Dorthe

Har i været på udsalg?

100 indlæg i dette emne

Som overskriften siger, har i været på udsalg og fik i nogle gode ting???

Jeg har kun selv været i H&M efter tøj til Tobias, alle knægtens bukser var næsten 5 cm for korte opdagede jeg for nogle dage siden ;)

Og så har jeg været i Bilka efter et skisæt til mig selv, mangler det når jeg er ude og gå med dagplejebørnene. Så det er jeg RIGTIG glad for at jeg fandt et sæt i min str. :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej, men jeg skal i morgen, og det er dælme ikke med min gode vilje at jeg skal afsted alene med 4 røvbananer!

Men jeg har en ordentligt læs julegaver der skal byttes, så udsalget kommer jeg næppe uden om ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:rolleyes Jeg er kommet til at bruge 800 kr på baby tøj :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej, jeg har ikke råd til udsalg i år, da alle de penge, som vi har og får i overskud ryger direkte ind på adoptionskontoen. Men jeg var så heldig, at jeg fik en masse tøj i julegave, så trænger ikke til noget nyt mere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var afsted kort idag .. og købte babybadekar - 50,- :D

Tror vi tager en tur ud imorgen også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber vi skal en tur til Slagelse i morgen og kigge lidt så må vi se hvad det blir til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg og nadja skal ned i holbæk i morgen og hygge lidt.. vi har et par gaver der skal byttes.. og skal lige forbi intersport også og hente den gratis bold hun vandt på sin skrabelod :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, men jeg skal i morgen, og det er dælme ikke med min gode vilje at jeg skal afsted alene med 4 røvbananer!

Men jeg har en ordentligt læs julegaver der skal byttes, så udsalget kommer jeg næppe uden om ^_^

Jeg valgt først at tage afsted, da manden kom hjem fra arbejde. Gad ikke have ungerne med, for der er ikke låg på indkøbsvognene til at de kunne sidde der i :D

God tur i morgen, håber dine ungerne er faldt ned igen fra i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:rolleyes Jeg er kommet til at bruge 800 kr på baby tøj :wub

Det er så hyggeligt at købe babytøj :)

nej, jeg har ikke råd til udsalg i år, da alle de penge, som vi har og får i overskud ryger direkte ind på adoptionskontoen. Men jeg var så heldig, at jeg fik en masse tøj i julegave, så trænger ikke til noget nyt mere...

Kan godt forstå i gemmer pengene :)

Vi var afsted kort idag .. og købte babybadekar - 50,- :D

Tror vi tager en tur ud imorgen også :)

Lidt har også ret, er det ikke det man siger :D

Håber vi skal en tur til Slagelse i morgen og kigge lidt så må vi se hvad det blir til :)

God tur :)

jeg og nadja skal ned i holbæk i morgen og hygge lidt.. vi har et par gaver der skal byttes.. og skal lige forbi intersport også og hente den gratis bold hun vandt på sin skrabelod :)

Lækkert sådan at vinde en boldt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der hvor vi var og bytte julegaver i dag, der starter udsalget først d. 2. januar...

Der var dog lidt gode tilbud hist og pist... Fik nogen Karen Bliksen sølvlysestager til halv pris, samt et Karen Bliksen hjerteophæng, også til halv pris.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der hvor vi var og bytte julegaver i dag, der starter udsalget først d. 2. januar...

Der var dog lidt gode tilbud hist og pist... Fik nogen Karen Bliksen sølvlysestager til halv pris, samt et Karen Bliksen hjerteophæng, også til halv pris.

Er vild med Karen Bliksens juleting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, men jeg skal i morgen, og det er dælme ikke med min gode vilje at jeg skal afsted alene med 4 røvbananer!

Men jeg har en ordentligt læs julegaver der skal byttes, så udsalget kommer jeg næppe uden om ^_^

Se der har jeg fordelen ved to børn der endnu ikke går ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber vi skal en tur til Slagelse i morgen og kigge lidt så må vi se hvad det blir til :)

Det er mig der går prustende rundt med dobbelt kampvogn og forsøger at holde styr på al mit afkom!

Jeg valgt først at tage afsted, da manden kom hjem fra arbejde. Gad ikke have ungerne med, for der er ikke låg på indkøbsvognene til at de kunne sidde der i :DGod tur i morgen, håber dine ungerne er faldt ned igen fra i dag :)

Jeg gider bestemt heller ikke ha' ungerne med, men min mand er sjældent hjemme før 17.30, så det er udlukkende et nødvendigt onde! :)

Og ja - jeg håber også på fromme børn i morgen ... ditto til dig ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal holde øje med dig louise hvis vi kommer afsted :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var i Babysam i dag for at bytte en bøjle til Trip Trap stolen og fik en masse lækkert tøj til Lærke - de havde 40% på alt tøj (undtaget hjemmesko, prewalkers og nyt ankommet tøj) så nu er vi næsten klar til at hoppe i str. 74!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men hvis nogle skulle komme forbi en rigtig god udsalgspris på Det gyldne kompas- serien af Philip Pullman , så må i meget gerne sige til, hvor henne og til hvilken pris, for så må jeg se, om ikke jeg kan sprænge budgettet lidt. Om ikke andet, så kan bøgerne bruges senere hen til vores kommende barn, når det er en 8- 10 som oplæsnings bøger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal holde øje med dig louise hvis vi kommer afsted :)

Ja skub lige til mig hvis det er :)

Har I også dobbeltdækker med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja skub lige til mig hvis det er :)

Har I også dobbeltdækker med?

hehe det skal jeg gøre, vi kan da også hægte dig på med et tov :P

Jep det er nemmest, sog sidder de i vognen ude i Bilka og sådan men i centeret når man også skal ud syntes jeg klapvognen er nemmest (jeg ser også meget mindre ud bag sådan en dobbelvogn end en alm :lol )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er mig der går prustende rundt med dobbelt kampvogn og forsøger at holde styr på al mit afkom!

:lol

Jeg gider bestemt heller ikke ha' ungerne med, men min mand er sjældent hjemme før 17.30, så det er udlukkende et nødvendigt onde! :)

Og ja - jeg håber også på fromme børn i morgen ... ditto til dig ^_^

Min han var heldigvis hjemme omkring kl. 16.30 hver dag, så giver det lige et puste rum til mor her. Han kunne godt mærke på mig i dag, at jeg bare skulle hjemme fra i nogle timer ellers var ungerne røget i seng kl. 17 :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

[..]jeg ser også meget mindre ud bag sådan en dobbelvogn end en alm :lol )

b103.gifb113.gif

Min han var heldigvis hjemme omkring kl. 16.30 hver dag, så giver det lige et puste rum til mor her. Han kunne godt mærke på mig i dag, at jeg bare skulle hjemme fra i nogle timer ellers var ungerne røget i seng kl. 17 :D

Jeg valgte så også at køre en tur i Netto .. ikke fordi vi manglede noget, men jeg skulle bare UD! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var i Babysam i dag for at bytte en bøjle til Trip Trap stolen og fik en masse lækkert tøj til Lærke - de havde 40% på alt tøj (undtaget hjemmesko, prewalkers og nyt ankommet tøj) så nu er vi næsten klar til at hoppe i str. 74!

basis tøj og uld er heller ikke med i de 40 procent, men kom ud og besøg os vi har mange andre tilbud :)jeg har 2 dage tilbage af min praktik og udsalg er en fantastisk måde at afslutte den på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

b103.gifb113.gif

Jeg valgte så også at køre en tur i Netto .. ikke fordi vi manglede noget, men jeg skulle bare UD! :rolleyes

Halleluja... Kan se jeg ikke er den eneste, der er ved at få spat af unger... ha ha :lolhit Louise, du smider bare dine røvbananer ind til mig, mens du storshopper. Mine skal til deres far i morgen lige til på mandag, så jeg gider godt og lave numre med dine mens du puster lidt ud... :kram2 :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Halleluja... Kan se jeg ikke er den eneste, der er ved at få spat af unger... ha ha :lolhit Louise, du smider bare dine røvbananer ind til mig, mens du storshopper. Mine skal til deres far i morgen lige til på mandag, så jeg gider godt og lave numre med dine mens du puster lidt ud... :kram2 :glad

:yay altså Anja, det er da lige før det er køreturen værd.. ^_^

Men er du ikke stadig nede?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg er super glad.. :balloons

Fandt et havemøbelsæt i FSC træ til 999 kroner med bord, to stole og bænk :) Det var sat ned fra 2700 til 999, så der var en stor besparelse..

Ikke fordi vi har så meget, at bruge det til lige nu, men det får vi forhåbentlig til sommer :)

Ellers har jeg ikke fundet så meget, men har nu heller ikke kigget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg garantere dig for, at det er køreturen værd... :balloon Dine drenge vil have the time of there lifes... OG de vil kunne flere tricks, en du troede fandtes når de kommer hjem... hi hi... :loveshower OG OG, jeg skal nok påtage mig opgave og forklare din 6 årige, hvorfor tissejoe er så livlig om morgenen... Muahahahaha.... :yiepie

Jeg er på vej op igen, det har godt nok været en sej omgang, men penicillinen virker heldigvis, så det er fremragende... :btopic

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER