bien

mellemørebetændelse

6 indlæg i dette emne

jeg har en datter som ikke vil sove...Lige så snart hun kommer over at ligge i hendes seng, så ikke bare græder, hun SKRIGER faktisk... Hvis jeg så tager hende op af sengen og jeg sætter mig med hende,så falder hun fuldstændig til ro...

Når jeg så løfter hende og vil ligge hende i sengen,så bryder helvede løs igen...

Har også tænkt om det også bare kan være tryghed hun mangler...

Har også prøvet flere gange til med flaske og det har heller ikke virket... Jeg har givet hende lidt sukkervand, og det kan godt ske det har virket lidt på hende...

Jeg er virkelig fustreret, for vil jo bare det bedste for mit lille pus...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du prøvet at kile hendes seng lidt op, så hun ligger lidt højere med hovedet? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har den været Iden sidste uge fordi hun også er forkølet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville nok få tjekket ørene hvis det bliver ved.. Hvis ikke hun har feber eller lign., kan det være fordi hun har væske i ørene..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville nok få tjekket ørene hvis det bliver ved.. Hvis ikke hun har feber eller lign., kan det være fordi hun har væske i ørene..

Feberen den er heldigvis stoppet...kunne da godt ske vi skulle forbi lægen en tur...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik for mange år siden afvide af min øre læge at hvis jeg forsigtigt trykkede på den der flap over øreflippen på et

Sovende barn hvis de reageredeed fortrukket ansigt på det så var det tid til at besøge ham

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER