TroldeMor

Er jeg den eneste der bliver skruk?

114 indlæg i dette emne

Haha - jeg sad også og tænkte:"Øv, så er jeg jo nødt til at vente - ville ellers godt være gravid nu" :D :P Vi må lige snakkes ved løbende :whistling

Ha ha... Aftale! :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Yep jeg er drøn skruk...Har altid haft den holdning at jeg vil have mindst to børn og min mand har det ligesådan (jeg håber dog på tre).. Nu har vi Silje på 7 månederne og ppillerne er lige smidt igen... shhhh det er en hemmelighed ;)

Ihh hvor spændende :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ingen tvivl om at vi gerne vil ha en mere, men pt vil jeg helst nyde min Lasse og gi ham min fulde opmærksomhed. Vi er enige om, at en 2'er vil vi helst først om ca 3 år. Sku det ske at vi blir gravide inden, så tager vi det med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var klar til nummer 2 ikke ret lang tid efter. :)

Både J og jeg er helt vildt skrukke og klar til at gøre Maliva til storesøster, men vi ved også begge to at det ikke er tiden til det. Jeg skal have en uddannelse først og vores økonomi skal stabiliseres. Vi vil også gerne have fundet eller bygget hus selv inden da, så der går en del år, men vi ved at det er for vores families bedste.

Åh hvor ville jeg ønske tiden var inde nu, men jeg må vente tålmodigt. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor spændende :biglove

Det er bare stille og roligt og ingen hastværk... Håber at der går nogle måneder ligesom med Silje så vi kan nå at vende os til tanken ;)

Men ellers er der jo 9 måneders levering hi hi..

Kan være vi kommer til at følges ad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Omg ja skruk! Havde ikke troet, jeg ville blive det så hurtigt. Havde faktisk besluttet, at Mads skulle være enebarn. Men han er så vidunderlig, og tanken om ham og en lillebror, der ligger i køjeseng og sludrer om aftenen med tændte lommelygter... Aaarmen altså :wub

Er klar snart. Vi havde faktisk snakken for et par dage siden, og hvis jeg skulle blive gravid nu, jamen så tager vi det med... for selvfølgelig skal Mads være storebror :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare stille og roligt og ingen hastværk... Håber at der går nogle måneder ligesom med Silje så vi kan nå at vende os til tanken ;)

Men ellers er der jo 9 måneders levering hi hi..

Kan være vi kommer til at følges ad :)

Ja, vi tog det også bare stille og roligt.. og har testet positiv idag :whistling Så stille og roligt og ingen hastværk, kan også give positiv test :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, vi tog det også bare stille og roligt.. og har testet positiv idag :whistling Så stille og roligt og ingen hastværk, kan også give positiv test :balloons

ARGH?!:blink :loveshower

Tillykke for sivlan da!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På trods af en hård graviditet med nonstop kvalme, opkastning og mange blødninger med bekymringer til følge, så er jeg også allerede mega skruk - var det allerede da Møvsen var 14 dage - 3 uger gammel :whistling Egentlig har det aldrig været planen, at vi skulle have flere end dette ene fællesbarn (manden har 2 fra tidligere), men vi har da talt om, at om et par år så kan det da være, at vi skal have nr. 2 (nr. 4 for manden :P) :loveshower Og selvom manden i starten var helt afvisende, så kan jeg godt mærke, at han ikke er afvisende overfor tanken længere :P Jeg håber, at det ender med en nr. 2 om et par år - men lige nu, så vil jeg/vi også bare nyde Melissa :biglove

Så LilleMi og Susanne33 - endnu en melder sig, forhåbentlig, under efterår 2014/ forår 2015 "fanen" :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ARGH?!:blink :loveshower

Tillykke for sivlan da!

Tusind tak :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På trods af en hård graviditet med nonstop kvalme, opkastning og mange blødninger med bekymringer til følge, så er jeg også allerede mega skruk - var det allerede da Møvsen var 14 dage - 3 uger gammel :whistling Egentlig har det aldrig været planen, at vi skulle have flere end dette ene fællesbarn (manden har 2 fra tidligere), men vi har da talt om, at om et par år så kan det da være, at vi skal have nr. 2 (nr. 4 for manden :P) :loveshower Og selvom manden i starten var helt afvisende, så kan jeg godt mærke, at han ikke er afvisende overfor tanken længere :P Jeg håber, at det ender med en nr. 2 om et par år - men lige nu, så vil jeg/vi også bare nyde Melissa :biglove

Så LilleMi og Susanne33 - endnu en melder sig, forhåbentlig, under efterår 2014/ forår 2015 "fanen" :D

Jubii :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På trods af en hård graviditet med nonstop kvalme, opkastning og mange blødninger med bekymringer til følge, så er jeg også allerede mega skruk - var det allerede da Møvsen var 14 dage - 3 uger gammel :whistling Egentlig har det aldrig været planen, at vi skulle have flere end dette ene fællesbarn (manden har 2 fra tidligere), men vi har da talt om, at om et par år så kan det da være, at vi skal have nr. 2 (nr. 4 for manden :P) :loveshower Og selvom manden i starten var helt afvisende, så kan jeg godt mærke, at han ikke er afvisende overfor tanken længere :P Jeg håber, at det ender med en nr. 2 om et par år - men lige nu, så vil jeg/vi også bare nyde Melissa :biglove

Så LilleMi og Susanne33 - endnu en melder sig, forhåbentlig, under efterår 2014/ forår 2015 "fanen" :D

Hvis det er forår 2015, så vil jeg også godt være med :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke decideret skruk, men jeg elskede min lillebitte nyfoedte, som nu er min ligesaa elskede baby, og saadan en vil jeg have i maven og i armene igen. Vi er enige om mindst en til, men jeg havde jo en droem om 3... whistling.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, vi tog det også bare stille og roligt.. og har testet positiv idag :whistling Så stille og roligt og ingen hastværk, kan også give positiv test :balloons

Arh men tillykke altså :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Omg ja skruk! Havde ikke troet, jeg ville blive det så hurtigt. Havde faktisk besluttet, at Mads skulle være enebarn. Men han er så vidunderlig, og tanken om ham og en lillebror, der ligger i køjeseng og sludrer om aftenen med tændte lommelygter... Aaarmen altså :wub

Er klar snart. Vi havde faktisk snakken for et par dage siden, og hvis jeg skulle blive gravid nu, jamen så tager vi det med... for selvfølgelig skal Mads være storebror :D

:o :blink :loveshower

Så LilleMi og Susanne33 - endnu en melder sig, forhåbentlig, under efterår 2014/ forår 2015 "fanen" :D

YAY :glad

Hvis det er forår 2015, så vil jeg også godt være med :whistling

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg laegger mig altsaa et sted mellem MrsM og resten af banden whistling.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg laegger mig altsaa et sted mellem MrsM og resten af banden whistling.gif

Hihi - så må vi se hvor mange der holder sig til planen og hvor mange der ender med at følges med dig :D :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg bliver også bare total skruk når jeg kigger på min fantastiske søn! :kuller Vi har hele tiden snakket om at Lucas nok skal være 2-3 år før vi skal have den næste, og det er også helt fint, for så kan vi nå at nyde vores lille mus i fulde drag inden der kommer en lille ny. Men jeg glæææder mig virkelig til at være gravid igen, og opleve det at blive mor én gang til :biglove og jeg må indrømme at jeg nu synes 2-3 år er laang tid at vente,så nu må vi se hvor lang tid der går ;)

Men ellers er jeg med på forår 2015 :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, vi tog det også bare stille og roligt.. og har testet positiv idag :whistling Så stille og roligt og ingen hastværk, kan også give positiv test :balloons

Ej hvor dejligt for jer... Stort tillykke. Hi hi tror jeg går lidt i panik hvis det går så hurtigt her. Glæder mig til at følge dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor dejligt for jer... Stort tillykke. Hi hi tror jeg går lidt i panik hvis det går så hurtigt her. Glæder mig til at følge dig :)

Tak :7himmel Hi hi vi stod også ude på badeværelset og panikkede de første minutter, da vi så den var positiv :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, vi tog det også bare stille og roligt.. og har testet positiv idag :whistling Så stille og roligt og ingen hastværk, kan også give positiv test :balloons

TILLYKKE for søren da! :loveshower hvor er det fantastisk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TILLYKKE for søren da! :loveshower hvor er det fantastisk!

Tak :loveshower :loveshower Er bare så glad og idag skal vi fortælle min mor og bror det :balloon (vi ses 2 gange om ugen, så vil hellere fortælle det end, at hun når at gætte det :whistling )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SKURK.... :loveshower Det blev jeg 1-2 uger efter fødslen... Manden har dog sagt at han skal ihvertfald ikke have flere, men tror ikke han er så afvisende mere som han var for 8 mdr siden :rolleyes

Og som så mange andre, på trods af bækkenløsning, kvalme i 7 mdr og følelsen af at være meget besværet,så er jeg 100 % klar igen... Ville elske at holde mit lille barn i armene igen...

Man bliver ikke mindre skruk af at se str 50 butikkeren og når vennerne omkring os venter sig...

Ville så gerne være gravid igen :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, vi tog det også bare stille og roligt.. og har testet positiv idag :whistling Så stille og roligt og ingen hastværk, kan også give positiv test :balloons

Ej hvor dejligt...stort tillykke med det... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER