Myliona

Gustav og Linse på udebane

17 indlæg i dette emne

Følger i med i det?

Min datter gør ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nope. Kan ikke klare de to.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nope. Kan ikke klare de to.

Ej, seriøst? Jeg synes de er SÅ sjove!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er hylemorsomt.. Men jeg elsker også bare Gustav :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følger med og følger med... Men jeg skifter ikke kanal, hvis jeg får zappet hen på det. :) Synes de er herlige :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker dem altså..

Synes de er SÅ sjove!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad handler det om og hvilken kanal bliver det sendt på..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er på tv3.

Det er Gustav fra for lækker til love, og Linse Kessler der bliver sendt ud i verden(og DK) for at prøve en masse ting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følger med og følger med... Men jeg skifter ikke kanal, hvis jeg får zappet hen på det. :) Synes de er herlige :D

Samme her :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, seriøst? Jeg synes de er SÅ sjove!!!

Ja seriøst :)

Kan ikke se underholdningsværdien i de to plus jeg får total spat af hans stemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi optager det ligefrem :blush - jeg elsker at se dem, syntes Linse på trods af hendes lidt fjollede "se mig - hør mig" facon i bund og grund er et godt menneske, tænk at kunne rumme så mange eksistenser - og så er det bare VIRKELIG morsomt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi optager det ligefrem :blush - jeg elsker at se dem, syntes Linse på trods af hendes lidt fjollede "se mig - hør mig" facon i bund og grund er et godt menneske, tænk at kunne rumme så mange eksistenser - og så er det bare VIRKELIG morsomt!

Ja, jeg er også imponeret.. Og jeg har flere gange tænkt "GUD jeg troede hun var "dum" " - men hun VED faktisk nogle ting.. Og hun kan mere tysk end mig :whistling

I sidste afsnit, hvor de var på bornholm, synes jeg også man fik en anden side af Gustav at se.. Han var pludselig ikke den her smarte selvsikre type, der var ligeglad med andres mening mere..

Og ja, tror faktisk man kunne lære meget af Linse.. Hvis man ser familien på Bryggen, ser man jo også hende Lone.. Og Linses forhold til dyr osv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige set det afsnit - og ja som Linse siger så er han utrolig svær at greje, men det er ikke pis det hele.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er et super underholdende program og Linse har i min verden en super fed humor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÆV, det er godt nok heller ikke mig. Kan ikke forstå at så ligegyldigt tv kan blive så populært, men der er heldigvis tv til os alle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÆV, det er godt nok heller ikke mig. Kan ikke forstå at så ligegyldigt tv kan blive så populært, men der er heldigvis tv til os alle :)

Ej, tror det er stor forskel på hvad der er ligegyldigt tv ;) Jeg synes netop ikke det er "ligegyldigt" i forhold til så meget andet :) Men nu har jeg jo også set programmer, så har måske et bedre grundlag til at vurdere indholdet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER