stilletten

Man ved man er klar til at blive gravid når man...

186 indlæg i dette emne

...jeg lader som om at græsslåmaskinen er en barnevogn

 

 

Hahaha! Det kan være at jeg skal prøve det næste gang græsset skal slås, så går det måske lidt lettere. Selv om jeg er overbevist om at naboen så vil tænke at "nu rabler det da endelig helt for hende", hvis jeg går der og pludrer til græsslåmaskinen :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Når man jubler over at der kun er 7 mdr tilbage på p piller :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer til at snakke med veninden om at hvis man er gravid nu så skal man have en sommerbaby..

Eller at man ser babyer over det hele og man bare bliver nagende jaloux :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer til at snakke med veninden om at hvis man er gravid nu så skal man have en sommerbaby..

Eller at man ser babyer over det hele og man bare bliver nagende jaloux :-/

hehe ja til den første :) kom også til at sige til min kæreste at hvis vi bliver gravide i næste mdr, så skal vi nok ikke lægge for mange planer i sommerferien næste år :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

-gentagende gange, ser "One born every minute" og føler en uretfærdighed over, at det ikke er en selv, der ligger og skriger lungerne op af smerter

 

-ligger med katten i armene og forestille sig det er en baby  :P 

 

-man allerede har planlagt, hvordan de forskellige familiemedlemmer skal have nyheden overbragt

 

-har besluttet sig for, at det ikke er nødvendigt at indrette et kontor, for det skal alligevel snart laves om til babyværelse 

 

-overvejer at købe ALLE Helens bøger (om mad, søvn, gråd osv.)

 

-skriver en liste i en tråd med emnet "man ved man er klar til at blive gravid når man..." :lolhit 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- overvejer om præsten der viede os ikke også kan stå for en barnedåb når man nu har fået relation til kirken (vi blev gift i DK men bor i Sverige)

- diskutere babynavne med den fremtidige far (vi skal have en pige, bliver aldrig enige om drengenavne)

- går en omvej i H&M og Lindex for at komme igennem babyafdelingen (kigger kun, køber ikke)

- opretter en babytavle på pinterest

- overvejer om der er nogen forsøg i de næste moduler man ikke må lave når man er gravid (læser til bioanalytiker)

- synes at 4 uger er urimelig lang ventetid før man kan teste

- vælger farve til gæsteværelset ud fra at det også ville være pænt i et børneværelse

- går alt for langsomt forbi pusleborde og babysenge i IKEA

- begynder at overveje hvilke vuggestuer i området der er bedst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- overvejer om præsten der viede os ikke også kan stå for en barnedåb når man nu har fået relation til kirken (vi blev gift i DK men bor i Sverige)

- diskutere babynavne med den fremtidige far (vi skal have en pige, bliver aldrig enige om drengenavne) Haha- vi har det på præcis samme måde :D

- går en omvej i H&M og Lindex for at komme igennem babyafdelingen (kigger kun, køber ikke) Kender jeg alt til...

- opretter en babytavle på pinterest Tør jeg ikke- tænk nu hvis nogen jeg kender så det! Haha

- overvejer om der er nogen forsøg i de næste moduler man ikke må lave når man er gravid (læser til bioanalytiker)

- synes at 4 uger er urimelig lang ventetid før man kan teste 4 uger? Synes, at de 15 dage der skal gå fra IUI til test er lang tid!

- vælger farve til gæsteværelset ud fra at det også ville være pænt i et børneværelse

- går alt for langsomt forbi pusleborde og babysenge i IKEA Hahaha

- begynder at overveje hvilke vuggestuer i området der er bedst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- overvejer om præsten der viede os ikke også kan stå for en barnedåb når man nu har fået relation til kirken (vi blev gift i DK men bor i Sverige)

- diskutere babynavne med den fremtidige far (vi skal have en pige, bliver aldrig enige om drengenavne) Haha- vi har det på præcis samme måde :D

- går en omvej i H&M og Lindex for at komme igennem babyafdelingen (kigger kun, køber ikke) Kender jeg alt til...

- opretter en babytavle på pinterest Tør jeg ikke- tænk nu hvis nogen jeg kender så det! Haha

- overvejer om der er nogen forsøg i de næste moduler man ikke må lave når man er gravid (læser til bioanalytiker)

- synes at 4 uger er urimelig lang ventetid før man kan teste 4 uger? Synes, at de 15 dage der skal gå fra IUI til test er lang tid!

- vælger farve til gæsteværelset ud fra at det også ville være pænt i et børneværelse

- går alt for langsomt forbi pusleborde og babysenge i IKEA Hahaha

- begynder at overveje hvilke vuggestuer i området der er bedst

Manden min bliver ved med at finde drengenavne jeg ikke kan udstå, det ene værre end det andet... Nej det må blive en pige, der er vi meget tættere på enighed ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden min bliver ved med at finde drengenavne jeg ikke kan udstå, det ene værre end det andet... Nej det må blive en pige, der er vi meget tættere på enighed ;-)

 

Samme her- i skrivende stund har vi måske 5-6 navne til en pige, og 1 til en dreng :D

Og vi vil også helst begge have en pige af en eller anden mærkelig grund haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme her- i skrivende stund har vi måske 5-6 navne til en pige, og 1 til en dreng :D

Og vi vil også helst begge have en pige af en eller anden mærkelig grund haha

Der er fordele og ulemper ved både piger og drenge, det har jeg ikke tænkt så meget over... Vores søn vokser bare op med underlige navne ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke kan tænke på andet :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er fordele og ulemper ved både piger og drenge, det har jeg ikke tænkt så meget over... Vores søn vokser bare op med underlige navne ;-)

 

Jeg har det på helt samme måde. Ønsker mig ikke det ene mere end det andet (well, vil gerne have én af hver, men er ligeglad med hvilken der kommer først :P) og er også kommet til at bryde min regel om kun at købe kønsneutralt tøj og er endt med både pige- og drengetøj :rolleyes Men lige hvad navnene angår, så har jeg også bare så mange pigenavne jeg elsker og kan slet ikke finde nogen drengenavne jeg sådan virkelig godt kan lide. Og de få manden har budt ind med, er jeg bare slet ikke med på. Så lige på det ene lille punkt, så tænker jeg også at en pige ville gøre alting lettere :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke kan tænke på andet :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det på helt samme måde. Ønsker mig ikke det ene mere end det andet (well, vil gerne have én af hver, men er ligeglad med hvilken der kommer først :P) og er også kommet til at bryde min regel om kun at købe kønsneutralt tøj og er endt med både pige- og drengetøj :rolleyes Men lige hvad navnene angår, så har jeg også bare så mange pigenavne jeg elsker og kan slet ikke finde nogen drengenavne jeg sådan virkelig godt kan lide. Og de få manden har budt ind med, er jeg bare slet ikke med på. Så lige på det ene lille punkt, så tænker jeg også at en pige ville gøre alting lettere :D

Har ikke købt tøj endnu da det er så nyt med babyprojektet, men det er godt nok svært når man går igennem Lindex babyafdeling...

Den "kommende" fars første navneforslag var Leon (efter en fodboldspiller) og ja jeg jeg synes det er rædselsfuldt (undskyld hvis der er nogen der har brugt det til deres børn) jeg synes personligt det lyder som enten en hund eller en rigtig rod....mit første er Johannes (efter min morfar) så vi er liiiidt langt fra hinanden der ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fanger sig selv i at udregne termin hver uge :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha jeg har været klar længe, men det har kæresten ikke, men endelig kom han for to dage siden og sagde, at nu er han

Glæder mig til at det sker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fanger sig selv i at udregne termin hver uge :-D

 

 

Haha, det gør jeg også! Det er det første jeg går når mens kommer, det er at udregne hvornår næste måned vil passe ind termins-mæssigt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man altså ALTID kan skimte nr 2 streg på g-teste! :wacko -Selvom den selvfølgelig er negativ

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke købt tøj endnu da det er så nyt med babyprojektet, men det er godt nok svært når man går igennem Lindex babyafdeling...

Den "kommende" fars første navneforslag var Leon (efter en fodboldspiller) og ja jeg jeg synes det er rædselsfuldt (undskyld hvis der er nogen der har brugt det til deres børn) jeg synes personligt det lyder som enten en hund eller en rigtig rod....mit første er Johannes (efter min morfar) så vi er liiiidt langt fra hinanden der ;-)

 

Jeg er også først begyndt på det efter vi er gået i gang med at prøve. Men skal da love for at jeg hurtigt har fået raget noget til mig, når jeg lige syntes at der var noget der var sødt og billigt nok, til at forsvare et lille pre-graviditetsindkøb :blush

 

Og ja, I er ca. lige så langt fra hinanden hvad navnene angår, som vi er herhjemme så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, det gør jeg også! Det er det første jeg går når mens kommer, det er at udregne hvornår næste måned vil passe ind termins-mæssigt ;)

 

Hehe, den går vist igen hos mange af os, tror jeg. For mig er det lidt et lille plaster på såret, når jeg får mens. Så skal jeg i det mindste ind og regne på næste mulige termin og sidde og drømme lidt om det. Det er også altid noget af det første jeg gør. Det er en god måde at flytte fokus lidt fra at det ikke lykkedes denne gang og hen på at se frem mod næste cyklus i stedet, synes jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, den går vist igen hos mange af os, tror jeg. For mig er det lidt et lille plaster på såret, når jeg får mens. Så skal jeg i det mindste ind og regne på næste mulige termin og sidde og drømme lidt om det. Det er også altid noget af det første jeg gør. Det er en god måde at flytte fokus lidt fra at det ikke lykkedes denne gang og hen på at se frem mod næste cyklus i stedet, synes jeg :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man, inden man lægger sig til at sove, ligger og snakker om børnenavne med sin mand  :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man, inden man lægger sig til at sove, ligger og snakker om børnenavne med sin mand  :wub

 

Aweee- gør vi også. Men alle tidspunkter af dagen sker det faktisk haha :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aweee- gør vi også. Men alle tidspunkter af dagen sker det faktisk haha :)

Det gør vi nu også :D Men det var en meget længere og mere seriøs snak end vi har haft før, så det var bare rigtig hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rart :)

Det er lidt som om, at det bliver mere 'ægte' når man taler navne... vi har allerede styr på navne til både piger og dreng (eller rettere dreng) haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER