LDM

brokke-tråd

29 indlæg i dette emne

Her er tråden til brok! :)

Jeg starter! Min kusine kender 4 kvinder med termin i september, jeg er en af dem. De to af dem har født i morges, og en 3. Er igang med at føde. hvad sker der lige for det? Det er ovenikøbet min terminsdag i dag, MIN terminsdag! Som bonus er jeg blevet snot forkølet og har det skidt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du får en kram fra mig :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også være med...

Hvad sker der for min krop har 'øvet' sig på fødslen i 3 uger!!!! Med små-veer der ikke bliver til noget, men bare er ubehagelige. Jeg er ved at være SÅ træt af det!

Her er tråden til brok! :)

Jeg starter! Min kusine kender 4 kvinder med termin i september, jeg er en af dem. De to af dem har født i morges, og en 3. Er igang med at føde. hvad sker der lige for det? Det er ovenikøbet min terminsdag i dag, MIN terminsdag! Som bonus er jeg blevet snot forkølet og har det skidt :(

Det er da også tarveligt! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :)

Miss tang. Åh ha, stakkels dig, kram tilbage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er tråden til brok! :)

Jeg starter! Min kusine kender 4 kvinder med termin i september, jeg er en af dem. De to af dem har født i morges, og en 3. Er igang med at føde. hvad sker der lige for det? Det er ovenikøbet min terminsdag i dag, MIN terminsdag! Som bonus er jeg blevet snot forkølet og har det skidt :(

Ej ja det er godt nok tarveligt. Sender masser af vestøv din vej og håber der snart sker noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også være med...

Hvad sker der for min krop har 'øvet' sig på fødslen i 3 uger!!!! Med små-veer der ikke bliver til noget, men bare er ubehagelige. Jeg er ved at være SÅ træt af det!

Snydeveer er bare såååååå øv. Men prøv at tænk på dem som forberedelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snydeveer er bare såååååå øv. Men prøv at tænk på dem som forberedelse :)

Ja de er skod! Men prøver også at se dem som at min krop øver sig, men man bliver ski stadig frustreret når de ikke bliver til mere <_< meeen, nu ser det ud til der sker lidt mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brokketråd - det er fandme en god idé! Men nu har I jo hjulpet mig af med min skuffelse i den anden tråd, så jeg er helt lettet... Arh dog, mon ikke der dukker noget op før eller siden, jeg kan fylde ind her:) I'll be back, synes i hvert fald det er en dejlig lille luftlomme at have. Godt initiativ.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kommer lige lidt brok.

Er i dag 41+0 og er så træt af at være gravid, jeg vil bare have ham ud nu! Jeg har de sidste 4 dage haft rigtig ondt i mit skamben, og absolut ingen tegn på snarlig fødsel :(

Og oveni købet har jeg bare haft en dårlig nat med opkast og diarré :( øv øv og øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey - jeg har noget brok.

Det er sgu ikke fair at få sine første strækmærker, når man HAR rundet 40+0!

(manden siger det er i stedet for en tatovering, og faktisk er jeg ret ligeglad med dem)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min faster fik sine strækmærker under fødslen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når du er syg skal du ikke regne med at gå i fødsel - kropppen ved godt du ikke har kræfter !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nå nu fik jeg også brug for at lukke en masse luft ud... sidder med en skøn dreng på 24 dage som IKKE sover mere end 1 time af gangen Max 2 gange om dagen.. jeg har MEGET mælk men han bliver træt i ikke mæt - iflg første sundhedspl fungere det fint... men nej han har ondt i maven og skriger..!!!! efter fødslen blev jeg lovet grøn recept til MME men stolede ikke på de sendte den så fik en ved lægen.. ville så købe det igår - og rigig nok lå der ingen recept.. men havde så en ekstra - men da jeg beder om profylac påstår de den er udgået - (men et andet apotek mente de kunne få den hjem) nå købte den ildelugtende nutramigen til 90 kr for en lille dåse - til trods for Lillemanden havde ligget ved brystet i 7 timer -ja 7 TIMER spiser han straks 130 ml sov en rime og vågnede og græd... nu giver jeg hm 2/3 flasker om dagen da jeg håber på at amme igen fuldtud når han får flere kræfter ( han passer stadig 50) nå men altså han sover stadig ikke...!! lægen mener at det begynder at ligne kolik og jeg skal søge råd ved sundhedsplejersken MEN hende der har besøgt mig regelmæssig var afløser - den rigtige skulle have været ger i denne uge og veje ham, men har absolut intet hørt - aner ikke hvad hun hedder eller noget...!!! er så frustreret og synes det er synd for Victor, han bruger alt sin energi på at skrige og spise...!! det er så slemt at når vi handler så pakker kassedrengene mine vare så det går hurtigere... jeg er på bar bund, alle gode råd modtages..!!! for min baby får under 10 timer søvn i døgnet...!!! på flaske så kn han dog ligge alene og kigge i 30 min så jeg kan bade, passe den store lave mad osv...!!! men han har endnu ikke sovet i lift/barnevogn/vugge/voksi eller noget - og har snart prøvet alt...!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha det lyder hårdt ! Jeg læste herinde er sted at fennikel te er godt mod maven.

Har du overvejet at prøve noget zoneterapi el kranio sakral terapi ?

Ellers bare rigtig meget held og lykke :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mikkelmille: Øv, hvor lyder det hårdt :(

Selvom du ikke ved, hvad sundhedsplejersken hedder, må der da være nogle, der ved, hvem hun er, Har du ikke nummeret på afløseren eller et hovednr., du kan ringe på? Jeg fik at vide på sygehuset, at hvis ikke vi var blevet kontaktet inden 1 uge af sundhedsplejersken, skulle vi selv kontakte hende, da vi så var blevet glemt, så det er nok dét, der er sket hos dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har allerede haft 3 besøg :( men ringer til afløseren mandag og spørger hvem jeg skal have.. synes bare det er irriterende efterhånden.. men her til eftermiddag spiste han faktisk flot ved mig - så måske han får nemmere ved det hele i takt med at han får sovet og får mere nærring.. synes bare det er hårdere end forventet - ligger også med lungebetændelse så måske det også har en indflydelse..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har allerede haft 3 besøg :( men ringer til afløseren mandag og spørger hvem jeg skal have.. synes bare det er irriterende efterhånden.. men her til eftermiddag spiste han faktisk flot ved mig - så måske han får nemmere ved det hele i takt med at han får sovet og får mere nærring.. synes bare det er hårdere end forventet - ligger også med lungebetændelse så måske det også har en indflydelse..

Sender dig kæmpe :kram for det lyder godt nok ikke nemt :(

Prøv evt at svøbe ham tæt ind i sin dyne så han ikke kan bevæge sine arme. Det har hjulpet her når lillemanden skulle sove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har vi prøvet - men sundhedsplejerske mener det er koliksmerter. hun anbefalede at fortsætte med flaske et par gange om dagen så eg kunne få ro. han er lige faldet i søvn efter at have været vågen siden kl 15 :( men hey, jeg kommer foran i køen når vi handler, her den anden dag åbnede de en kasse til mig og Idag pakkede flaskedrengen mine vare :) det er altså noget der bringer smil frem herhjemme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har vi prøvet - men sundhedsplejerske mener det er koliksmerter. hun anbefalede at fortsætte med flaske et par gange om dagen så eg kunne få ro. han er lige faldet i søvn efter at have været vågen siden kl 15 :( men hey, jeg kommer foran i køen når vi handler, her den anden dag åbnede de en kasse til mig og Idag pakkede flaskedrengen mine vare :) det er altså noget der bringer smil frem herhjemme ;)

Har i prøvet zoneterapi? Det har hjulpet vores Charlie med hans mavekneb.. Og det skulle også hjælpe på kolik! Eller kiropraktor, det skulle også hjælpe!

Ydermere, nu ved jeg ikke om du ammer, men hvis du gør, så drik fennikel the! Det skulle også hjælpe på kolik. Og ammer du får din lille mand det igennem din brystmælk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi blev anbefalet kolik - men har en sindssyg dygtig læge og han har sat ekstra tid a til os på fredag til 5-ugers.. men fenniklethe det skal prøves..jeg ammer så meget jeg kan men giver et par flasker så andre holde ham og jeg kan få armene fri lidt :( zoneterapi havde jeg slet ikke tænkt på men det All da undersøges.. jeg har lært at give zoneterapi for forstoppelse ( har en zoneterapeut i familien) og det var effektivt nok.. jeg skal have ham med til fest idag i kort tid og frygter bare alle folks kommentarer især fordi der kommer en baby på 2 mdr der næsten vejer dobbelt så meget og sover hele tiden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

anbefalet kiopraktor selvfølgelig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby skriger, og skriger.. han er godt nok billigt til salg lige i øjeblikket. Han sover stort set ikke, samlet set måske 6-7 timer i døgnet.

Jeg er ved at være brugt, og føler mig fuldstændig fortabt og utilstrækkelig :'(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby skriger, og skriger.. han er godt nok billigt til salg lige i øjeblikket. Han sover stort set ikke, samlet set måske 6-7 timer i døgnet.

Jeg er ved at være brugt, og føler mig fuldstændig fortabt og utilstrækkelig :'(

Øv det er bare hårdt. Håber det snart bliver bedre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby skriger, og skriger.. han er godt nok billigt til salg lige i øjeblikket. Han sover stort set ikke, samlet set måske 6-7 timer i døgnet.

Jeg er ved at være brugt, og føler mig fuldstændig fortabt og utilstrækkelig :'(

din stakkel :( kender følelsen... her kæmper vi helt sikkert med kolik nu - det koster nogle grædeture og ingen søvn... og kiopraktor i næste uge.. det er så frustrerende når de små ikke sover :(

håber bare det er tigerstribet ved dig, så er det nemmere at se en ende på det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

* tigerspriget selvfølgelig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER