lea 1309

Hvordan går det med vægten

27 indlæg i dette emne

Hvordan går med jeres vægt :whistling

Jeg kom op på +13 :lolhit

Men har tabt 9 kg på de 9 dage Celina er :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvordan går med jeres vægt :whistling

Jeg kom op på +13 :lolhit

Men har tabt 9 kg på de 9 dage Celina er :loveshower

Respekt! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er jeg på 6,9 kg. fra lægebesøg i 8+0!!

Men regner med jeg har taget ca 10 kg. på (kender ikk min helt eksakte vægt inden graviditeten)

Alle jeg møder er ved at falde bagover, når jeg fortæller hvor langt jeg er - da jeg som alle kan se, tydeligvis ikk er særlig stor!

Men har en helt gennemsnitlig pige i mavsen på 31-3200 gr. her 39+1, så har nok bare været forskånet denne gang for vand i kroppen (grundet vores dødsyge sommer) og al anden unødig vægt!

Så er glad, men også en anelse irriterende at skulle begrunde, forsvare og forklare manglende kæmpemave... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er jeg på 6,9 kg. fra lægebesøg i 8+0!!

Men regner med jeg har taget ca 10 kg. på (kender ikk min helt eksakte vægt inden graviditeten)

Alle jeg møder er ved at falde bagover, når jeg fortæller hvor langt jeg er - da jeg som alle kan se, tydeligvis ikk er særlig stor!

Men har en helt gennemsnitlig pige i mavsen på 31-3200 gr. her 39+1, så har nok bare været forskånet denne gang for vand i kroppen (grundet vores dødsyge sommer) og al anden unødig vægt!

Så er glad, men også en anelse irriterende at skulle begrunde, forsvare og forklare manglende kæmpemave... :(

det er også afsindig hårdt at forsvare en lille mave hele tiden...!! men lækkert efter fødslen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 4,5kg fra startvægt. Tog 11 kg på. Håber på at kunne holde den nye vægt, da jeg var undervægtig før :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog ca.20 kg på og mangler kun 9kg.. Men har faktisk intet gjort, overhovedet! Havde allerede tabt 8 kilo da vi kom hjem fra sygehuset... Så meget af min overvægt har været min lillemand og andre ting i forbindelse med graviditeten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg endte med 12,5 kg, men døjer med en del væske stadigvæk (kan dårligt få min vielsesring af/på :( ), så her en uge efter mangler jeg stadig 8 kg, som overvejende sidder fra navlen og ned til knæene <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Har allerede smidt 9 kg siden i søndags, men har stadig meget væske i kroppen, så tror faktisk de 15 kg jeg nåede alt i alt, stort set forsvinder af sig selv. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puha tog 12 kg på, og tabte ca 13/14 med det samme... så er flad på maven igen har ikke engang løs hud eller en lille topmave.. når jeg står foran spejlet kan det ikke ses jeg har født to børn - heller ingen strækmærker - så nu starter kampen om at komme over 50 kg igen :( havde håbet at beholde lidt vægt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puha tog 12 kg på, og tabte ca 13/14 med det samme... så er flad på maven igen har ikke engang løs hud eller en lille topmave.. når jeg står foran spejlet kan det ikke ses jeg har født to børn - heller ingen strækmærker - så nu starter kampen om at komme over 50 kg igen :( havde håbet at beholde lidt vægt...

Øv! og det er bare lige så hårdt at skulle den vej. Har også en kollega der efter sin 2. fødsel har været nødt til at sælge sine dyre ringe som ikke kan laves i større fordi hun har tabt sig så meget, hun vejer nok kun nogen-og-40 kg.

Føler med dig :goodluck :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igår da Leah var 10 dg, var jeg på -10 kg :glad

Så mangler kun 6 kg til det før vægt der stå i min vandrejournal. Men jeg har et ønske om at komme under 60 kg også mangler jeg 10 kg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog 15 kilo på, og 3 dage efter fødslen havde,jeg tabt de første 9 kilo igen :-) Så jeg håber, de sidste ryger forholdsvist nemt af igen. Spiser ok fornuftigt, og på arbejdet er der tit meget kage, som jeg har svært ved at sige nej til, så et år væk fra jobbet og fristelserne, håber jeg kommer til at kunne ses på vægten ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu jeg nede på min før vægt :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

glæder mig til at få min kjole på når Celina skal have sit navn på søndag den 11-11-12 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt Lea :yay

Jeg mangler stadig ca. 2 kg., men det er egentlig ok, bortset fra at de to kg. fylder mere end 2 normale kilo ville gøre <_< Jeg kan nemlig endnu ikke passe mine cowboybukser, og det har jeg kunnet før, selvom jeg har vejet det samme, som jeg gør nu. Men maven er noget løsere, men det er vel meget normalt efter en fødsel ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt gået :super

Jeg har det som Winky, det er som om kiloene sidder anderledes fordelt <_<

Selv om jeg kun mangler 4 kilo, så mangler der stadig 8 cm i taljen!!! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 4 kg under min startvægt :loveshower Tog 10 kg på, så har tabt 14 kg på fem en halv uge ca. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuu, har mine cowboybukser på for første gang i dag :glad

Der er godt nok stadig liidt for meget mavedelle, der stikker ovenud, men med en lidt løs bluse kan det ikke ses ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuu, har mine cowboybukser på for første gang i dag :glad

Der er godt nok stadig liidt for meget mavedelle, der stikker ovenud, men med en lidt løs bluse kan det ikke ses ;)

Nøj hvor er jeg misundelig ;) jeg savner SÅ meget mine jeans og alle mine andre bukser for den sags skyld.. Men vægten har stået stille i nogen uger 3 uger efter hånden <_< så der skal nok noget motion til for at smide de sidste kilo. Og det kræver overskud ;) og det kræver søvn om natten :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan passe alle mine jeans igen, det er SÅ dejligt!! :balloon Så mangler jeg bare at blive strammet op, så det ser lidt bedre ud det hele :) Efter 8 ugers tjek går det løs! :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tog 4,5kg på og har tabt 12kg nu!! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tog 4,5kg på og har tabt 12kg nu!! :glad

Wauw, det er da helt vildt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sgu flot.

Jeg mangler stadig 13 kg for at nå min før-graviditetsvægt. Øv, det er surt. Er endda kommet i gang med at løbe, men det står bare helt stille.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt gået :glad

Bare det var mig, mangler stadig 4 kilo, men de er genstridige.

Er lige som Fister begyndt at løbe igen, går til efterfødselsgymnastik, og ammer, men der sker intet <_<

Selv om :hophop er blevet større, kan det ikke forklare de 4 kilo, og den bløde pølse på maven.

Det kan være der skal noget længere løbedistancer til :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tog 4,5kg på og har tabt 12kg nu!! :glad

:respekt Hvor er det godt gået!

Jeg Har ikke tabt mig yderliger men alligevel kan jeg passe nogen af mine egne bukser igen :yay Hvilket jeg synes er lidt underligt.. Meen jeg holder ikke lige frem de søde sager for døren og jeg er ikke begyndt på noget motion, andet end gåturene med barnevognen. Så jeg kan vel ikke forvente mirakler på vægten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER