Barbamama

Bumgenius Flip

16 indlæg i dette emne

Er der nogen der har erfaringer med bumgenius flip? Jeg synes konceptet virker smart, og det er jo også billigere at købe nye indlæg end nye bleer + det fylder mindre i vaskemaskinen. :yay

Men jeg er lidt skeptisk overfor om man kan undgå at "skallen" bliver snavset ved hver skiftning :help

http://www.koogko.dk/shop/creme-bumgenius-flip-3042p.html

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har desværre ikke erfaringer med Flip modellen, men vi bruger 2 delt system hjemme.. Ble og PUL cover (blebuks) og jeg kan sagtens skifte ham 4 gange uden, at coveret bliver snavset eller skal skiftes :) Om natten bruger vi ble og uldbuks i stedet for PUL cover :loveshower

Indlægene til Flip er enten i bomuld eller stay-dry (gætter på, at det er en form for microfiber/fleece?) De suger ikke så meget, som fx bambus.. Så jeg ville ligge et bambusindlæg nederst i bleen under bomuld eller stay-dry indlægget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har desværre ikke erfaringer med Flip modellen, men vi bruger 2 delt system hjemme.. Ble og PUL cover (blebuks) og jeg kan sagtens skifte ham 4 gange uden, at coveret bliver snavset eller skal skiftes :) Om natten bruger vi ble og uldbuks i stedet for PUL cover :loveshower

Indlægene til Flip er enten i bomuld eller stay-dry (gætter på, at det er en form for microfiber/fleece?) De suger ikke så meget, som fx bambus.. Så jeg ville ligge et bambusindlæg nederst i bleen under bomuld eller stay-dry indlægget :)

Er det fordi det holder mere tørt eller...?

Hvilket mærke bruger I egentlig?

Og hvad tænker du er bedst? Bomuldsindlæggene eller stay-dry? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det fordi det holder mere tørt eller...?

Hvilket mærke bruger I egentlig?

Og hvad tænker du er bedst? Bomuldsindlæggene eller stay-dry? :help

Ja med uld om natten har vi ikke haft nogen uheld og vi startede med uld, da Johan var omkring 3-4 måneder :)

Uhh vi har en blandet landhandel af bleer, modeller m.m. :whistling :D

Vi har lommebleer fra Bumgenius og Rumparooz til uden for hjemmet og når det skal gå hurtigt hjemme.. De boostet med Little Lamb bambusindlæg

Af 2 delt har vi

Imsevimse frotteble (godt boostet med bambus og fleece indlæg fra Little Lamb)

Tots Bots bambus ble med fleece indlæg fra Little Lamb

Ai2 fra Funkjogging

Itti Bitti Boo bleer

PUL cover fra LIttle Lamb og Tots Bots

Fleece covers fra Bummi

Natbleer fra Funkjogging og Rumpette med 3-fold indlæg fra Funkjogging

Uldbukser fra Disana

Det blev vist lige en længere smøre.. :blink

Jeg syntes bedst om Stay-dry, da Johan bliver rød, hvis ikke bleen er tør mod huden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja med uld om natten har vi ikke haft nogen uheld og vi startede med uld, da Johan var omkring 3-4 måneder :)

Uhh vi har en blandet landhandel af bleer, modeller m.m. :whistling :D

Vi har lommebleer fra Bumgenius og Rumparooz til uden for hjemmet og når det skal gå hurtigt hjemme.. De boostet med Little Lamb bambusindlæg

Af 2 delt har vi

Imsevimse frotteble (godt boostet med bambus og fleece indlæg fra Little Lamb)

Tots Bots bambus ble med fleece indlæg fra Little Lamb

Ai2 fra Funkjogging

Itti Bitti Boo bleer

PUL cover fra LIttle Lamb og Tots Bots

Fleece covers fra Bummi

Natbleer fra Funkjogging og Rumpette med 3-fold indlæg fra Funkjogging

Uldbukser fra Disana

Det blev vist lige en længere smøre.. :blink

Jeg syntes bedst om Stay-dry, da Johan bliver rød, hvis ikke bleen er tør mod huden :(

Oh my :respekt

Jeg er bange for at jeg ikke kommer så meget ind i stofbleverdenen :unsure Jeg håber at vi kan holde os tørre herhjemme alligevel :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh my :respekt

Jeg er bange for at jeg ikke kommer så meget ind i stofbleverdenen :unsure Jeg håber at vi kan holde os tørre herhjemme alligevel :unsure

Hi Hi mon ikke I kan holde tørt :D Jeg elsker bare, at shoppe og prøve nye bleer :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh my :respekt

Jeg er bange for at jeg ikke kommer så meget ind i stofbleverdenen :unsure Jeg håber at vi kan holde os tørre herhjemme alligevel :unsure

Jeg har ogsaa kun Papoose, Bumdeal og de to fra Close Parents. Har sat dem til nyfoedte til salg og koebt en enkelt brugt Weenotion og maaske to brugte Bumgenious AIO Organic, bare for at proeve. Jeg vil ogsaa gerne proeve at have en Ittirolleyes.gif Maaske jeg kommer til at koebe lidt efterhaanden, men jeg er vildt tilfreds med baade Papoose og nu ogsaa Bumdeal - har faktisk koebt 5 med velcro nu her, for den ene, vi havde allerede, sad saa fint. Saa man kan altsaa godt blive liiidt grebet af det whistling.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi Hi mon ikke I kan holde tørt :D Jeg elsker bare, at shoppe og prøve nye bleer :lolhit

Hi hi, som skrvet ovenfor lol_hitting.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ogsaa kun Papoose, Bumdeal og de to fra Close Parents. Har sat dem til nyfoedte til salg og koebt en enkelt brugt Weenotion og maaske to brugte Bumgenious AIO Organic, bare for at proeve. Jeg vil ogsaa gerne proeve at have en Ittirolleyes.gif Maaske jeg kommer til at koebe lidt efterhaanden, men jeg er vildt tilfreds med baade Papoose og nu ogsaa Bumdeal - har faktisk koebt 5 med velcro nu her, for den ene, vi havde allerede, sad saa fint. Saa man kan altsaa godt blive liiidt grebet af det whistling.gif

Hvor har du sat dem til salg henne? Det kunne være jeg sgu lurer lidt :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor har du sat dem til salg henne? Det kunne være jeg sgu lurer lidt :lolhit

Derinde, hvor vi begge er wink.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Derinde, hvor vi begge er wink.gif

Ahh så var det dig, som jeg er støt på derinde :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahh så var det dig, som jeg er støt på derinde :D

Ja! laugh.gif

Skulle jo lige vide lidt om slynger og saa er der jo noget norderi omkring bleer, som er en lukket klub, men den er jeg ikke medlem af endnu - de er lidt sloeve, maaske unsure.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja! laugh.gif

Skulle jo lige vide lidt om slynger og saa er der jo noget norderi omkring bleer, som er en lukket klub, men den er jeg ikke medlem af endnu - de er lidt sloeve, maaske unsure.gif

Syntes også at de var længe om det med at lukke mig ind.. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes også at de var længe om det med at lukke mig ind.. :D

Saa er jeg lukket ind i klubben laugh.gif

Og jeg har koebt bambus til nattebrug - og fine uldblebukser herfra ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Saa er jeg lukket ind i klubben laugh.gif

Og jeg har koebt bambus til nattebrug - og fine uldblebukser herfra ;)

Super :D og fine uldbukser de har! Ikke købe noget.. ikke købe noget.. :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super :D og fine uldbukser de har! Ikke købe noget.. ikke købe noget.. :lolhit

Jeg glaeder mig ogsaa til at faa dem cheerleader3.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER