TroldeMor

Er jeg den eneste der bliver skruk?

114 indlæg i dette emne

Manden og jeg snakkede lige om det i går...... Der gik ikke mange timer efter fødslen af Marlon, før jeg følte mig klar til at tage turen én gang til, for at få en lille baby mere :7himmel

Denne gang gik der noget tid før jeg overhovedet kunne forestille mig at få flere børn, pga et grimt efterforløb efter fødslen..... Men allerede nu har jeg lyst til at blive gravid igen :whistling

Det ramte som en hammer om aftenen efter barnedåben, da jeg skulle hænge dåbskjolen væk..... Jeg kunne ikke bære hvis det var sidste gang den skulle bruges herhjemme, og fik helt tårer i øjnene. Jeg fortalte det til min mand, som kiggede på mig med julelys i øjnene, og sagde at han var klar :biglove

Altså, vi er helt enige om at min krop skal have ro nu, så det bliver ikke lige så hurtigt som efter Marlon..... Men mentalt er jeg faktisk også klar :whistling

Er jeg den eneste som bliver så skruk af min egen baby??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg bliver også når jeg sidder med Nicklas.. vi skal dog ikk have flere.. er alt andet end skruk når jeg sammen med min datter.. elsker hende overalt på jorden men hun kræver så meget at jeg aldrig vil have overskud til en mere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er slet ikke skruk. Mener faktisk, i hvert fald ligenu, at vi ikke skal have flere børn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, jeg har det faktisk helt omvendt... :rolleyes

Når jeg kigger på Camille, tænker jeg "Gud hvor er vi heldige.. Vi kan aldrig få flere børn, for jeg kan ikke elske dem så højt som jeg elsker hende.. De vil ALDRIG kunne være så perfekte som hende"..

MEN! Hvis nogen sagde vi kunne få en lille en, der var lige så perfekt og dejlig, så var jeg da frisk ;) Og mon ikke jeg også bliver det med tiden.. Lige nu er jeg bare så forelsket i min datter, at der ikke er andre babyer i mine tanker :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, jeg har det faktisk helt omvendt... :rolleyes

Når jeg kigger på Camille, tænker jeg "Gud hvor er vi heldige.. Vi kan aldrig få flere børn, for jeg kan ikke elske dem så højt som jeg elsker hende.. De vil ALDRIG kunne være så perfekte som hende"..

MEN! Hvis nogen sagde vi kunne få en lille en, der var lige så perfekt og dejlig, så var jeg da frisk ;) Og mon ikke jeg også bliver det med tiden.. Lige nu er jeg bare så forelsket i min datter, at der ikke er andre babyer i mine tanker :7himmel

Jeg kan så fortælle dig at baby nummer to vil føles præcis lige så perfekt og dejlig, og hjertet vokser bare endnu en størrelse.... Det er fantastisk :7himmel

Men kan også godt sætte mig ind i det du siger...... Synes bare de vokser alt for hurtigt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sjovt jeg har det lidt som myliona.

Jeg har altid troet vi skulle have 2 børn. Men lige pt snakker vi om at den lille guldklump vi har nu fortjener ALT vores opmærksomhed og aldrig skal dele den med en søster/bror. Og en lille ny da aldrig kunne blive lige så perfekt som hende.

Jeg er dog også ret sikker på jeg ændre mening om 1 år. For så savner vi nok at have en baby:-)

Når det er sagt. Hvis der skete et "uheld" og vi pludselig stod med en positiv test. Så skulle Zoey da helt sikkert være storesøster haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sjovt jeg har det lidt som myliona.

Jeg har altid troet vi skulle have 2 børn. Men lige pt snakker vi om at den lille guldklump vi har nu fortjener ALT vores opmærksomhed og aldrig skal dele den med en søster/bror. Og en lille ny da aldrig kunne blive lige så perfekt som hende.

Jeg er dog også ret sikker på jeg ændre mening om 1 år. For så savner vi nok at have en baby:-)

Når det er sagt. Hvis der skete et "uheld" og vi pludselig stod med en positiv test. Så skulle Zoey da helt sikkert være storesøster haha

Hehe.... Der har jeg det mere sådan at jeg synes min vidunderlige Marlon fortjener at få en/flere søskende, og jeg ser det som den største gave jeg kan give ham :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu har jeg jo ikke børn men er total skruk, og synes ventetiden er ulidelig lige p.t.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nope du er ikke alene :) havde en hård graviditet mex Felix men har åbenbart glemt det for vil gerne en gang til. Men har heller ikke glemt det mere end en mere ig så er det slut. Men det var jo nok heller ikke værre end at det skal forhindre Felix i at blive storebror.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu har jeg jo ikke børn men er total skruk, og synes ventetiden er ulidelig lige p.t.

Puha søde, kan godt forstå ventetiden trækker tænder ud..... Ville skubbe jer op ad listen hvis jeg kunne! Men må vist nøjes med at give et lille :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tja, både og.

jeg er ikke i tvivl om, at vi skal have flere børn og selv om min graviditet var hård og jeg var sygemeldt med bækkenløsning fra uge 20, er jeg ikke et sekund i tvivl om, at det var det hele værd. Og når jeg ser på hende, tænker jeg, at jeg enormt gerne vil opleve det hele igen. :7himmel

Men jeg ved også, at det ikke skal være foreløbigt. Mit studie skal gøres færdigt (der er 3 år tilbage), og Karla skal være selvstændig nok. Hvis jeg får bækkenløsning igen - og det er der gode chancer for - kan jeg ikke bære rundt på et hende, bukke mig ned for at give hende sko på mm. Så hun skal nok være omkring 3 eller 4 før vi går igang igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blev skurk nogle måneder efter fødslen.. og faktisk så skruk, at vi gået er i gang med at prøve, at gøre Johan til store bror :7himmel

At chancen for igen, at få massiv kvalme og opkast alle 9 måneder og bækkenløsning er stor.. Ja det glemmer jeg lige :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blev meget skruk da Gry blev 3 mdr, er det stadigvæk, men hvis der nogensinde kommer en 3'er blir det ikke sammen med ham jeg er sammen med nu. For det første vil han ikke have flere for det andet, så der sgu ikke så meget hjælp at hente fra hans side, men ville elske at få en lillebror til mine tøser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh nej det er du ikke - jeg er ikke HEEELT klar på en graviditet lige nu - og den der fødsel skal vist lige lidt på afstand også - er glad for at de har garanteret at min næste fødsel ikke bliver som denne, men vi skal MINDST have en mere - Og så skal jeg da have min vand fødsel skal jeg :goodluck

Når jeg ser på det lille væsen så tænker jeg "hvorfor pokker har jeg ikke fået en noget før :7himmel " - men så tænker jeg - "fordi så ville det jo ikke være Mie :rolleyes " - men jeg glæder mig allerede til at gøre hende til storesøster. Jeg er SÅ glad for at jeg har sagt til alle at vi venter til hun er MINDST 3 år - for er ikke sikker på jeg kan vente så længe og så kan vi tage r***n på alle :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det præcis som dig. :loveshower

Hver gang jeg kigger på Valdemar tænker jeg bare, at jeg vil have MANGE flere af hans slags!!! :loveshower Og der gik vist ikke mere end et par dage, før jeg begyndte at snakke om lillebror eller lillesøster. :whistling

Det skal IKKE være nu, for jeg VIL have at Valdemar skal være "den lille" lidt endnu, og jeg SKAL have gjort min uddannelse færdig (og gerne få et job) inden. Men iiiiiiiiih hvor "jeg skal være storebror"-trøjerne bliver nulret, når jeg er i babysam :badgirl

Og det er IKKE blevet bedre af at mandens lillesøster annoncerede graviditet i torsdags. Er SÅ glad på hendes vejne og ærligt talt også lidt misundelig :badgirl

Kan ikke lade være med at gå og pønse på en "undskyldning" for at begynde PB2 før tid, selvom jeg ikke tror at det sker. Suk! :P

Min mand har også fortalt, at da han kom ud til os på barselsgangen efter fødslen var han også sådan helt "Eeeeej, vi skal have MANGE børn!" :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slet ikke- som i overhovedet slet ikke ;) :P

Men jeg synes jo også 3 er rigeligt, og jeg blev også steriliseret i forbindelse med AKS. Det er ikke forsvarligt overfor nogen med en graviditet mere.

Jeg kunne dog godt have ønsket mig, at have oplevet en dejlig og "nem" graviditet der ikke var behæftet med utallige indlæggelser og sygehuskontroller, samt en fødsel der ikke sker i hujende hast- eller bare én hvor man fik lov at føde selv- "drømmefødslen" i vand. Eller bare, hvor man havde nået at opleve følelsen af at "nu er det nu- spændingen". Men den er der vel mange der ikke får ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev skruk igen få dage efter jeg havde født Lise :rolleyes Er simpelthen så edder smask forelsket i min lille pige og det har bare været SÅ fantastisk at blive mor at jeg gerne vil gentage successen igen og igen! :loveshower

Det har altid været planen at få flere børn (2 eller 3), da jeg ikke synes børn skal være enebørn, men var ikke forberedt på at jeg ville være klar så hurtigt efter! Vi har aftalt at til næste forår går vi igang igen, men jeg synes godt nok der er laaaang tid dertil. Men på den anden side tror jeg det vil blive for hårdt, hvis jeg blev gravid allerede nu, og så må Lise også godt få lov at være centrum for opmærksomheden bare lidt længere endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt fra starten (også mens jeg var gravid) har jeg tænkt, at Anna ikke skulle være enebarn, men da Anna var spæd skulle jeg godt nok ikke gøre det igen lige foreløbig! :rolleyes Men nu kommer ligeså stille snigende - især når jeg ser billeder af spædbørn :whistling Vi har dog snakket om, at Anna skal være mindst 2½ år og også gerne 3 år inden hun skal dele vores opmærksomhed, så det bliver nok ikke lige foreløbig. Jeg er nu også glad for den stigende personlighede frihed, der ligeså langsomt kommer tilbage nu, så den skal jeg i hvert fald nyde noget længere.

Men mon ikke vi prøver at lave enten et efterår 2014 eller forår 2015-barn :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yep jeg er drøn skruk...Har altid haft den holdning at jeg vil have mindst to børn og min mand har det ligesådan (jeg håber dog på tre).. Nu har vi Silje på 7 månederne og ppillerne er lige smidt igen... shhhh det er en hemmelighed ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er heller ikke skruk endnu. Theo er snart 14 mdr. og jeg har stadig ingen trang til at udsætte min krop for en graviditet igen.

Hvis han havde været sådan en baby, der sov igennem om natten, så ville jeg nok have været mere skruk nu. Men jeg trænger vist liiige til at sove lidt mere nogle år endnu ;)

Når han er omkring de 3 år regner jeg med at vi vil begynde at arbejde på at gøre ham til storebror :biglove

Så har jeg måske også glemt hvor slemt det var ikke at få sin søvn om natten ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt fra starten (også mens jeg var gravid) har jeg tænkt, at Anna ikke skulle være enebarn, men da Anna var spæd skulle jeg godt nok ikke gøre det igen lige foreløbig! :rolleyes Men nu kommer ligeså stille snigende - især når jeg ser billeder af spædbørn :whistling Vi har dog snakket om, at Anna skal være mindst 2½ år og også gerne 3 år inden hun skal dele vores opmærksomhed, så det bliver nok ikke lige foreløbig. Jeg er nu også glad for den stigende personlighede frihed, der ligeså langsomt kommer tilbage nu, så den skal jeg i hvert fald nyde noget længere.

Men mon ikke vi prøver at lave enten et efterår 2014 eller forår 2015-barn :7himmel

Uh så kan vi måske følges :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yep jeg er drøn skruk...Har altid haft den holdning at jeg vil have mindst to børn og min mand har det ligesådan (jeg håber dog på tre).. Nu har vi Silje på 7 månederne og ppillerne er lige smidt igen... shhhh det er en hemmelighed ;)

:loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh så kan vi måske følges :loveshower

Det kunne være hyggeligt! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne være hyggeligt! :loveshower

Jaaa :loveshower

(Bliver måske en lille bitte smule skruk ved tanken :D ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaa :loveshower

(Bliver måske en lille bitte smule skruk ved tanken :D ;))

Haha - jeg sad også og tænkte:"Øv, så er jeg jo nødt til at vente - ville ellers godt være gravid nu" :D :P Vi må lige snakkes ved løbende :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER