stilletten

Man ved man er klar til at blive gravid når man...

186 indlæg i dette emne

Befinder sig i baby-smalltalk, selvom man absolut intet har at gøre der, men bare synes det er hyggeligt at læse om amning og putningsproblemer - uden at blive det mindste afskrækket. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Når man kan spotte gravide maver over alt også på flere hundred meters afstand.

Når man bruger ca. 90% af sin tid på at tænke på PB

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man beslutter sig for, at man faktisk er ligeglad med at det måske var "smartere" at vente med pb2 til at man har job og hus og i stedet stoler på, at det alt sammen nok skal gå :badgirl

Når man på en måde bare venter på, at manden siger "Skal vi prøve?", så man kan sige "JA!" :D

Når man dagdrømmer om den dag, hvor man kan ringe til sine forældre og fortælle at man har født :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man allerede har tjekket hele udvalget af hms ventetøj ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man planlægger at oprette en graviditetstråd, når den tid kommer  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når ens mand skriver til en ar han er skruk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

...når man de sidste 6 måneder mentalt har indrettet soveværelset, så der er plads til en baby (og er begyndt at tage de første skridt på at føre det ud i livet)

 

...når man tjekker forskellige hjemmesiders ventetøjsafdeling ud - og bliver en smule irriteret over, ikke at skulle bruge noget af det endnu

 

...når man har en liste med potentielle pige- og drengenavne klar

 

...når man allerede inden projekt PB gik i gang vidste hvilken højstol, hvilket puslebord og hvilket babybad man vil have

 

...når man allerede nu ved hvilke ting man vil skrive på ønskelisten til barnedåben

 

...når man drømmer om at kunne overraske familien med en graviditet til jul - og allerede HAR kigget på "verdens bedste ..."/"tillykke, du skal være ..."-gaver

 

...når man tolker kroppens mange signaler hele tiden (grrr!)

 

...når man fanger sig selv i ubevidst at ae sig selv på maven - selvom den er tom for spire

 

 

Manden:

...når han vågner og glad fortæller, at han har drømt om "vores søn" :wub

 

...når han går lige så meget op i PB og min krops signaler, som jeg selv gør - og bliver mindst lige så skuffet som mig, når mens kommer :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke synes det er okay at dem som var gravide/nybagte mødre da man selv startede pb, er ved at være klar til pb2....

(Ikke for at støde nogen for selvfølgelig er i det vel undt, er bare pisse misundelig!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke synes det er okay at dem som var gravide/nybagte mødre da man selv startede pb, er ved at være klar til pb2....

(Ikke for at støde nogen for selvfølgelig er i det vel undt, er bare pisse misundelig!)

:kram2 jeg forstår dig godt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke synes det er okay at dem som var gravide/nybagte mødre da man selv startede pb, er ved at være klar til pb2....

(Ikke for at støde nogen for selvfølgelig er i det vel undt, er bare pisse misundelig!)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er uden tvivl klar.. Men så melder tvivlen sig, om vi kan klare det osv. :rolleyes Også er der, allerede, mange overvejelser og bekymringer :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke synes det er okay at dem som var gravide/nybagte mødre da man selv startede pb, er ved at være klar til pb2....

(Ikke for at støde nogen for selvfølgelig er i det vel undt, er bare pisse misundelig!)

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er uden tvivl klar.. Men så melder tvivlen sig, om vi kan klare det osv. :rolleyes Også er der, allerede, mange overvejelser og bekymringer :P

:ditto (tror jeg)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke synes det er okay at dem som var gravide/nybagte mødre da man selv startede pb, er ved at være klar til pb2....

(Ikke for at støde nogen for selvfølgelig er i det vel undt, er bare pisse misundelig!)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Allerede er ved at overbevise manden om at visse navne bare er sååååå flotte og passer godt til navnet på det barn, man har :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så motiverende at læse denne tråd.

 

- når jeg ser veninder og kollegaer der bliver gravide og får børn, er jeg bare pisse misundlig og vil bare ønske det var mig.

 

Jeg gider slet ikke kigge på børnetøj for det er sku så sødt og længselsfuldt at jeg bare bliver depri

 

Jeg bliver så glad når jeg læser det ikke kun er mig der går med alle de der babytanker i hovedet og intet kan slå dem ud, kun i kortere tid af gangen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- Når man for snart 1 år siden skrev i denne tråd!!!  :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man regner sin næste test dag ud, selv om man stadig har spiralen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå man på forhånd dømmer måneden ude pga. For lidt sex :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man youtuber så meget at ens "foreslåede videoer" alle har noget med pregnancy at gøre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når tanken om naturlig fødsel (efter et første forløb, hvor jeg svor at jeg skulle have KS næste gang) ikke længere skræmmer én

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man ofte tager sig selv i at klemme på sine bryster bare for at tjekke om de måske ikke skulle føles bare lidt ømme :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man ofte tager sig selv i at klemme på sine bryster bare for at tjekke om de måske ikke skulle føles bare lidt ømme :rolleyes

Mine er mega ømme efter ÆL så det hjælper ikke her :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man planlægger barselsperioder for et job man ikke engang har endnu!

 

(og planlægger mandens barsel sideløbende :P )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser en dokumentar om flerlinger og bliver misundelig :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER