Unknown

Mme 6 måneder

7 indlæg i dette emne

Nu nærmer Zoey sig 6 måneder og lageret af mme er ved at være i bund.

Skal jeg så købe dem der hedder nr 2 nu? Og hvad er forskellen ?

Og kan jeg skifte til nr 2 nu her - eller skal jeg helt sikker vente til hun bliver 6 måneder ?

Håber i kan hjælpe :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik at vide, at min SP at jeg bare kunne fortsætte med NAN ha når hun nåede de seks måneder, og altså ikke behøvede at skifte til toeren :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forskellen er fordelingen og mængden af de tilsatte vitaminer og mineraler. Jeg ser ingen grund til ikke at skifte, men det gør nok ikke den store forskel om hun er 5 mdr. og 3 uger eller 6 måneder og 1 uge, så du skifter bare når det passer med du løber tør omkring de 6 måneder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

da Astrid blev 6 måneder, skiftede vi fra allomin 1 til allomin 2.... vores sp sagde at det var helt fint at gøre.... jeg tror roligt du kan skifte nu her når pakken er tom, ingen grund til at bruge penge på en pakke mere, hvis i kun får brugt en lille smule.... i kan selvfølgelig også bare købe en pakke, bruge den, og så skifte når den er tom, det gjorde vi.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for svar.

Var lidt nervøs for om nr 2 var baseret på at de skulle få en bestemt mængde grød og mos. For det er ikke hver dag det kommer ned endnu:-)

Men kan høre der ikke er den vilde forskel ud over lidt andre behov :-) tak tak :-)

Unicorn - tror du skal skifte på er eller andet tidspunkt. Men der er også en Nan ha 2. Tror du ikke det er det din sp mener ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm synes godt nok nanHa 2 er noget tykkere end 1 eren :-S er der andre der har oplevet det ?

Zoey opgiver hurtigt og gider ikke have det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der evt et andet blandingsforhold, synes det var anderledes med det jeg blander i grød fra 1 til 2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER