sala

Drømmepose

8 indlæg i dette emne

Hej

Jeg har en drømmepose til Freya, som hun sover helt fantastisk i, men nu er hun blevet så stor at det er tid til barnevognsselen, og der er ikke huller til den i forvejen, ¨¨Hbordan kandet lade sig gøre at lave huller igennem dyner og det hele??

Kram

Rikke

PS: Hvis der er nogen hertinde fra Randers eller omegn, som kan og gider og lave det, så betaler jeg gerne for ulejligheden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du skal da ikke lave hul igennem dynen :o

Jeg har en drømmepose, og der skal man lave hullerne i "ryggen", og føre selen ind igennem :) Også har barnet jo selen på, "indeni" posen.. Der er markeret der hvor man skal lave hullerne..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan godt være at det er mig der er tungnem, med det forstod jeg ikke helt myliona. Hvordan kan selen så monteres i barnevognen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde sleebee fra Bilka. Og der var der på (både inderside og yderside og begge dyner), syet en firkant, hvori man så skulle lave hullet. Jeg brugte bare en saks til at klippe det op med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan godt være at det er mig der er tungnem, med det forstod jeg ikke helt myliona. Hvordan kan selen så monteres i barnevognen?

Altså, uden at have forstand på det: Så ser det ud til vores "klipses" fast i selve barnevognskassen - Også føres selen gennem hullerne i drømmeposens "ryg". Selen sættes fast om barnet. Barnet pakkes ind i posen..

Altså, det er kun "rygstykket" man skal igennem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, uden at have forstand på det: Så ser det ud til vores "klipses" fast i selve barnevognskassen - Også føres selen gennem hullerne i drømmeposens "ryg". Selen sættes fast om barnet. Barnet pakkes ind i posen..

Altså, det er kun "rygstykket" man skal igennem?

Men der ligger jo også dyne på ryggen af dit barn?

På min slee bee mener jeg at man kan klippe hul i dynerne, ligesom der er lavet mærker i selve betrækket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men der ligger jo også dyne på ryggen af dit barn?

På min slee bee mener jeg at man kan klippe hul i dynerne, ligesom der er lavet mærker i selve betrækket.

Nåå.. Ja, okay jeg troede i mente dynen - som i den man kommer over barnet ;) Det andet er jo bare ryggen ville jeg mene :rolleyes Umiddelbart er det da bare at "klippe hul", for i drømmeposen er der "syet", så det ikke render eller noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåå.. Ja, okay jeg troede i mente dynen - som i den man kommer over barnet ;) Det andet er jo bare ryggen ville jeg mene :rolleyes Umiddelbart er det da bare at "klippe hul", for i drømmeposen er der "syet", så det ikke render eller noget?

Hehe når okay :)

Ja det er der nemlig også i min så vidt jeg husker. Der er ligesom syet tre mærker man kan klippe igennem så selen kan komme igennem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER