MLM

Drama med drama på

22 indlæg i dette emne

Vi har jo lige været på ferie, og der deltager jeg i en ordentlig omgang vandarobic, ca en halv time bagefter starter jeg med at bløøøøøøde og jeg bløder en omgang og derefter er der lige lidt som skal med ud.

Jeg/ vi blev mega kede af det og fik fat i vores læge i dk, og som hun sagde kunne viikke gøre noget.

Nå mn havde en tid til skanning i tirsdags og det var med bankende hjerte vi tog til Horsens.

Den første læge kunne INTET se og tilkaldte en overlæge som skulle se om graviditeten sad uden for livmoderen.

Den første læge sidder og snakker abort/ udskrabning og blodprøver, jeg fatter nada.

Overlægen kommer, og hun får skanneren og 30 sekunder senere sige hun tillykke du er 7+ 5, du har været gravid med tvillinger og du har tabt den ene.

Den anden ligger godt beskyttet og så gik hun :biglove

Jeg har lige skulle sunde mig lidt, og derfor har jeg været meget stille, men nu er jeg her igen :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt, at høre fra dig og godt at alt er vel ovenpå den forskrækkelse! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, sikke noget! Hvor er jeg glad for at høre at der trods alt er en vellevende baby tilbage derinde! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op!!! Stort tillykke med at der er en lille spire derinde, og jeg er rigtig ked af at dens tvilling ikke længere er her :boo

Jeg kan godt forstå at du har haft behov for at sunde dig ovenpå den omgang, men rigtig dejligt at høre fra dig :loveshower

Tak skal du have :loveshower, jeg er ikke ked af at jeg har tabt en for jeg havde ikke forventninger og håb om der skulle være to.

Jeg er derimod overlykkelige over der er et foster tilbage som havde fint hjerteblink og lå godt beskyttet :biglove

Så vi er meget glade :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt, at høre fra dig og godt at alt er vel ovenpå den forskrækkelse! :kiss

Tak Susanne, vi er også glade for at skanningen fik en dejlig afslutning :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, sikke noget! Hvor er jeg glad for at høre at der trods alt er en vellevende baby tilbage derinde! :kram2

Baby og baby er det jo ikke hlt endnu men det bliver det :loveshower Og tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke da et mindre drama. Men godt at høre at den tilbageværende har vist hjerteblink.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikke da et mindre drama. Men godt at høre at den tilbageværende har vist hjerteblink.

Helt fantastisk med hjerteblink :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :biglove :kram

Tja du beskriver det vist meget godt :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor vildt! :o

Dejligt at du har det godt igen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, sikke en forskrækkelse. Det lyder godt nok hårdt at høre på den første læge.... Skønt at nr to var lidt mere positiv. Tillykke med den hængende spire og dejligt du er tilbage :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, hvor skal I meget igennem! Men godt der er et fint lille baby-foster derinde :7himmel Det er så fint at se hjerteblink!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor vildt! :o

Dejligt at du har det godt igen :kram2

Tak :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, sikke en forskrækkelse. Det lyder godt nok hårdt at høre på den første læge.... Skønt at nr to var lidt mere positiv. Tillykke med den hængende spire og dejligt du er tilbage :kram2

Jeg ved sgu heller ikke hvorfor intet går som smurt. Men jeg sagde faktisk til hende overlægen tak fordi du kom :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, hvor skal I meget igennem! Men godt der er et fint lille baby-foster derinde :7himmel Det er så fint at se hjerteblink!

Hjerteblink er bare det bedste i hele verden :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puhhh, det maa da have vaeret ganske forfaerdeligt icon_hug.gif

Jeg er GLAD for at laese, at jeres lille spire har det godt 00000858.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh nej. Det er sgu ikke lige det man har brug for. Men er glad for at høre at alt er vel.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puhhh, det maa da have vaeret ganske forfaerdeligt icon_hug.gif

Jeg er GLAD for at laese, at jeres lille spire har det godt 00000858.gif

Det var cucca in carry, men godt nok en lettelse bagefter :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh nej. Det er sgu ikke lige det man har brug for. Men er glad for at høre at alt er vel.

:balloons

Det har du helt ret i, hende den først læge fandt det tomme hul rum efter det foster som var tabt.

På billede forstår jeg godt det var så svært :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har jo lige været på ferie, og der deltager jeg i en ordentlig omgang vandarobic, ca en halv time bagefter starter jeg med at bløøøøøøde og jeg bløder en omgang og derefter er der lige lidt som skal med ud.

Jeg/ vi blev mega kede af det og fik fat i vores læge i dk, og som hun sagde kunne viikke gøre noget.

Nå mn havde en tid til skanning i tirsdags og det var med bankende hjerte vi tog til Horsens.

Den første læge kunne INTET se og tilkaldte en overlæge som skulle se om graviditeten sad uden for livmoderen.

Den første læge sidder og snakker abort/ udskrabning og blodprøver, jeg fatter nada.

Overlægen kommer, og hun får skanneren og 30 sekunder senere sige hun tillykke du er 7+ 5, du har været gravid med tvillinger og du har tabt den ene.

Den anden ligger godt beskyttet og så gik hun :biglove

Jeg har lige skulle sunde mig lidt, og derfor har jeg været meget stille, men nu er jeg her igen :balloons

Kære MLM

Hvor er jeg glad for at høre at den lille har det godt - det må have været helt forfærdeligt at høre om abort og udskrabning når du i forvejen var bekymret efter blødningen! Det er vildt svært at forholde sig til at det ene foster er gået til, men hvor må du bare være lykkelig for at der stadig er én derinde :loveshower

Du får et lige et :kram

Kh.

Charlie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære MLM

Hvor er jeg glad for at høre at den lille har det godt - det må have været helt forfærdeligt at høre om abort og udskrabning når du i forvejen var bekymret efter blødningen! Det er vildt svært at forholde sig til at det ene foster er gået til, men hvor må du bare være lykkelig for at der stadig er én derinde :loveshower

Du får et lige et :kram

Kh.

Charlie

Tak skal du have, jeg har overhovedet ikke svært ved der har været 2 det havde jeg ikke regnet eller håbet på.

Derfor er jeg glad over der var en. :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER