Joxi

Forbrydelsen III

119 indlæg i dette emne

Jeg håber bare de næste par afsnit bliver lidt bedre.. Jeg synes de sidste to afsnit har været liiiiidt kedelige :)

Lige nu er det ikke ret meget andet end, at vi skal tro det kan være dem alle på en eller anden måde..

Holder nu stadig på Karsten...

Helt enig.. Synes også de kører lidt for meget på at folk skal lave en masse gæt-værk.. De behøver bestemt ikke afsløre morderen, men synes nu godt de kunne lade være med konstant at lave nye mistænkte.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Helt enig.. Synes også de kører lidt for meget på at folk skal lave en masse gæt-værk.. De behøver bestemt ikke afsløre morderen, men synes nu godt de kunne lade være med konstant at lave nye mistænkte.. <_<

Sådan var det også med den første og den anden, så det er åbenbart typisk Forbrydelsen..

Det irriterer mig bare at morderen konstant er et skridt foran og alle vejne hvor de er :rolleyes :rolleyes

Nå, det var lige et mindre opstød :ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

30 min :glad :glad :glad

Jeg håber på et rigtig godt afsnit denne gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det gør jeg altså også :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klar :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold da op,nu spidser det til hva..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha det er spændende.. Synes det er fejt vi skal vente en hel uge :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var der ikke en herinde, der gættede på Reinhardt? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var der ikke en herinde, der gættede på Reinhardt? :)

Jeg skrev tidligere, at min mand fra afsnit 1 af har mistænkt ham og det er jo nok noget SÅÅ irriterende :P :P :P

Jeg tror dog "kun" det er ham der har slået Louise ihjel.. Jeg er ikke sikker på han er den endelige morder, da jeg tror der er flere indblandet. Men det så godt nok ud til, at blive noget spændende på søndag :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men vi har vel ligesom fået afsløret hvem der har bortført Emilie? Vi har da ovenikøbet set ham nu. De mangler bare at fange ham ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja bortfører er fundet, men dog ikke fanget <_< Men jeg tror ikke han er morderen..

Lige nu kan det jo være dem alle, men Reinhart, Kampers bror ( Jonathan Spang ) og Spindoktoren ( Trine Pallesen ) er der noget mystisk ved, synes jeg...

Men endelig fangede afsnittet mig igen og jeg er sten sikker på de sidste to afsnit bliver vildt spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes godt nok pludselig der kom MANGE nye informationer i går?! :blink

Alt det med Kampers søn, Kristoffer, Reinhardt og Karen...

Jeg så ikke de første 10min - hvorfor er Borch taget af sagen?! :unsure

Tror vi, at ham med nummerplader på armen og blod på hænderne er den samme som 'lystsejleren'?

Jeg tror altså ikke rigtig på, at det er Reinhardt der har slået Louise ihjel - tror I andre det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes godt nok pludselig der kom MANGE nye informationer i går?! :blink

Alt det med Kampers søn, Kristoffer, Reinhardt og Karen...

Jeg så ikke de første 10min - hvorfor er Borch taget af sagen?! :unsure

Tror vi, at ham med nummerplader på armen og blod på hænderne er den samme som 'lystsejleren'?

Jeg tror altså ikke rigtig på, at det er Reinhardt der har slået Louise ihjel - tror I andre det?

Jeg tror Kampers søn ( ham der begik selvmord ) har noget med Louise at gøre .. Måske er det ham der har voldtaget hende og en anden der har slået hende ihjel og der har han ikke kunne bære.. Det er jo en Zeeland bil der har været der ovre på det tidspunkt, så det kunne godt tyde på Reinhardt som har myrdet hende. Mon ikke det var hende der var på det billede Sara Lund stod med til sidst og spurgte ham om han kendte hende ? Det fra den børnefond..

Men ham sejleren der kom ind er i min verden helt sikkert Emilies bortfører og desuden også Louises far..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror Kampers søn ( ham der begik selvmord ) har noget med Louise at gøre .. Måske er det ham der har voldtaget hende og en anden der har slået hende ihjel og der har han ikke kunne bære.. Det er jo en Zeeland bil der har været der ovre på det tidspunkt, så det kunne godt tyde på Reinhardt som har myrdet hende. Mon ikke det var hende der var på det billede Sara Lund stod med til sidst og spurgte ham om han kendte hende ? Det fra den børnefond..

Men ham sejleren der kom ind er i min verden helt sikkert Emilies bortfører og desuden også Louises far..

Det var louise på billedet som Sara pegede på..

Jeg synes det ville virke mærkeligt med Reinhardt, hvis han som sådan har noget med mordet at gøre; Han er jo fuldstædnig ja.. Ligeglad.. Jeg tror ikke han på den måde kan have slået hende ihjel - Men til gengæld kunne han sagtens være pædofil :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror Kampers søn ( ham der begik selvmord ) har noget med Louise at gøre .. Måske er det ham der har voldtaget hende og en anden der har slået hende ihjel og der har han ikke kunne bære.. Det er jo en Zeeland bil der har været der ovre på det tidspunkt, så det kunne godt tyde på Reinhardt som har myrdet hende. Mon ikke det var hende der var på det billede Sara Lund stod med til sidst og spurgte ham om han kendte hende ? Det fra den børnefond..

Men ham sejleren der kom ind er i min verden helt sikkert Emilies bortfører og desuden også Louises far..

Jeg er helt enig i, at lystsejleren er Emilies bortfører, men har bare svært ved at få det til at være ham med nummerpladerne på armen også... Synes den er kringlet :blink

Det er måske et meget godt bud, at Kampers søn har voldtaget hende eller i det mindste vidste at det skete. Jeg tror altså stadig ikke på, at Reinhardt har slået nogen ihjel.

Det var louise på billedet som Sara pegede på..

Jeg synes det ville virke mærkeligt med Reinhardt, hvis han som sådan har noget med mordet at gøre; Han er jo fuldstædnig ja.. Ligeglad.. Jeg tror ikke han på den måde kan have slået hende ihjel - Men til gengæld kunne han sagtens være pædofil :rolleyes

Jeg er enig ang. Reinhardt... Han virker bare ikke som morder-typen. Men måske pædofil... Det er en udemærket teori.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal der ikke gang i den her i aften?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Jeg håbede til det sidste, at Reinhardt var uskyldig - og det håber jeg stadig. Ved ikke hvorfor, men synes han er så rar, at det ikke kan være ham, der har misbrugt Louise. Det synes jeg bedre ham der bestyrelsesformanden kan :unsure

Ved ikke om jeg er overbevist om Karens uskyld.... Hvad var det Sebastian så?! Og hvad tog han billeder af?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Jeg håbede til det sidste, at Reinhardt var uskyldig - og det håber jeg stadig. Ved ikke hvorfor, men synes han er så rar, at det ikke kan være ham, der har misbrugt Louise. Det synes jeg bedre ham der bestyrelsesformanden kan :unsure

Ved ikke om jeg er overbevist om Karens uskyld.... Hvad var det Sebastian så?! Og hvad tog han billeder af?!

Enig i det hele!!! Er da lidt spændt på om det er noget Stoffer også har noget at gøre med...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:huh og hvad sker der med Emilie's mor...hvorfor siger hun i tlf. at hun ikke kan holde det adskilt...og hvorfor vil Robert Zeuthen skyde kidnapperen...så får han da i hvert fald ikke Emilie tilbage... :shooter ej, synes det er svært..

men synes i ikke det er mistænkeligt det med Reinhardts ur og den der uhyggelige kælder???? :blink ej, kan slet ikke vente!!!

Men tror også at Sebastian så noget...tænk hvis han også blev dræbt? fordi han vidste noget..jeg mener, hvis det er ham Kampers bror der har slettet de her ting fra serveren, eller hvem det nu er, så var det nok ikke bare billeder af et møde mellem Karen og Reinhardt...det er ligesom bare ikke nok synes jeg... :unsure ej er helt forvirret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er Broderen (Jonathan Spang) der har myrdet Louise, og det har Sebastian set eller fundet ud af, og det er de oplysninger han har tastet ind som er blevet slettet, og billeder. Tror så osse at broderen har noget at gøre med det påståede" selvmord", han har enten slået Sebastian ihjel og fået det til at ligne selvmord, eller presset ham til selvmord.

Tænke tænke.... det tror jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er Broderen (Jonathan Spang) der har myrdet Louise, og det har Sebastian set eller fundet ud af, og det er de oplysninger han har tastet ind som er blevet slettet, og billeder. Tror så osse at broderen har noget at gøre med det påståede" selvmord", han har enten slået Sebastian ihjel og fået det til at ligne selvmord, eller presset ham til selvmord. Tænke tænke.... det tror jeg :)

Ja det tror jeg egentlig også...men kan være vi bare bliver MEGA overrasket på søndag...bliv søndag NUUUU :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi så den lige i går (var til fødselsdag i søndags).

Nuj hvor blev det lige spændende :)

Tror det er Stoffer som har gjort det. Der er bare et eller andet ved den mand... Måske er det fordi han spiser et eller andet i stortset alle afsnit :D hehe

Det bliver så spændende :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er Robert Zoiden som har myrdet hende fra den gamle sag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er Robert Zoiden som har myrdet hende fra den gamle sag

Wauw - det er alternativt! :o :blink Det tror jeg så slet ikke på. Så tror jeg mere på Stoffer-hypotesen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER