TroldeMor

Er jeg den eneste der bliver skruk?

114 indlæg i dette emne

Tak :)

Med termin i august, så Leo når at blive to år og to måneder :balloon

Hvor hyggeligt altså :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

For mig kom det lige pludselig -jeg blev mega skruk og kunne næsten ikke tænke på andet. Min mand sagde klart nej, han ville vente lidt. Da jeg så efter et par uger "gav op" sagde min mand pludselig at han virkelig glædede sig til at få en baby i armene og om vi ikke bare skulle droppe de p-piller :yay Nu er jeg gravid :loveshower

Ej tillykke! Hvor er det fedt! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også meget på hvornår vi skal begynde at prøve igen - jeg er klar, manden er ikke hel klar, men som han sagde i går - mon ikke han når at blive det i løbet af de 9 måneder? ;)

Så vi sad lidt og snakkede om ønske-fødselstidspunkt, jeg vil gerne Erica ikke når at blive for stor (maks 3 år, gerne mindre) men vi skal jo også snart i gang med næste projekt i huset, og det SKAL vi være færdige med før lillebror kommer, og jeg vil også gerne kunne hjælpe til, så jeg skal heller ikke være alt for gravid.

Så mit håb er vi kan få en 2013-oktober-november-baby, så vil Erica være 2,4 år, og vi vil være færdige med nyt køkken og bad i løbet af sommeren. Manden tænker dog mere 2014-februar-april-baby <_<. Men mon ikke jeg kan få ham overbevist om vi skal gå i gang om en måned eller to? ;) :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også meget på hvornår vi skal begynde at prøve igen - jeg er klar, manden er ikke hel klar, men som han sagde i går - mon ikke han når at blive det i løbet af de 9 måneder? ;)

Så vi sad lidt og snakkede om ønske-fødselstidspunkt, jeg vil gerne Erica ikke når at blive for stor (maks 3 år, gerne mindre) men vi skal jo også snart i gang med næste projekt i huset, og det SKAL vi være færdige med før lillebror kommer, og jeg vil også gerne kunne hjælpe til, så jeg skal heller ikke være alt for gravid.

Så mit håb er vi kan få en 2013-oktober-november-baby, så vil Erica være 2,4 år, og vi vil være færdige med nyt køkken og bad i løbet af sommeren. Manden tænker dog mere 2014-februar-april-baby <_<. Men mon ikke jeg kan få ham overbevist om vi skal gå i gang om en måned eller to? ;) :P

Jo overtal ham da lige :D

Spændende om det så rent faktisk bliver en lillebror ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det lyder lidt som herhjemme <_< Hvad sagde han?

Jeg sagde, at jeg havde erkendt, at jeg håber Anna får en lillesøster en dag. Spurgte ham om han stadig håbede på en dreng og så sagde han, at han pt mest bare håbede på ingenting :(

For mig kom det lige pludselig -jeg blev mega skruk og kunne næsten ikke tænke på andet. Min mand sagde klart nej, han ville vente lidt. Da jeg så efter et par uger "gav op" sagde min mand pludselig at han virkelig glædede sig til at få en baby i armene og om vi ikke bare skulle droppe de p-piller :yay Nu er jeg gravid :loveshower

Er du gravid?! Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også meget på hvornår vi skal begynde at prøve igen - jeg er klar, manden er ikke hel klar, men som han sagde i går - mon ikke han når at blive det i løbet af de 9 måneder? ;)

Så vi sad lidt og snakkede om ønske-fødselstidspunkt, jeg vil gerne Erica ikke når at blive for stor (maks 3 år, gerne mindre) men vi skal jo også snart i gang med næste projekt i huset, og det SKAL vi være færdige med før lillebror kommer, og jeg vil også gerne kunne hjælpe til, så jeg skal heller ikke være alt for gravid.

Så mit håb er vi kan få en 2013-oktober-november-baby, så vil Erica være 2,4 år, og vi vil være færdige med nyt køkken og bad i løbet af sommeren. Manden tænker dog mere 2014-februar-april-baby <_<. Men mon ikke jeg kan få ham overbevist om vi skal gå i gang om en måned eller to? ;) :P

Uh, spændende! :o :glad

Jeg står i det samme dilemma - september-oktober 2014 vs. marts-april 2015... Synes virkelig der er både fordele og ulemper ved begge dele! :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sagde, at jeg havde erkendt, at jeg håber Anna får en lillesøster en dag. Spurgte ham om han stadig håbede på en dreng og så sagde han, at han pt mest bare håbede på ingenting :(

Åh en dum kommentar :(

Men det er også hårdt at blive forældre. Så han skal nok lige bruge lidt mere tid. Når Anna pludselig er stor, så kan det være han får lyst til en baby igen. Lige nu føler han jo nok at han allerede har en.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det begynder også at trække her :) jeg glæder mig til at opleve hele graviditeten og livet i maven, endda fødslen igen! Men det er nok bare starten på en proces mod nr 2, for samtidig er jeg så forelsket i min datter og glæder mig til alt det vi skal opleve sammen, at jeg slet ikke har brug for andre end hende lige nu :biglove

Hun er 10 måneder nu, og jeg forestiller mig nr 2 skal være på vej om et års tid ca.. Min mand er også begyndt at være lidt skruk, forleden så vi en fødsel i tv, så sad han der og så helt drømmende ud, med tåre i øjenene, og sagde 'det var så hyggeligt da musen blev født, det glæder jeg mig til igen' :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kort sagt - nej.

Skulle du så ikke skifte navn? :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skulle du så ikke skifte navn? :P

Haha - det var også det første jeg tænkte, men ville ikke skrive noget :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skulle du så ikke skifte navn? :P

Jeg tænker nej'et henfører til 'du er ikke den eneste der bliver skruk' :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er skruk med skruk på, selvom der går et stykke tid før vi skal igang med nr 2 :P Så nej, du er ikke den eneste ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går vi nok også i gang inden alt for længe.

Mit humør blev simpelthen alt for "træls" på de p-piller, og at være forsøgskanin for lægen der vil prøve det ene og det andet af på mig :blink af p-piller, havde jeg heller ikke lyst til, og slet ikke med et humør der sejler op og ned på p-piller. Så det er no go.

Så vi hopper på kondomet frem til Tristan bliver 1 år, og så forsøger vi igen.

Jeg er ikke fan af spiral og har faktisk heller ikke behov for at få sådan en sat op et sted jeg ikke føler sådan en høre til :huh (giver det mening), så ja det bliver kondomet, og så må vi se hvad der sker.

Der kommer da lidt nogle ting der skal løses, men som sagt vi alle er jo voksne mennesker og vælger til, for når først man står der er der jo ingen vej tilbage, medmindre man vælger abort og det er totalt udelukket her.

Så med lidt held står vi med en lillebror eller lillesøster i 2014 start/midt 2015.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER