somummy

Kniber det?

8 indlæg i dette emne

Jeg synes stadig mit knib i bækkenbunden er sindsygt slapt. Kan ikke engang knibe en urinstråle over endnu. Jeg træner hver dag og har nu også fundet dette træningsprogram som jeg agter at følge fra nu af. Kan læse diverse steder at når man kniber skal man koncentrere det, så knibet mærkes ved rektum. Men når jeg gør det synes jeg ikke jeg kan mærke det så godt ved skedeåbningen (undskyld hvis jeg støder nogen med mit ordvalg).

Hvordan går det med jer andre? Er I jer selv igen mht bækkenbunden? Hvornår kan man forvente at den er trænet op igen, hvis man træner hver dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er ikke kommet igang her efter 4 uger..... tjekker lige næste gang om jeg kan knibe en stråle over...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må sige at jeg har det lige som dig. Er virkelig ikke imponeret over min bækkenbund endnu, selvom jeg træner hver dag.

Jeg har svært ved at holde spændingen længe og har heller ikke den der fornemmelse af at jeg både har god spænding både for og bag (uden jeg spænder i baller eller mavemuskler). Træner videre og hvis det ikke bliver meget bedre når jeg når 8-ugers undersøgelsen så må jeg tale med lægen om en evt viderehenvisning.

Tror faktisk at det tager nogle måneder med daglig træning (flere gange dagligt) før bækkenbunden er trænet op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh det er svært at sige, jeg er bestemt ikke helt "normal" endnu, efter en gå tur på 5 km i søndags kunne jeg virkelig næsten ikke holde mig, jeg var simpelthen blevet for træt dernede - nogle er hårdere ramt end andre, men du er "normal" bare rolig. Undersøg om der er efter fødsels gymnastik i din kommune, der træner man alt det der er blevet slapt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sindsyg dårlig til at huske at lave mine øvelser. Og desværre på trods af jeg synes jeg "lækker" lidt mår jeg rejser mig fra toilettet efter jeg har tisset. Jeg må dældulme tage mig sammen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler mig også en smule slap endnu... Jeg kan dog sagtens knibe en stråle over uden problemer.. Jeg har bestilt en gratis prøvedvd på Corewellness.. som jeg så er gået igang med idag, og jeg er også igang med min ridning igen, det giver også godt..

jeg tror også grunden til at jeg kan knibe en urinstråle over er fordi jeg har stærk bækkenbund pga mangeårig ridning.. wink.gif

Jeg tror det er helt normalt som du beskriver du har det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kejsersnit her, så ingen ændring dernede, men mavemusklerne er bestemt ikke sig selv!,,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kejsersnit her, så ingen ændring dernede, men mavemusklerne er bestemt ikke sig selv!,,

Nej mavemusklerne, de er vist en by i rusland... i hverfald mine.... og nej hvor frygter jeg for hvor længe jeg skal træne for at få min blævermave væk...balloons.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER