Faith_2012

NF overstået :)

5 indlæg i dette emne

Så er NF-scanningen endelig overstået og vi kan nu "ånde lettet op" :)

- Jeg har været meget nervøs for om der overhovedet var liv derinde... Det var jo en total overraskelse at jeg var blevet gravid og vi har haft mange tanker frem og tilbage....

Men nu har vi set med vores egne øjne, den lille nus som ligger så fint derinde og spjætter rundt :loveshower

og pludseligt er det hele lidt mere virkeligt!

Hun korrigerede terminen fra 1. april til 4. april, da den var en lille smule mindre end beregnet. Dog intet af betydning :) og så fandt hun faktisk en fostersæk mere, som der dog ikke var liv i - men lidt vildt alligevel!! ... Hun mente den var gået til omkring ige 7, og tjekkede for hjerteslag i den 2 gange men fandt intet.... Så det betyder at der har været tvillinger... pyha! Er nu meget glad for at der kun var 1 lille baby derinde.. sikke en mundfuld hvis vi skulle have 2, med kun 15 mdr imellem dem og den yngste storesøster :D

post-4261-010796100 1348248386_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med det :yay dejligt at se liv. Har osse selv været til NF i dag, så dejligt at få det bekræftigt, at der faktisk er liv derinde :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

mange gange tillykke

Det må være en underlig fornemmelse at vide at der "har været to" :-) men forstår godt din lettelse alligevel:-)

Jeg var selv til NF da jeg var præcis 12+0 - hvor langt er du henne på billedet? og ved du havd tallene foroven på billedet betyder, der står vist 15,4cm på dit billede?? jeg undre mig nemlig selv over tallene og ved ikke hvad de betyder? fik i nogle mål på hvor stor babyen nu er? det var nemlig først efter vi var gået jeg kom i tanke omat det da kunne have været sjovt at vide. samt vægten for syntes tallene man finder på nettet svinger meget. bla uge 13 står der nogle steder 15-20 gram og nadre 40-50 gram lidt forvirrende :-)

hilsen mor for 3 gang ( uge 13+2 idag)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

mange gange tillykke

Det må være en underlig fornemmelse at vide at der "har været to" :-) men forstår godt din lettelse alligevel:-)

Jeg var selv til NF da jeg var præcis 12+0 - hvor langt er du henne på billedet? og ved du havd tallene foroven på billedet betyder, der står vist 15,4cm på dit billede?? jeg undre mig nemlig selv over tallene og ved ikke hvad de betyder? fik i nogle mål på hvor stor babyen nu er? det var nemlig først efter vi var gået jeg kom i tanke omat det da kunne have været sjovt at vide. samt vægten for syntes tallene man finder på nettet svinger meget. bla uge 13 står der nogle steder 15-20 gram og nadre 40-50 gram lidt forvirrende :-)

hilsen mor for 3 gang ( uge 13+2 idag)

Baby var lidt mindre end "forventet" og jeg mener hun målte den til "sølle" 5 cm - ca 12+0 mener jeg... Hun rykkede mig et par dage tilbage nettop pga størrelsen. Jeg synes selv kun det ligner en uge 11 baby- da jeg blev scannet med min datter, var hun noget mere udviklet og lang end denne bebes er, og jeg blev scannet ca 5-6 dage efter ifht. termin.

Esther var 6,13 cm. og storebror var 6,66 cm i uge 12+ :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay tak for svaret

bare den bette har det godt der inde, :rolleyes om terminen så skal flyttes et par dage frem og tilbage er jo underordnet:-)

min termin blev flyttet fra 31 marts, til 1 april.

Jeg kan godt være lidt nervøs for hans størrelse i fremtiden, da jeg er Gastric bypass opereret, og har ladet mig fortælle at nogle babyer ikke får helt så meget næring som, ved ikke opererede mødre. men her ved kønsscanningen uge 14+0 var han nu fint med både med vægt og str. så jeg prøver ikke at bekymre mig, og lader lægerne følge ham alt hvad de tilbyder:-)

mvh janni

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER