Joxi

Forbrydelsen III

119 indlæg i dette emne

Ja, jeg skal ikke afvise noget ;)

Men tror nu hans rolighed skyldes hans manglende evne til at vise følelser/evne til at holde facaden. Det er virkelig mærkeligt, at se Anders W. Bertelsen i sådan en rolle, der er så modsat den godhjertede han ellers altid spiller. Jeg sidder stadig og venter på, at han skifter karakter :D

Ha ha... Ja det har du ret i. Men hvor kan jeg godt lide ham som skuespiller :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis der er faderen :

- hvordan kan han både være ved campingpladsen og på retmedinsk

- hvorfor reagerer han så kraftigt på at det første opkald spores til campingvognen?

Har en ide om at moderens kæreste er involveret i det hele.

- han kender Emilie (bøgerne i kælderen var hende yndlings)

- hvad vi ved har han ikke gjort hende ondt. Hun fik vand, mad og toilet adgang i kælderen.

-han har via sit arbejde som læge adgang til retsmedicinsk

- han var meget opfarende i dagens afsnit.

Men igen hvordan skulle det så hænge sammen med det politiske aspekt?

SKAL se det næste afsnit på søndag. Kan ikke vente.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvem det er eller ikke er.. Jeg skifter hovedmistænkt fra gang til gang lige nu :wacko

Men det er en feed fed fed serie.. ELSKER DEN! Og elsker at den er lidt mere mørk og creepy end de to foregående!

I kan se eller Gense alle afsnit HER

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uha jeg er også med på at det enten er morens kæreste, farens hjælper eller ham, som faren fyrede i første afsnit.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uha jeg er også med på at det enten er morens kæreste, farens hjælper eller ham, som faren fyrede i første afsnit.

Så tror jeg mest på moderens kæreste!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også at det er ham som blev fyret i første afsnit men det er på en måde for åbenlyst. Serien tager garanteret en uventet drejning og det så er en man slet ikke have forestillet sig.

Elsker dansk krimi- synes virkelig de er blevet gode til at lave nogle fantastiske serier som udover at være spændende også er uhyggelige. Denne her er ihvertfald :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det næste episode i aften.. Det bliver spændende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har ingen ide om hvem morderen er, men det er jo netop det fede ved den serie, at det ikke er åbenlyst fra starten af :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEg er også helt blank! Men uuh det var spændende i aften. Lunds partner var SÅ tæt på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bare jeg kender den stemme fra gerningsmanden, men kan ikke sætte ansigt på..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bare jeg kender den stemme fra gerningsmanden, men kan ikke sætte ansigt på..

Han hedder Thomas W Gabrielsson. Han spillede fotograf i "Nynne" og har også været med i bl.a. Ørnen og "livvagterne"

Kram

Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han hedder Thomas W Gabrielsson. Han spillede fotograf i "Nynne" og har også været med i bl.a. Ørnen og "livvagterne"

Kram

Rikke

Okay ham har vi da ikke set har vi?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han hedder Thomas W Gabrielsson. Han spillede fotograf i "Nynne" og har også været med i bl.a. Ørnen og "livvagterne"

Kram

Rikke

Hvor ved du det fra?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ved du det fra?

Ford der står "GM" (gerningsmand) ud for hans navn i rulleteksterne :P Plus - jeg kan også gendkende hans stemme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ford der står "GM" (gerningsmand) ud for hans navn i rulleteksterne :P Plus - jeg kan også gendkende hans stemme ;)

Ha ha... Men så lægger han nok bare stemme til gerningsmanden, mens en anden person spiller rollen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har de fundet datterens lig? for ellers tror jeg altså ikke hun blev skudt, men noget som skulle forstille hende. Han kunne nå at skifte det ud under broen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det var det, som jeg sagde - hun er ikke død :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii :yay

Nøj hvor jeg glæder mig til forældrene får det at vide :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det var det, som jeg sagde - hun er ikke død :)

Det VED vi jo reelt set ikke, at hun ikke er?! Vi antager (og håber!) det da bare?! :unsure

Tænk, at Ussing er så skide kæk hele tiden og så har han også noget med det at gøre! :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har du ret i Susanne... Jeg HÅBER det bare så meget :yay

(Min kæreste synes at jeg lever mig lige voldsomt nok ind i serien :whistling)

Men synes virkelig at den er god! Og jeg er blevet så mega følsom over for alt hvad, der handler om børn efter jeg har fået Theo :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror heller ikke datteren er blevet skudt.

Kan ikke vente til søndag med at se den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gab jeg synes at afsnittet i går var keeeedeligt ... Det trak bare ud og kom ikke videre, men generelt synes jeg at serien er god :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så alle afsnittene i går, var ikke lige kommet i gang :rolleyes Men er da vild med serieen! Har ikke set de andre, så det burde jeg måske... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så alle afsnittene i går, var ikke lige kommet i gang :rolleyes Men er da vild med serieen! Har ikke set de andre, så det burde jeg måske... :rolleyes

Det burde du :)

Vi så de to første her efter sommerferien og Kenneth blev så fanget, hvilket han normalt ikke gør :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror nu at GM i rulleteksten står for General Manager, som er et mellemled og hjælper til morderen :P :P

Fra det aller første afsnit har jeg været overbevist om, at det er moderens kæreste Carsten der er morderen.. Der er SÅ mange beviser på det kan være ham..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER