Witte

Kraftig mens smerter...

6 indlæg i dette emne

Her den 17.sep ved jeg, jeg havde æl da jeg fik den såkaldte æl-blødning som jeg får hver gang.

Vi sexede selvfølgelig, men nu her i går, og idag har jeg de vildeste mens smerter, plus en masse stikken og trykken i højre side.

Vil lige høre om andre har prøvet det, nogensinde, ! For blev lidt bange da jeg aldrig har haft det sådan før. Har stadigvæk 6 dage til forventet mens.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det kender jeg alt for godt. Efter min uønskede kirurgiske abort i marts i år, har jeg hver måned haft det sådan. Ens tanker tæsker jo derud af, kan jeg være gravid osv... Men indtil videre har der ikke været held så. Har det på samme måde denne gang, har sindsygt ondt i maven og underlivet og det trykker og stikker. Det går helt om i lænden, men tør ikke engang at håbe næsten. Mit mennes skal begynde stille og roligt d. 02 okt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ked af at høre med din abort.:kram2

Er faktisk lidt glad for at vide at jeg ikke er alene omkring disse oplevelser, for man tror jo med det samme at der er noget galt.

Vi kan kun håbe på at der snart giver pote til os alle. :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde det også sådan allerede ved 3+0 og synes virkelig det var kraftigt. Havde aldrig haft det sådan på det tidspunkt som ikke gravid, kun som gravid, så håber det er positive tegn! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved det ikke... Kan kun håbe på en evt graviditet, men det mærkes bare helt om i højre hofte, og ned af inderlåret.

Men heldigvis er det næsten gået over nu.

Må vente og se hvad det sker de næste par dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ked af at høre med din abort.:kram2

Er faktisk lidt glad for at vide at jeg ikke er alene omkring disse oplevelser, for man tror jo med det samme at der er noget galt.

Vi kan kun håbe på at der snart giver pote til os alle. :stork

Tak skal du have, det er hårdt, og derfor også ekstra svært at tro på man kan blive gravid igen hvor alt går godt og hele tiden ud. Vi har prøvet i over 3 år, så der har bare snart med at være gevinst...

But you are not alone, og jeg håber bare at det er en lille spire inde i os begge som laver lidt bøvl for vores maver :)

Vi sexede jo på det bestemte tidspunkt mandag aften, som vi skulle, og allerede torsdag begyndte mine små mavekneb, so let's see. :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER