patricia

14 sep var vi til md scanning

2 indlæg i dette emne

Og alt så barehelt fint ud,,vi har ingen grund til af være urolig for noget.

Han ser stadigvæk meget fin ud :loveshower

Men 10 min ind får jeg en plukve,og han lå og holdt om moderkagen som han var ange for af miste den :7himmel

Elsker den lille fis.og så troede jeg den var sidste scanning for os men nej..

Kæresten reddende dagen ved og sige jamen vi har fået af vide af han ville blive lille.

Da storebror vejede 2670 og var 47 lang og bliv født på dagen dog via kejsersnit,og Lillebror vejer nu 255 gram :biglove så fik vi lige en tilvæskt scanning :loveshower

Jeg håber dog stadigvæk af vores lille fis vil være lille da jeg heller ikke er så stor igen og jeg har valgt af føde helt naturligt

Kan ikke li af blive bedøvet så har født af de ikke skal tilbyde mig andet end ilt..

Indtil videre har jeg kun taget 3 kg på. Ikke fordi jeg ikke spiser for det gør jeg,men jeg kan ikke få nok frugt og a38

Meget mærkeligt for har aldrig været vild med a38

Og så kom nyheden til os og vi skal til af finde vores drømmehus væk fra 3 sal og ned på jorden igang kan ikke vente :7himmel livet er bare fantastisk,er så lykkelig for alt,god weekend til alle herfra :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke et dejligt indlæg. Dejligt med en god scanning og fantastisk i lige fik en ekstra scanning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER