Celvic

Test

20 indlæg i dette emne

Kan en ægløsningstest være positiv 2 gange i en periode? Tog en der var positiv d.12/9 og har i dag taget en mere (bare for sjov)som var næsten positiv...

Har vist nok læst at den kan blive positiv, hvis man er gravid - ved godt det er tosset at tage en test mere, men var bare nysgerrig da mit udflåd lignede det man har ved ÆL :P

Kan teste for graviditet omkring d. 1/10.....er bare så spændt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så jeg krydser fingre for at du "bare" har fanget en tidlig graviditet :kram

Det håber jeg også :goodluck

Er bare så utålmodig efter 2 spontane aborter tidligere på året....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har så bragende positiv æggeløsningstest for 8 dag i streg! Vi skulle sexe mandag aften i sidste uge efter pregnyl indsprøjtningen søndag morgen, og da jeg tog æggeløsningstesten nu her, var den stadig bragende positiv. What the hell does that mean? Mit mennes skal så småt begynde d. 2 okt, hvis d kommer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har så bragende positiv æggeløsningstest for 8 dag i streg! Vi skulle sexe mandag aften i sidste uge efter pregnyl indsprøjtningen, og da jeg tog æggeløsningstesten nu her, var den stadig bragende positiv. What the hell does that mean? Skal have mennes d. 2 okt, hvis d kommer...

Det lyder da også mærkeligt.... Burde det kunne lade sig gøre?

Heldigvis er der ikke så lang tid til du (og jeg) kan teste hvis vi ikke får mens.

Krydser fingre for os:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da også mærkeligt.... Burde det kunne lade sig gøre?

Heldigvis er der ikke så lang tid til du (og jeg) kan teste hvis vi ikke får mens.

Krydser fingre for os:-)

Det lyder nemlig mærkeligt. Og nej, det burde absolut ikke kunne lade sig gøre. Jeg har før prøvet at den var bragende positiv i 3-4 dage, men ikke over en uge, så syntes det er mærkeligt. Og self. overfortolker jeg nok alle små reaktioner min krop har, så som, hvorfor har jeg SÅ ondt i maven/underlivet, hvorfor også lænden, osv...

Da jeg blev gravid i december 11 (havde desværre en ufrivillig og kirurgisk abort i 3. måned), testede jeg først min ægl, og den var positiv, så tog jeg en graviditetstest lige efter, og den var også positiv, så tænker at en ægl. test kan være positiv i tilfælde af graviditet, inden en graviditetstest kan vise det, men som sagt, tør jeg næsten ikke engang håbe på det. På over 3 år, er det sket en gang jeg blev gravid, og den døde endda, så jeg tør næsten ikke håbe på jeg er heldig denne gang.

Masser af :bd til dig, og så krydser jeg fingre for at vores mennes bliver væk de næste 9 mdr ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget!!!! Nej ikke så længe, er jo vant t pregnylen og den plejer dog ikke vise positiv så længe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Masser af :bd til dig, og så krydser jeg fingre for at vores mennes bliver væk de næste 9 mdr ;)

Jeg krydser også fingre for os - det må helt klart hjælpe:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser også fingre for os - det må helt klart hjælpe:-)

It has too.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med din mave?

Jeg har stadig rigtig ondt i mit underliv, og det trækker nogle gange om i lænden og lidt ned af hofterne, men ellers absolut ingen tegn på en evt. graviditet. Altså der er måske heller ikke så meget mad jeg har lyst til, men ellers intet.

Tog lige en æggeløsningstest i går igen, og for 12 dag i streg er den hamrende positiv, se vedhæftede billede.

Det er jo ikke norm. Selv om det er alt for tidligt til en graviditetstest, tog jeg alligevel en i går, som naturligvis var negativ.

Jeg tror ikke der er noget, men syntes alligevel det er vildt hvis jeg har haft mennes smerter allerede 3 dage efter æggeløsning. Det føles som mennes smerter, så enten er jeg gravid med meget anderledes symptomer i forhold til sidste gang, eller også får jeg bare den ondeste omgang mennes denne gang <_< Åhhh jeg er spændt på det hele. De sidste par gange hvor jeg har haft mennes, har jeg haft brunligt udflåd i 5 dage inden selve blødningen kom, så der kan godt gå lang tid endnu inden jeg kan teste (det skal begynde med det brunlige her d. 02 okt.)

For f..... hvor er det træls syntes jeg, at man går måned efter måned og ikke aner om man er købt eller solgt...

post-4435-014406200 1348909745_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For pokker jeg håber at du er gravid og det bare er for tidligt at teste for hcg :kram :kram

Det er sgi da underligt at du har testet positivt 12 dage i streg for ÆL! Jeg hååååber sådan for jer!

Tak søde 'minnie'. Jeg håber simpelthen også uendeligt meget. Håber din gode karma virker denne gang også :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med din mave?

Her er der desværre ikke sket noget endnu. Jeg kunne teste for graviditet d.1/10, men har ikke gjort det endnu, da jeg overhovedet ikke har nogen symptomer på graviditet - dog har jeg heller ikke nogen symptomer på, at mens er på vej.

Så jeg krydser da klart fingre, da jeg jo er gået over tid....

Måske jeg skulle tage en test i morgen tidlig, bare for en sikkerheds skyld??

Mærkeligt at du kan blive ved med at teste positiv for ÆL.... Nu er det jo nogle dage siden du skrev - så hvordan står det til nu? Har du taget flere tests?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tog en g-test i morges og syntes at kunne ane en streg nr. 2 - men det kan også bare være mig der ser syner.....

Håbet lever endnu - er gået 4 dage over tid:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tog en g-test i morges og syntes at kunne ane en streg nr. 2 - men det kan også bare være mig der ser syner.....

Håbet lever endnu - er gået 4 dage over tid:-)

Du skal nok være gravid, I think so. Hepper :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er der desværre ikke sket noget endnu. Jeg kunne teste for graviditet d.1/10, men har ikke gjort det endnu, da jeg overhovedet ikke har nogen symptomer på graviditet - dog har jeg heller ikke nogen symptomer på, at mens er på vej.

Så jeg krydser da klart fingre, da jeg jo er gået over tid....

Måske jeg skulle tage en test i morgen tidlig, bare for en sikkerheds skyld??

Mærkeligt at du kan blive ved med at teste positiv for ÆL.... Nu er det jo nogle dage siden du skrev - så hvordan står det til nu? Har du taget flere tests?

Jeg er selvf. ikke gravid. Det er som om det bare ikke kan lade sig gøre, og jeg blev rigtig ked af det igen igen over at det forpulede mennes begyndte stille og roligt d. 30 sep. Er først begyndt at bløde helt rigtigt i dag, så begynder på pergotime igen om to dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er selvf. ikke gravid. Det er som om det bare ikke kan lade sig gøre, og jeg blev rigtig ked af det igen igen over at det forpulede mennes begyndte stille og roligt d. 30 sep. Er først begyndt at bløde helt rigtigt i dag, så begynder på pergotime igen om to dage.

Øv, det er jeg da ked af at høre:-( Håber at det lykkedes i næste forsøg...krydser fingre for dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hepper på dig :) jeg sprang en mens over så jeg havde 2 ÆL eller hvad man skal sige og jeg er gravid ligenu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har taget en ny test i dag og den er en del mere positiv end den i går - den kan klare "strakt arm testen":-)

Så nu tror jeg lidt mere på at den er der:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med det. Selvfølgelig er den der :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER