Barbamama

Fra SD kort til DVD

8 indlæg i dette emne

Er der nogen der kender nogle butikker, hvor man kan få overspillet video fra SD kort til en (eller flere) dvd-skiver? :)

Og evt. også ved, hvad det koster? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er der nogen der kender nogle butikker, hvor man kan få overspillet video fra SD kort til en (eller flere) dvd-skiver? :)

Og evt. også ved, hvad det koster? :)

Du kan da bare lave det selv.

I de fleste tilfælde flytter du den bare over på computeren og brænder den ned på dvd-skiven, evt. ved hjælp af Windows Medieplayer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan da bare lave det selv.

I de fleste tilfælde flytter du den bare over på computeren og brænder den ned på dvd-skiven, evt. ved hjælp af Windows Medieplayer.

Hmm, jeg er bare ikke sikker på, at formatet kan afspilles i normale dvd-afspillere :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De fleste dvd afspillere kan langt mere end du tror. Prøv at læse på den hvilke formater den tager, og prøv så at se om du kan gemme data fra kortet i samme format :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, jeg er bare ikke sikker på, at formatet kan afspilles i normale dvd-afspillere :unsure

Du kan lave et forsøg, de fleste dvd skiver koster jo ikke alverden, og ellers kan den jo afspilles i computeren som de fleste har!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg stadig boede i Aalborg sku jeg nok lave det for dig :) men hjælper selvfølgelig ikke så meget nu :S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, jeg endte med at få de søde mennesker fra Click i Aalborg til at gøre det :) De skal vist nemlig brændes over på noget blueray istedet, da det ellers ville fylde aaaaaaaaaaalt for mange skiver, og vi har ikke lige en blueraybrænder :unsure

Men tusind tak for råd, forslag og søde tanker om at ville gøre det for os, hvis det var muligt :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror den lokale fotoforhandler kan hjælpe dig så spørg dem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER