TroldeMor

Er jeg den eneste der bliver skruk?

114 indlæg i dette emne

skruk? NOOO WAY.. overvejer enebarn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan se at vi er en del der snakker 2015 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg var allerede klar på en til kort tid efter jeg havde født... her snakker vi vist timer :whistling

Men det er vist mest et "Det kommer når det kommer" for vi bruger ingen beskyttelse, men det er ikke ligefrem fordi der sker det vilde på den front :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var klar til en mere med det samme. Nu ved jeg jo at man kan elske flere børn nøjagtig lige så stort og meget, jo flere børn jo mere kærlighed at dele. Og jeg syns godt nok det er svært at tænke at det var sidste gang jeg skulle opleve at være gravid, føde, ha mit nyfødte barn i armene, amme, osv, alt det her baby noget som jeg har glædet mig til at få lov at genopleve, som jeg nyder, selv om mange ting bestemt er er blandet fornøjelse - at være gravid er på en gang så dejligt og så utrolig anstrengende fysisk og psykisk, fødslen gør ondt og er helt fantastisk, den overvældende træthed når baby vågner for 5. gang på en nat og ikke er nær så sød og nuttet som når man er veludhvilet osv osv... men jeg er slet ikke i tvivl om at med alle plusser og minusser er slutresultatet alligevel overvældende positiv, for baby. Jeg føler mig så rig og fuld af kærlighed. Så skruk, ja! Men den tilstand har vist været mere eller mindre kronisk hos mig siden jeg var 18.

:biglove

Men der er så lige en masse praktiske ting som taler imod, og jeg syns da også min lille baby skal være lille og nydes inden jeg evt sku til at være besværet af en ny graviditet. Så det er kun måske vi skal ha nr 5, jeg tænker vi tar snakken om 1 år til 1½.

Selv om jeg lige har stået og testet her til morgen fordi kæresten ikke passede på som han skulle :rolleyes :whistling og faktisk var en blanding af skuffet og lettet over en negativ test.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne nok godt være med på 2015, men i hvert fald ikke før. Det ville bare ikke være oplagt med 2 små børn så længe jeg er under uddannelse.

Vi snakkede om, da hun var 2-3 uger gammel om hvad vi ville gøre, hvis jeg pludselig stod med en positiv test, mens hun stadig er baby. Og min umiddelbare tanke var, at det ville jeg ikke kunne. Jeg ville ikke kunne overskue en graviditet mere nu, og jeg tror der går noget tid inden jeg bliver klar til at skulle gennemgå det hele en gang til. Jeg synes graviditeten var mega hård, og jeg har pt. slet ikke lyst til at gennemgå den igen.

Men når vi er klar til at gøre hende den herlige storesøster, så er jeg helt sikker på, at jeg vil glæde mig til alle de positive sider af en graviditet. Men lige nu husker jeg mest bare besværret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var klar til en mere med det samme. Nu ved jeg jo at man kan elske flere børn nøjagtig lige så stort og meget, jo flere børn jo mere kærlighed at dele. Og jeg syns godt nok det er svært at tænke at det var sidste gang jeg skulle opleve at være gravid, føde, ha mit nyfødte barn i armene, amme, osv, alt det her baby noget som jeg har glædet mig til at få lov at genopleve, som jeg nyder, selv om mange ting bestemt er er blandet fornøjelse - at være gravid er på en gang så dejligt og så utrolig anstrengende fysisk og psykisk, fødslen gør ondt og er helt fantastisk, den overvældende træthed når baby vågner for 5. gang på en nat og ikke er nær så sød og nuttet som når man er veludhvilet osv osv... men jeg er slet ikke i tvivl om at med alle plusser og minusser er slutresultatet alligevel overvældende positiv, for baby. Jeg føler mig så rig og fuld af kærlighed. Så skruk, ja! Men den tilstand har vist været mere eller mindre kronisk hos mig siden jeg var 18.

:biglove

Men der er så lige en masse praktiske ting som taler imod, og jeg syns da også min lille baby skal være lille og nydes inden jeg evt sku til at være besværet af en ny graviditet. Så det er kun måske vi skal ha nr 5, jeg tænker vi tar snakken om 1 år til 1½.

Selv om jeg lige har stået og testet her til morgen fordi kæresten ikke passede på som han skulle :rolleyes :whistling og faktisk var en blanding af skuffet og lettet over en negativ test.

ohmy.gif til det med roedt ohmy.gif

Det gode ville jo have vaeret, at du saa ville vaere mere herinde igen, soede du - taenkte faktisk lige imorges paa, hvordan det mon gaar jer Kiss.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh ja jeg er også i den grad SKRUK! Vi melder os i klubben om drømmen om en efterårsbaby 2014/forårsbaby 2015, så det ser da ud til, at vi er nogle stykker der har mulighed for at komme til at følges ad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ohmy.gif til det med roedt ohmy.gif

Det gode ville jo have vaeret, at du saa ville vaere mere herinde igen, soede du - taenkte faktisk lige imorges paa, hvordan det mon gaar jer Kiss.gif

Dejligt at blive tænkt på :kram2 Vi har det rigtig godt og jeg nusser lidt rundt på bk men kun kort tid ad gangen, jeg har for mange ting i gang og er bl.a kommet i gang med at styrketræne igen. :box Håber alt vel hos jer også? Syns det ser sådan ud.

Til det med at kæresten ikke passer på... kan mænd blive skruk? Han er simpelthen så vild med sin lille datter og siger flere gange om dagen at jeg er god til at lave smukke børn og lignende ting :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha ja mænd kan vist også i den grad blive skruk ;) Der skulle ikke meget overtalelse til for, at M var med på, at jeg allerede indstiller brugen af mine nyanskaffede minipiller og så bare ser, hvad der sker :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha herhjemme er manden også skruk :D Det var faktisk ham der satte gang i mine tanker om en hurtig efterfølger :whistling

Da jeg skulle til 8 ugers undersøgelse hos lægen efter fødslen snakkede vi jo om prævention og der sagde kæresten at vi da bare kunne lade være med at beskytte os - vi var jo alligevel 8 mdr om at lave Lise og HVIS jeg så alligevel skulle blive hurtigt gravid, nå ja, så gik det vel også!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha ja mænd kan vist også i den grad blive skruk ;) Der skulle ikke meget overtalelse til for, at M var med på, at jeg allerede indstiller brugen af mine nyanskaffede minipiller og så bare ser, hvad der sker :wub

:o :blink :loveshower

(jeg er imponeret over, at du allerede er klar igen efter den fødsel :unsure :respekt)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme er det også C der er mest skruk. Men det er jo også nemt nok for ham, når han slipper for gaviditeten :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:o :blink :loveshower

(jeg er imponeret over, at du allerede er klar igen efter den fødsel :unsure :respekt)

Åh jeg kan også forsikre dig om, at næste gang bliver det pks! Ikke om jeg skal have flere veer nogensinde :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg begynder så småt at være sådan ægte skruk igen og det samme med manden. Jeg er begyndt at regne på hvor gammel Erica vil være hvis jeg bliver gravid i den eller den måned.

Vi er ikke begyndt endnu, men det er ikke utænkelig vi begynder i år, så måske en sen 2013/tidlig2014 baby kunne være en mulighed. :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg begynder så småt at være sådan ægte skruk igen og det samme med manden. Jeg er begyndt at regne på hvor gammel Erica vil være hvis jeg bliver gravid i den eller den måned.

Vi er ikke begyndt endnu, men det er ikke utænkelig vi begynder i år, så måske en sen 2013/tidlig2014 baby kunne være en mulighed. :7himmel

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Awwwwwww hvor er i bare søde! :D

Jeg har affundet mig med tanken om at vi ikke skal have flere børn så jeg bliver som sådan ikke skruk af at se på Lærke.. Men jeg tror at når Lærke er blevet lidt større, og jeg ser små babyer at så river det æggestokkene :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg begynder så småt at være sådan ægte skruk igen og det samme med manden. Jeg er begyndt at regne på hvor gammel Erica vil være hvis jeg bliver gravid i den eller den måned.

Vi er ikke begyndt endnu, men det er ikke utænkelig vi begynder i år, så måske en sen 2013/tidlig2014 baby kunne være en mulighed. :7himmel

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er Mumi jo ikke født endnu :blush

Men hvis hun bliver som sine søstre, så regner vi da med at hun skal være storesøster omkring slut 2015 - 2016 :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er Mumi jo ikke født endnu :blush

Men hvis hun bliver som sine søstre, så regner vi da med at hun skal være storesøster omkring slut 2015 - 2016 :whistling

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bestemt ikke skruk.... Jeg døjere stadig med følelserne fra fødselen og det hårde efterforløb... Det er først for nogle få uger siden at jeg begyndte at nyde tilværelsen med min store baby7himmel.gif Når det så er sagt, så er det da bestemt meningen at vi skal have en mere, Silas skal ikke være enebarn... 00000858.gif

min mand mener heller ikke Silas skal være enebarn, men han er bestemt heller ikke klar til en 2er endnu....

Og jeg vil samtidig også gerne have at Silas er 3 år inden, så han er blefri, orker ikke 2 blebørn...

Og jeg kan allerede sige nu, at vi får ikke mere end 2 børn, da jeg vil være sikker på at der er penge til de fritidsinteresser de gerne vil, og jeg vil også gerne have råd til at vi kan tage dem med på skiferie og den slags.... og så vil jeg også gerne at der er mulighed for lidt tid for mig selv nogle timer om ugen.. så ja for os er 2 børn nok.. vi har en hund, som også kræver vores opmærksomhedsmile.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget apropos skruk - så er jeg helt elendig fordi min mens er kommet og jeg er begyndt på p-piller :whistling :rolleyes Manden var ellers frisk i går og mente at jeg skulle lade være med at starte på p-pillerne - vi kunne lige så godt lave nr. 2 når vi var igang :7himmel Meeeeen.. Jeg er altså startet på dem igen ;) Vil gerne nyde Melissa også kan vi altid se, hvornår jeg skal smide p-pillerne igen - formentlig engang til sommer eller om et års tid, så passer det nok med en lillebrøster i efteråret 2014/foråret 2015 :loveshower

Måske skrukheden fik endnu et boost, da min veninde fortalte, at de overvejede om hun havde taget hendes sidste p-pille :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tager chancen uden p-piller. Elskede at være gravid, dog ved jeg faktisk ikke helt om vi er klar til lillebrøster før om nogle år, men sandsynligheden for vi selv kan er bare så lille, at min krop ikke skal udsættes for p-piller (/andre hormoner) og kondom er bare no go!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tager chancen uden p-piller. Elskede at være gravid, dog ved jeg faktisk ikke helt om vi er klar til lillebrøster før om nogle år, men sandsynligheden for vi selv kan er bare så lille, at min krop ikke skal udsættes for p-piller (/andre hormoner) og kondom er bare no go!

Altså min søster fortalte om nogen hvor de fik sat æg op, fik tvillinger :wub og blev enige om at det ikke var nødvendigt med prævention og dælme om hun ikke blev gravid med det samme, så man skal aldrig sige aldrig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget apropos skruk - så er jeg helt elendig fordi min mens er kommet og jeg er begyndt på p-piller :whistling :rolleyes Manden var ellers frisk i går og mente at jeg skulle lade være med at starte på p-pillerne - vi kunne lige så godt lave nr. 2 når vi var igang :7himmel Meeeeen.. Jeg er altså startet på dem igen ;) Vil gerne nyde Melissa også kan vi altid se, hvornår jeg skal smide p-pillerne igen - formentlig engang til sommer eller om et års tid, så passer det nok med en lillebrøster i efteråret 2014/foråret 2015 :loveshower

Måske skrukheden fik endnu et boost, da min veninde fortalte, at de overvejede om hun havde taget hendes sidste p-pille :whistling

Det er så ikke sikkert, at jeg skal fortsætte med de her p-piller - jeg bliver så dårlig af dem <_< Så jeg skal give dem chancen pakken ud - og fortsætter det sådan, så skal jeg stoppe med dem også skal vi finde et andet alternativ. Der har vi så talt om "bare" at passe på :whistling Jeg har ikke lyst til en spiral - bløder ret kraftigt i forvejen! Og kondom er også no go her :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er så træt af mig selv for tiden.

Jeg er så skruk, at jeg græder lidt for mig selv hver dag <_<

Det er virkeligt ynkeligt. Jeg kan slet ikke styrer det og når jeg snakker om det, ønsker jeg ikke en to'er nu, men når jeg sidder for mig selv; så kører tankerne bare og jeg bliver så skruk!

Vi har ikke råd til en ny bebs, jeg vil gerne ha' en eksamen eller være startet på uddannelse inden, det er bare så svært at vente for tiden :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER