dagens afsnit.. :-S

Hvad tænker i andre ?

Synes det var et MEGET spændende afsnit. Nøj hvor jeg altså glæder mig til næste søndag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er så MEGA spændende! :o LOVE IT! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er så MEGA spændende! :o LOVE IT! :glad

Helt enig, det er en fantastisk serie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ønsker instruktørene, at vi skal tro det er Borck, men jeg nægter, at tro han har noget med det at gøre...

Til gengæld var jeg sikker på at klasselæreren eller veninden blev myrdet i det her afsnit, men det skete ikke ..

Han er konstant lige 2 skridt foran dem og det irriterer mig rigtig meget, at de ikke rigtig finder ud af noget.. Men det er bare fordi jeg er pisse utålmodig :rolleyes :rolleyes

Men jeg synes også det er SÅÅ spændende og jeg glæder mig allerede til søndag igen :badgirl

Min mand er nu sikker på den sorte, dyre bil må være en ministerbil ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ussing være faren???? Kan justitsministeren???

Er det en af de to der har været med i en sex "leg" der gik for vidt???

Har pigen været i pleje hos en af dem og vidste noget hun ikke skulle???

Det er ikke borch, tror jeg ikke på. Men gernings manden kan godt kende ham...

Hvad med ham som er pet manden hos statsministeren??? Hvad ved vi om ham???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ussing være faren???? Kan justitsministeren???

Er det en af de to der har været med i en sex "leg" der gik for vidt???

Har pigen været i pleje hos en af dem og vidste noget hun ikke skulle???

Det er ikke borch, tror jeg ikke på. Men gernings manden kan godt kende ham...

Hvad med ham som er pet manden hos statsministeren??? Hvad ved vi om ham???

Det er også vores teori, også pga den dyre, sorte bil, som jo kan være en ministerbil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tror Emilies forældre finder sammen igen, de er allerede på vej til det nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber satme ikke gerningsmanden har puttet Emilie i en container og sendt hende Jorden rundt?! :blink

Hvorfra vidste faren, at det ikke var selvmord, men at Louise var blevet misbrugt og dræbt?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tror Emilies forældre finder sammen igen, de er allerede på vej til det nu...

Det tror jeg også :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber satme ikke gerningsmanden har puttet Emilie i en container og sendt hende Jorden rundt?! :blink

Hvorfra vidste faren, at det ikke var selvmord, men at Louise var blevet misbrugt og dræbt?!

Ja hvor ved han egentlig det fra? :blink

Og nu lader det da til at vi har fået opklaret hvem kidnapperen er. Så nu handler det om at finde morderen til den gamle forbrydelse. Ku det være Stoffer? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja hvor ved han egentlig det fra? :blink

Og nu lader det da til at vi har fået opklaret hvem kidnapperen er. Så nu handler det om at finde morderen til den gamle forbrydelse. Ku det være Stoffer? :unsure

Jeg tænker også han måske er indblandet i noget - På den anden side, synes jeg altså lidt de begynder at "væve" for meget.. Der er for mange muligheder synes jeg.

Nu ved vi jo i hvert fald at kidnapperen ikk ee ren "vi har set" - men det havde jeg nu hørt det ikke var... Så det store spørgsmål er, hvem der lavede den gamle forbrydelse - og hvorfor.. Jeg synes det hele vikrer ja.. Det begynder for mig at være lidt for uh uh, nu skal vi forvirre jer også kan i gætte".. Altså, come on <_< Det er hele tiden MANGE der er i spil..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mistænker Karen for at være indblandet i det her - på en eller anden måde.

Men kan ikke lure hvordan det skulle hænge sammen, men jeg tror der er noget med hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mistænker Karen for at være indblandet i det her - på en eller anden måde.

Men kan ikke lure hvordan det skulle hænge sammen, men jeg tror der er noget med hende.

hvem er det lige Karen er???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvem er det lige Karen er???

Hende som er vild med statsministeren (Hun er bedre kendt som GABY :loveshower )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hende som er vild med statsministeren (Hun er bedre kendt som GABY :loveshower )

nåh spindoktoren alias Trine Pallesen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nåh spindoktoren alias Trine Pallesen :)

Ja :P hehe....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber bare de næste par afsnit bliver lidt bedre.. Jeg synes de sidste to afsnit har været liiiiidt kedelige :)

Lige nu er det ikke ret meget andet end, at vi skal tro det kan være dem alle på en eller anden måde..

Holder nu stadig på Karsten...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER