JaMa

Vægten?

15 indlæg i dette emne

Jeg var på vægten i lørdags og blev meget overrasket over at jeg ikke har taget på siden jeg var 8+. Da jeg var til 1.lægebesøg havde jeg taget halvanden kilo på, og det er det vægten står på endnu. Har været temmeligt ramt af kvalme og madlede, så det er jo nok derfor. Men synes stadig det er lidt spøjst, da jeg i mine andre graviditeter har haft taget 4-6 kg på på nuværende tidspunkt (15+). Men ja ja, det kan jo sagtens nå at komme stærkt igen, så må nyde det så længe det varer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej,

Sejt!!!!

Jeg har ikke taget på endnu. Eller jeg tog på i uge 4 fordi jeg var på ferie - og dem har jeg ikke smidt, men det er ikke babyen men IS! Hehe...

Ellers vejer jeg stadig det samme. Og har store planer om at blive ved med det lidt endnu. Med mit BMI må jeg nøjes med at tage 6 kg på, og jeg vil gerne gemme dem til sidst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget 3 kg på og det hele sidder lige på maven.. Men flot det er denloveshower.gifloveshower.gifloveshower.gifloveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så gik den ikke længere uden vægtøgning,. Var på vægten her til morgen og har nu taget samlet set 3 kg på :)

Men det er nu også ok synes jeg, er jo snart halvvejs :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

godt nok høre jeg ikke til her inde i marts gruppen, men da min termin blev flyttet en enkelt dag fra d 31 marts til 1 april, følger jeg lidt med i begge grupper:-)

Jeg er idag i uge 15+1 og har taget 1 kg på siden jeg blev gravid.

Jeg syntes det er frustrende at vide at man kommer til at tage på. jeg er gastric bypass opereret og har tabt mig 45 kg, og er nu næsten panisk for at tage på igen. men min fornuft fortæller mig selvf at det er naturligt og følger med en graviditet.

HVordan har i andre det med at vægten stiger? - jeg prøver ikke at være hysterisk, da det jo i sidste ende handler im at min lille søn får alt havd han skal bruge der inde. men må indrømme at det er svært at acceptere at JEG tager på..:-)

- janni

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

godt nok høre jeg ikke til her inde i marts gruppen, men da min termin blev flyttet en enkelt dag fra d 31 marts til 1 april, følger jeg lidt med i begge grupper:-)

Jeg er idag i uge 15+1 og har taget 1 kg på siden jeg blev gravid.

Jeg syntes det er frustrende at vide at man kommer til at tage på. jeg er gastric bypass opereret og har tabt mig 45 kg, og er nu næsten panisk for at tage på igen. men min fornuft fortæller mig selvf at det er naturligt og følger med en graviditet.

HVordan har i andre det med at vægten stiger? - jeg prøver ikke at være hysterisk, da det jo i sidste ende handler im at min lille søn får alt havd han skal bruge der inde. men må indrømme at det er svært at acceptere at JEG tager på..:-)

- janni

Jeg kan godt forstå at du har svært ved at acceptere at du tager på - især efter at du har tabt 45 kg SUPER FLOT.

Tænker lidt at det er meget forskelligt hvor meget folk tager på, men min dejlige kæreste træner dagligt og han skal ligge et træningsprogram til mig til når jeg har født og er klar til at komme igang, for vil helt sikkert af med de kg igen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

godt nok høre jeg ikke til her inde i marts gruppen, men da min termin blev flyttet en enkelt dag fra d 31 marts til 1 april, følger jeg lidt med i begge grupper:-)

Jeg er idag i uge 15+1 og har taget 1 kg på siden jeg blev gravid.

Jeg syntes det er frustrende at vide at man kommer til at tage på. jeg er gastric bypass opereret og har tabt mig 45 kg, og er nu næsten panisk for at tage på igen. men min fornuft fortæller mig selvf at det er naturligt og følger med en graviditet.

HVordan har i andre det med at vægten stiger? - jeg prøver ikke at være hysterisk, da det jo i sidste ende handler im at min lille søn får alt havd han skal bruge der inde. men må indrømme at det er svært at acceptere at JEG tager på..:-)

- janni

Hvor er det bare et flot vægttab :respekt

Jeg har det okay med vægtstigningen, sådan da... har aldrig bøvlet nævneværdigt med vægten, men har da 3-4 kg for meget efter vores to første børn. I første graviditet tog jeg omkring 23 kg på og det var ikke særligt sjovt :huh gik fra en vægt på knap 60 kg og så op ad, og jeg var grædefærdig da jeg rundede de 80 kg. For andre lyder det måske ikke af meget, men for mig var det voldsomt og følte slet ikke jeg kunne kende mig selv i spejlet, da jeg havde et par måender til termin. Anden gang tog jeg "kun" 14 kg på og det kunne jeg meget bedre håndtere, følte mig smuk gravid helt til slut, og havde ikke "hval-følelsen" ;) håber rigtigt meget at jeg kan holde mig under 15 kg denne gang, og indtil videre går det ok med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også lige en opdatering her fra

Jeg er nu 17+1 og har lige været på vægten, som sagde + 1,2 kg så det er jeg meget godt tilfreds med, samt jeg er begyndt at have vand i kroppen, dog er det ikke så slemt fra morgenen af, så det påvirker nok ikke vægten på det tidspunkt af dagen :-)

Jeg kan ikke lade være med at spekulere lidt over, hvordan det evt er at læse med for dem der evt har taget en del mere på end os andre der skriver her inde,. for umildbart har ingen af os der skriver jo taget særlig meget på endnu (det kan selvfølgelig nå at komme )

For mit vedkommende ( som tidligere skrevet) er det svært for mig at acceptere en vægstigning pga tidligere stort vægttab. Men i mine andre graviditetet tog jeg henholdsvis 30kg på første gang og anden gang 11 kg. så der kan jo være stor forskel fra gang til gang:-)

men tænker bare om dem der har taget mere på evt vil dele det med os andre??

mvh 3gangsmor 17+1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her siger vægten 74,5 og jeg er 28+0 i dag, dvs en vægtøgning på omkring 7 kg. Det er sådan set okay synes jeg :) det gik lige stærkt med kiloene her for et par uger siden, men nu er der lidt ro på det igen. Det bliver spændende hvad det ender med til termin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik simpelthen så meget ros over min vægt i dag af JM. :yay :yay :yay

Er altså også bare stolt

Dejligt med ros :) det er da også bare skønt for dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke taget på siden uge 25, men derimod tabt 1 kilo... så nu hedder vægten + 9 kg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha her 31+3 hedder den +15 kg men jeg er heller ikke så god til at holde mig fra de søde sager, hvor end jeg gerne ville...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er desværre kommet op på +13, jeg var helt oppe på +14,5 men har lige tabt 1,5 kg ved at droppe alt det slik jeg rendte rundt og spiste. Er ikke helt glad for de +13, men satser stærkt på at de forsvinder hurtigt når lillemanden kommer ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nu oppe på +10-11 kg, det svinger lidt... Synes godt jeg kan mærke på min krop at jeg har ekstra kg at slæbe på, men regner nu med at ende på omkring +15 kg. De skal nok komme af igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor skønt med ros, det kan man ikke få for meget af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER