Dorthe

Har i været på udsalg?

100 indlæg i dette emne

fede indkøb stinnapigen, er helt vild med nederdelen. Og så tænker jeg super lækkert børnetøj, er især vild med den med stjernerne. Jeg tør slet ikke begive mig ud i at købe børnetøj endnu, for har jo ingen ide om, hvor gammel vores barn er, når vi får det i forslag eller, når vi kan hente det...

TAK søde.. Ja syntes også det var nogle gode indkøb :D

Den med stjernerne er KUN en bluse... Hmm tja nogen finder mig måske skør.. MEN det er det der holder mig ovenvande ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

TAK søde.. Ja syntes også det var nogle gode indkøb :D

Den med stjernerne er KUN en bluse... Hmm tja nogen finder mig måske skør.. MEN det er det der holder mig ovenvande ;)

jeg synes ikke det er skørt af dig, og ved du hvad, jeg er sikker på, at 2011 bliver jeres år... :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes ikke det er skørt af dig, og ved du hvad, jeg er sikker på, at 2011 bliver jeres år... :biglove

Tak søde.. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sikke hvor i shopper... jeg var afsted i går... til stor irritation havde de sat kniven ned jeg købte til manden i julegave fra 450 til 250... :angry

ellers fik jeg lidt sminke fra niels jord og nogle små skåle til creme brulee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sikke hvor i shopper... jeg var afsted i går... til stor irritation havde de sat kniven ned jeg købte til manden i julegave fra 450 til 250... :angry

ellers fik jeg lidt sminke fra niels jord og nogle små skåle til creme brulee

hvor henne har de tilbud på Nilens jord?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor henne har de tilbud på Nilens jord?

Nååårh det havde de nok heller ikke.. kunne bare ikke helt lade være alligevel når jeg var ude og handle :) skulle bare lige have ny øjenskygge der passede til min nye bluse jeg købte på tilbud :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nååårh det havde de nok heller ikke.. kunne bare ikke helt lade være alligevel når jeg var ude og handle :) skulle bare lige have ny øjenskygge der passede til min nye bluse jeg købte på tilbud :P

øv bøv var ellers lige klar til at tage afsted efter noget:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv bøv var ellers lige klar til at tage afsted efter noget:-)

Jeg har lige i dag købt Nilens jord, farvet dagcreme på tilbud i matas til 119 kroner :) Super produkter...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og dette var hvad jeg købte ved filabel den anden dag:

post-259-062996700 1293714208_thumb.jpg

Naaaaaai hvor er det FINT det tøj!!! Nuiiiii!!!! Aj jeg ELSKER æbler! røde æbler, grønne æbler, lilla æbler - æbler æbler ælber!! :D LOL

2011 SKAL kraftfi.....være JERES år!!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naaaaaai hvor er det FINT det tøj!!! Nuiiiii!!!! Aj jeg ELSKER æbler! røde æbler, grønne æbler, lilla æbler - æbler æbler ælber!! :D LOL

2011 SKAL kraftfi.....være JERES år!!! :)

Jaaa det er såå fint... ELSKER også (apple) ;P

:wub HÅBER inderligt du har ret søde..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og dette var hvad jeg købte ved filabel den anden dag:

post-259-062996700 1293714208_thumb.jpg

Ihh hvor er det fint, håber på det snart må blive jeres tur søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke endnu, men jeg vil VIREKLIG gøre mig umage for at finde et skisæt til mig selv....Har har ungerne MONSTER meget kvalitets over tøj...og jeg har et par 10 år gamle skibukser og ditto skijakke <_< :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer om jeg skal bure mig inde i januar for at undgå at købe noget jeg alligevel kan leve uden med den varmeregning vi får :blush

Eller skulle man smutte ud og finde nogle uldne trøjer til hele familien og slukke for varmen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer om jeg skal bure mig inde i januar for at undgå at købe noget jeg alligevel kan leve uden med den varmeregning vi får :blush

Eller skulle man smutte ud og finde nogle uldne trøjer til hele familien og slukke for varmen :D

hahaha :) Ja det er jo et godt spørgsmål :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke endnu, men jeg vil VIREKLIG gøre mig umage for at finde et skisæt til mig selv....Har har ungerne MONSTER meget kvalitets over tøj...og jeg har et par 10 år gamle skibukser og ditto skijakke <_< :balloon

Bilka har nogle rigtige lækkere skisæt, har selv lige købt et der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor er det fint, håber på det snart må blive jeres tur søde :kiss

TAK søde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var rimelig tidligt oppe med Isabella her til morgen. Hmmmm- mon ikke jeg er færdig med udsalgsshopping nu? :whistling

edit: 9 bluser, 5 par bukser og 1 enkelt kjole. Mon ikke vi lige klarer os foråret over så??

Pigen havde jo brug for det, til at udfylde i sit walk-in-closet :D :D :P

post-210-073937600 1293879187_thumb.jpg

post-210-058080100 1293879201_thumb.jpg

post-210-085986900 1293879217_thumb.jpg

post-210-092209900 1293879222_thumb.jpg

post-210-049288900 1293879234_thumb.jpg

post-210-022108000 1293879241_thumb.jpg

post-210-012720100 1293879258_thumb.jpg

post-210-002113600 1293879263_thumb.jpg

post-210-033306700 1293879271_thumb.jpg

post-210-016389800 1293879276_thumb.jpg

post-210-014456000 1293879287_thumb.jpg

post-210-068448300 1293879293_thumb.jpg

post-210-066856500 1293879300_thumb.jpg

post-210-084871300 1293879380_thumb.jpg

post-210-079859600 1293879388_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var rimelig tidligt oppe med Isabella her til morgen. Hmmmm- mon ikke jeg er færdig med udsalgsshopping nu? :whistling

post-210-073937600 1293879187_thumb.jpg

Sikke en masse lækkere ting du har fundet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov...jeg havde ikke lige set den her tråd, for jeg har netop oprettet den samme i børne-udstyrs-afdelingen! :)

Men så smider jeg lige mine fangster her:

nfhgm9.jpg1j1bwh.jpg4tn0qe.jpg13zajjk.jpgm7bzfs.jpg2dtaj3s.jpg

Hvor er det fint Emilie- du og din mor har god smag hvá :D

Ja :) jeg kom lige forbi okker gokker online igår aftes ;)

så købte vinterjakke til Alma til næste vinter

YmIrw.jpg

og en kjole til nu

r9ucH.jpg

syntes det er dejligt at de har sat deres tøj lidt ned til normale priser, også til hverdag :)

udover det har jeg byttet et par støvler jeg fik i julegave og fik to par for et par pris igen, det er da smart :)

Ej, hvor er det bare fint :kuller

Hmm Jeg kom lige forbi Bonaparte.dk for lidt siden og købte:

post-259-099226100 1293713752_thumb.jpg

Fine ting smukke Stinna :biglove

Og dette var hvad jeg købte ved filabel den anden dag:

post-259-062996700 1293714208_thumb.jpg

Hvor er det fint, og hvor jeg dog håber det ikke varer alt for længe før I får lov at bruge det :kram2 :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var rimelig tidligt oppe med Isabella her til morgen. Hmmmm- mon ikke jeg er færdig med udsalgsshopping nu? :whistling

edit: 9 bluser, 5 par bukser og 1 enkelt kjole. Mon ikke vi lige klarer os foråret over så??

Pigen havde jo brug for det, til at udfylde i sit walk-in-closet :D :D :P

post-210-073937600 1293879187_thumb.jpg

post-210-058080100 1293879201_thumb.jpg

post-210-085986900 1293879217_thumb.jpg

post-210-033306700 1293879271_thumb.jpg

post-210-066856500 1293879300_thumb.jpg

Hehe! Jeg aner lige et par tøjdele som Emilie også har! Du har da virkelig smag! :D

Tillykke med købet, hvor har du shoppet?

Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe! Jeg aner lige et par tøjdele som Emilie også har! Du har da virkelig smag! :D

Tillykke med købet, hvor har du shoppet?

Kram

Tak (sig det ikke til manden min :D )

Jeg har handlet hos Styledelux (købt det meste dér og de har bare SÅÅÅÅÅ meget fint) og buksetrolden. Ej sikke lej blusen har jeg købt i en butik :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor har lige haft ringet og fortalt om hendes kup på udsalg. I salling havde de kobra lysestager sat ned fra 800 til 300 kr. men da hun kom derind, stod folk i kø, for at komme ind i salling, når de åbnede. Så hun regnede slet ikke med at få fat i nogen lysestage, da de kun havde 9 sæt.

Derfor brugte hun god tid på at kigge på de andre tilbud, og få lidt morgenmad. Da hun så kom hen til tilbudsbordet igen, kom en sallingmand med en masse af netop disse lysetager, der var åbentbart en som havde fortrudt sit køb, så min mor kunne så købe 2 sæt ti og få en besparelse på 500 kr. pr sæt...

Synes det var en god udsalgshistorie...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor har lige haft ringet og fortalt om hendes kup på udsalg. I salling havde de kobra lysestager sat ned fra 800 til 300 kr. men da hun kom derind, stod folk i kø, for at komme ind i salling, når de åbnede. Så hun regnede slet ikke med at få fat i nogen lysestage, da de kun havde 9 sæt.

Derfor brugte hun god tid på at kigge på de andre tilbud, og få lidt morgenmad. Da hun så kom hen til tilbudsbordet igen, kom en sallingmand med en masse af netop disse lysetager, der var åbentbart en som havde fortrudt sit køb, så min mor kunne så købe 2 sæt ti og få en besparelse på 500 kr. pr sæt...

Synes det var en god udsalgshistorie...

Det var da lækkert for hende :) Ved godt nok ikke lige hvad det er for nogle lysestager ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da lækkert for hende :) Ved godt nok ikke lige hvad det er for nogle lysestager ;)

ja så er man da heldig... Og jeg må også selv melde pas, for har heller ikke nogen ide om, hvordan de stager ser ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal med manden i Elgiganten i morgen og købe tv til soveværelset.

Har også lige købt 4 sæsoner af CSI (han fik den første i julegave og vi har set 2 - 4 afsnit pr. aften) så vi har noget at hygge med derinde :)

Regner med at tage en tur i Babysam i løbet af ugen og måske kigge forbi pompdelux's hjemmeside på mandag....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER