Guest sunshineangel

Termin 1-4

3 indlæg i dette emne

Hejsa

Jeg er ny her inde.

Min første "termin" var 30/3 men efter NF blev den fastsat til 1/4 så det må jo være denne her gruppe jeg høre til :-)

Lidtom mig: Jeg venter mit 3 barn. Er gift med min dejlige mand, og bor i det midtjyske.

Er idag uge i 13+2, vi vil meget gerne vide Kønnet og jeg glæder mig helt enormt til jeg er de 14 fulde uger henne, så jeg kan få be- eller afkraftet min egen meget stærke fornemmelse af hvilket køn der gemmer sig der inde:-)

Hvordan har i andre det, tænker på om der er andre her inde der er lige så langt henne som jeg ( da jeg jo har termin d 1/4).??

vil meget gerne vide hvordan i andre har det ang bla humørsvingninger, vægt , og om i har fået små maver allerede? jeg selv har så vit jeg ved ikke taget noget på endnu, da er ikke så glad for vægten :-) efter at have tabt mange kg efter gastic bypass .

Jeg har allerede en fin rund mave, og kan bestemt ikke skjule at jeg er gravid :-) har de vildeste humørsvingninger, og er konstandt træt. men krydser fingre for at det snart begynder at vende , så det gode humør kommer tilbage, og får lidt mere energi igen.

-hilsner fra mor for 3 gang ( uge 13+2 )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa..

Jeg har termin den 12 April. :7himmel

Det eneste jeg har været plaget af i denne graviditet er kvalme. Og rigtigt meget af det. Og gør stadig :(

Og så har jeg været utrolig træt, og tager meget, meget gerne en morfar :whistling

Men det er lidt trist når man har en på 14 mdr, der gerne vil lege osv når han kommer hjem fra DP.

så både mig og min kæreste håber at det snart vil vænde så jeg kan være "sammen " med min søn igen.

Jeg har ikke rigtigt nogle mave endnu desværre, men den kommer nok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa :-)

Jeg er gravid med vores den første, har terminsdato den 7. april, så det hele er meget nyt og spændende - og forvirrende! :-)

Jeg har pt. taget 4 kg på, men det er først kommet på det seneste, da jeg har haft meget kvalme/opkast samt madlede, men appettitten er kommet tilbage igen :-) Jeg kan stadig have lidt kvalme om morgenen, men det forsvinder som regel når jeg har spist morgenmad. Ellers er jeg bare en smule træt hele tiden, men det har jeg vænnet mig til. Dog døjer jeg noget med mit bækken og smerter, så jeg er rendt ind i en fuldtidsygemelding allerede på nuværende tidspunkt. Lidt svært at sluge, da jeg er vant til at tage fat, men så har jeg jo mere tid til at forberede og hygge mig med at gøre klar til den bette mand deltager - ja, det er en dreng vi skal have :-) Vi var til privat scanning i Aalborg for 3 uger siden for at få fastslået kønnet, da min kæreste ikke deltog i 12 ugers scanningen - han arbejder i Norge, så det er svært at få til at passe sammen nogle gange :-) Men imorgen skal vi til 20ugers scanning i Hjørring, og vi glæder os begge til at se ham igen!

Mave har jeg allerede fået en del af, og er så småt også begyndt at mærke liv - en underlig fornemmelse, som mest af alt føles som når en sæbeboble går i stykker... det er i hvert fald sådan jeg forestiller mig, at det føles når en sæbeboble brister :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER