bien

er i vildrede... HJÆLP mig piger...

7 indlæg i dette emne

Åhr det er virkelig et meget stort dilemma for mig det her...

Min datter fik feber i fredags da hun var i dagpleje og derfor måtte jeg hente hende...Hun var rigtig træt hele dagen pga feberen og sov meget... I løbet af dagen steg hendes temperatur og hun havde 39,4 i feber...Da vi puttede hende til natten fik hun sin flaske og jeg sang de to sange for hende, som jeg plejer... Men Da jeg så ville ligge hende i sengen blev hun fuldstændig panisk...

Vi prøvede alt, sad oppe ved hende og nussede hende, sang for hende, gav hende noget at drikke,men intet hjalp... Da vi havde kæmpet med hende i to timer, besluttede jeg mig for at gå i seng og tage hende over i sengen imellem os... Da hun blev lagt der faldt hun rimelig hurtigt til ro og vi fik da en nogenlunde nattesøvn... :zzz

Lørdag var hun rigtig pylret...Havde stadig feber og var meget morsyg... Hun begyndte så også at skrige når hun blev lagt i barnevognen, men fik hende til at sove formiddagslur i barnevognen... Middagsluren blev foretaget i tremmesengen,fordi hun faldt i søvn i armene ved mig da hun fik flaske...

Synes ikke rigtig hun spiste noget i løbet af lørdagen, men går da ud fra hun blev mæt, for ellers havde hun jo nok sagt til...Da hun så skulle puttes om aften igen, blev det lige nøjagtig det samme som fredag, hvor hun bare skreg og skreg og prøvede alt...Det endte med jeg lagde mig ned på sofaen sammen med hende,hvor hun lå på mit bryst(ej hvor har jeg savnet det) :loveshower Og det resulterede i at vi fik en rigtig god nattesøvn...

I dag søndag var hun meget mere sig selv, var feber fri og en MEGET glad pige... I dag har der ikke været nogen problemer med at få hende til at sove i barnevognen,så det har jo været rigtig dejligt... :loveshower MEN nu her til aften gik den bare gal igen da jeg skulle putte hende... Hun skreg og skreg og jeg stod magtesløs over hvad jeg skulle gøre... :(

Til sidst lagde jeg hende på maven og hun faldt total til ro og der har været ro lige siden... (puttede hende ved 20.00 tiden)...

Jeg har haft mange tanker om hvad det er som gør hende så panisk... Er det en tand som er på vej, har hun maveknep, er det tryghed, noget som sidder i klemme i kroppen eller noget helt andet...

Jeg håber virkelig der er nogen af jer kloge kvinder som kan hjælpe mig, for er virkelig frustreret over at jeg er så magtesløs...

Så :help :help :help :help :help :help :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du været ved lægen? Har du fået tjekket hendes ører? Børn med mellemøresbetændelsen bliver typisk kede af det når de bliver lagt vandret, da trykket i ørerne gør vanvittig ondt.

God bedring med hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også mellem øre betændelse...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, eller væske i ørene..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Prøv evt at få hovedenden af sengen lidt op. (ligesom når de er forkølet - altså begge de 2 forreste ben). Der hjalp på vores da han havde øreproblemer.

Men hvis hun gerne vil ligge på maven kan det da også være noget i maven tænker jeg ?

Meeeen hun er jo sikkert en klog lille prinsesse og hvis hun har hygge nusset mens hun var sløj i jeres seng så kan det godt henne at de forsøger at komme tilbage i smørhullet. Med vores dreng koster et par nætter mellem os altid en nat med skrig og skrål fordi han vil tilbage.

Der er jo som altid - desværre - en gætteleg hvor man er bange for at misse et tegn. Jeg ville dog også starte med at få tjekket ørerne.

Go dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skriger hun så ikke når hun bliver lagt på puslebordet eller andre steder... Det undre mig lidt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER