Sensommerbaby

Hvor mange er vi tilbage der stadig venter

74 indlæg i dette emne

Jeg har termin slut september (28) og har dermed en uge til termin idag. Intet optræk til fødsel eller noget der ligner her.... Men han må også gerne vente med at komme til søndag, for vi skal til bryllup imorgen.

Vil mægtig gerne have et søndagsbarn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her - jeg venter. Havde termin i tirsdags, og hvis du spørger mig lige nu, må han gerne blive et fredagsbarn :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HER! jeg har også termin på fredag. Men jeg vil gerne havde et fredags barn IDAG også :D Jeg er SÅ klar, efter de sidste 3 uger... Og jeg vil gerne undgå søndag, da det er min fødselsdag ;) og ønsker min datter får din egen dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MIG! Havde termin i mandags og er godt utolmodig, gider virkelig ikke at være gravid mere, jeg vil have min baby nu :) jeg går og venter på at de ringer fra jordemoderen så jeg kan få en ny og sidste tid, vil virkelig gerne vide hvornår jeg kan forvente at blive sat igang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter stadig - utålmodigt!! Har termin imorgen, men føler aldrig jeg får min baby ud.!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter også - har termin på søndag. Er sådan nogenlunde tålmodig, men har det nok lidt svært ved, at jeg ikke ved hvornår (planlægningsgen sat midlertidigt ud af drift, aaargh! ;) ) - og hvad det egentlig er, jeg venter på! Det er stadig lidt svært at forholde sig til, at det man går og venter på for det første er nogle smerter, man ikke ved, hvor slemme de er - og hvor længe de varer! Og for det andet, at man rent faktisk ender med en lille baby - som vi skal tage os af! Jamen, det har vi da ikke forstand på :help :lol

Men er lidt tålmodig endnu, primært fordi vores puslebord er i restordre til på tirsdag, og min kæreste har et kursus på onsdag, som han gerne vil have overstået først, så det ikke skal udskydes. Men efter onsdag eftermiddag så kan hun bare komme an :) Og jeg vil rigtig gerne have et septemberbarn, for når man nu har sagt til folk at terminen er "sidst i september"; så gruer jeg lidt for, hvor mange beskeder jeg får fra "utålmodige" folk, hvis jeg når ind i oktober ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter også stadig (noget utålmodigt). Er nu 40+6, og det bliver nok ikke på denne her side af midnat.

Blev sat i gang med en stikpille i går morges, kom tilbage og fik endnu en 5 timer senere, og fik så 2 til i morges. Har nu åbnet mig 2 cm, har meget blød livmoderhals, som desværre stadig er 2 cm. Så min krop vil åbenbart bare ikke være helt med. Veerne er nu taget en del af, og kommer heller ikke så ofte, så regner ikke med at der sker noget før i morgen tidligt når vi atter møder ind. Forhåbentligt kan de tage vandet i morgen, så der kommer ordentligt gang i det hele.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for dig, Bolsin :goodluck Det er da lidt surt, når du er blevet sat i gang, at der så ikke sker noget mere :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er her også stadig - damn it!! :(

Har først termin, tirsdag... Men satser på, på søndag!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste af os der venter, der er ved at blive vanvittig oveni hovedet af folk der konstant spørger: om jeg snart har født, om han ikke snart har tænkt sig at komme ud, og som går helt amok hver gang man ringer, fordi jeg da ikke må skræmme livet af dem, de troede jo lige jeg havde født! og så ville jeg bare spørge om hvad de laver!

Jeg er blevet spurgt 5 gange i dag på sms og facebook! Jeg bliver sindsyg oveni hovedet!

Undskyld det meget brokkede indlæg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste af os der venter, der er ved at blive vanvittig oveni hovedet af folk der konstant spørger: om jeg snart har født, om han ikke snart har tænkt sig at komme ud, og som går helt amok hver gang man ringer, fordi jeg da ikke må skræmme livet af dem, de troede jo lige jeg havde født! og så ville jeg bare spørge om hvad de laver!

Jeg er blevet spurgt 5 gange i dag på sms og facebook! Jeg bliver sindsyg oveni hovedet!

Undskyld det meget brokkede indlæg...

Åhhh... Kan så godt følge dig. Jeg har været nødt til at deaktivere min facebook konto, da der var en som havde afsløret at jeg er sat i gang :(

Jeg har ligefrem forretninger jeg ikke gider at komme i mere, da ekspedienten konsekvent spørger "Har du ikke født endnu" - Selvom det jo er ret tydeligt at jeg ikke har.

Men har direkte bedt folk om ikke at ringe eller skrive med det spørgsmål, og de fleste har respekteret det. Vi har fundet en god sætning herhjemme som vi giver folk: Jordemoderen har sagt at vi skal have tålmodighed, og det gælder også for jer! (underforstået: den/dem som spørger)

Beklager manglende smiley'er, er på fra mobilen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh... Kan så godt følge dig. Jeg har været nødt til at deaktivere min facebook konto, da der var en som havde afsløret at jeg er sat i gang :(

Jeg har ligefrem forretninger jeg ikke gider at komme i mere, da ekspedienten konsekvent spørger "Har du ikke født endnu" - Selvom det jo er ret tydeligt at jeg ikke har.

Men har direkte bedt folk om ikke at ringe eller skrive med det spørgsmål, og de fleste har respekteret det. Vi har fundet en god sætning herhjemme som vi giver folk: Jordemoderen har sagt at vi skal have tålmodighed, og det gælder også for jer! (underforstået: den/dem som spørger)

Beklager manglende smiley'er, er på fra mobilen.

Ej ha, det er da frygteligt at du ikke engang kan gå i forretninger, uden at blive spurgt, er folk dumme eller hvad?

Jeg har skrevet en pæn besked på min facebook væg om at jeg hverken kan eller vil svare dem på spørgsmålet mere, og så er jeg ellers begyndt at ignorere sms og vægopslag med spørgsmålet..

God sætning, kunne være jeg skulle bruge den i dag, skal til familie fødselsdag :)

Er også træt af folks råd om hvordan man sætter det igang: bare hop, det hjælper! I skal bare hjem og have sex! Puds vinduer! Løb op og ned af trappen! Og så videre.. jaaa ja, hvis det virkelig havde virket var der nok ikke nogle kvinder der gik over tiden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke fået en eneste af de kommentarer endnu. Heldigvis. Det er da også temmeligt ubegavet????

Kunne være fedt at svare:

jo forresten, nu du spørger, jeg har egentlig født men tænkte ikke at vi vil gøre det store nummer ud af det ???!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, gode forslag :) skal helt klart ha prøvet det af :)

Min svigerinde fortalte at hun havde svaret: "jo jeg har da født, vi har bare ikke gidet at gøre så stort en nummer ud af det :) hvad med dig, skal du ikke snart føde?"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter også endnu! er 40+1 i dag....

Håber snart der sker noget..... men prøver at være tålmodig!

Jeg orker næsten ikke at tjekke hverken FB eller mobil i øjeblikket.... gider ikke at høre på folks dumme kommentarer! pokey.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg 41+0 og ingen tegn på baby.. Eller min slimprop gik igår.. Mé det behøver jo ikke betyde noget..

Jeg har lidt opgivet håbet om selv at gå igang.. Men torsdag skal jeg mødr på Herlev kl 8.30 og så tager de vandet :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh, føler mig lidt asocial. Jeg har ikke lyst til at møde mennesker, for de spørger jo bare, om der ikke snart sker noget <_<

Hunden bliver helst luftet på steder, hvor jeg ikke forventer at rende ind i nogle. I formiddags da jeg var på vej ud af døren for at gå tur, brød jeg helt sammen ved tanken om, at jeg nok mødte nogle på vejen. Så hunden blev smidt i bilen i stedet og så kørte vi til et nærliggende naturområde, hvor der stort set aldrig er et øje. Der er rigtig dejligt at gå, men bare trælts at have det sådan, at det er nødvendigt at tage derhen, fordi det er det eneste, jeg orker rent mentalt :(

Nå, men det gode ved at gå der er også, at der er masser af bakker. De blev så taget med en lidt højere fart end normalt her i graviditeten i håb om at det kan sætte gang i noget at storke op af bakkerne. Jeg synes da også plukveerne har nevet lidt ekstra lige siden, men der sker nok ikke mere end det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter stadig... Imorgen er jeg 40+0.... På vores målebånd som vi klipper er der kun metalkanten tilbage... !

Har på fornemmelsen at jeg kommer til at gå mange dage endnu... Meget få plukveer og ingen der bider rigtig...

Manden ligner lidt en løve i bur, han ved slet ikke hvad han skal gøre af sig selv... Spændt, nervøs, utålmodig....

Jeg tager den lidt mere med ro selv.

Baby kommer når han er klar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh... Hvor kan jeg følge jer, er jo ikke mange dage siden jeg var samme sted selv. Sender alt det ve-støv jeg ikke fik brugt i jeres retning og håber at det snart bliver jeres tur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er også træt af folks råd om hvordan man sætter det igang: bare hop, det hjælper! I skal bare hjem og have sex! Puds vinduer! Løb op og ned af trappen! Og så videre.. jaaa ja, hvis det virkelig havde virket var der nok ikke nogle kvinder der gik over tiden :)

Her er det faktisk kun min far der komme med de der kommetare om hvad jeg kan gøre.. Og har hørt på dem et stykke tid nu pga de sidste ugers små veer og andet godt.. Men har faktisk formået at lade dem glide lige gennem. Måske fordi han kommer med så mange 'foreslag' til hvordan jeg også skal gøre alt andet, så er jeg nok bare blevet vandt til at lukke af :whistling

Har ikke fået en eneste af de kommentarer endnu. Heldigvis. Det er da også temmeligt ubegavet????

Kunne være fedt at svare:

jo forresten, nu du spørger, jeg har egentlig født men tænkte ikke at vi vil gøre det store nummer ud af det ???!!!������

Eller jo jeg har født, og jeg har efterladt ham alene derhjemme, men der er en tvilling mere inde i maven det er derfor jeg ser så gravid ud?������

Eller jo, jeg er i fødsel lige nu så det er super du spørger ind til det, gider du Sige det videre til alle og enhver og var der i øvrigt noget vi skal smalltalke om nu hvor vi er igang?������

Fede kommetare, dem tror jeg at jeg vil se om jeg kan huske næste gang min mor spørge.. tror hun har spurt hver dag i denne uge <_< kunne være fedt at fyrre sådan én af :D

Jeg har til gengæld oplevet mange fremmede der ønsker tillykke. De første gange blev jeg lidt paf og tænkte hvad mener de med det og det tog mig lige et par sekunder at opfatte det var maven de hentydet til :D

Jeg er 40+0 i morgen, fredag. Har haft nogen små pletblødninger i dag og plukveerne niver en smule med 20-30 min interval. Maven har været sunket siden i mandags, men det er jo ingen ganranti for noget. Så venter stadig utålmodigt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til os- 40+0!

Så kom dagen vi har ventet på. Vi klarede at gennemføre frem til termin, hvor baby har vokset inde i maven. Nu er du bagt færdig lille skat!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er her stadig .... :) ingen tegn på noget... Overhovedet!!

Ser ud til det bliver en lille efterårsbaby i stedet for sensommerbaby.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh Sensommerbaby, kom så ud. :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom så kom så kom så. Hep hep hep

:bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh... Hepper på dig, og sender masser af ve-støv :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER