Frk. Holecz

Nykøbing sygehus

10 indlæg i dette emne

Er der nogen, som har erfaring med Nykøbing sygehus ? Ang. Fødegangen og børne afdeling ? Har termin om 1måned. Når jeg har født skal jeg i sisi forløb, hvor jeg kan være der fra 5 til 14 dage. Det er dog pga min alder. Syntes dog at ,det er et uselt sygehus fra de ting jeg selv har oplevet, der fra og mine nærmeste. Da min mor lå, der med lungebetændelse og blodpropper i lungerne skulle hun have medicin igennem drop. Hende, der skulle give hende sprøjten tabte, den på gulvet og samlede den op igen, hvor hun var ved at stikke min mor, hvor min mor sagde fra og ville ikke have sprøjten. Men sygeplejesker sagde at, det betyder ikke noget.

Da min svigermor lå, der havde sygeplejesken ikke hansker på, da hun skulle arbejde med sprøjter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er et rigtig godt sygehus - OG der er havudsigt fra barselsgangen :) desuden må far blive så længe han vil . Jeg skal derned i morgen til PKS :) og super sødt personale

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal desværre ikke lægge på barselgangen. Da jeg er 16 og skal være med i et program der hedder isis. Det er, hvor de kommer lidt ekstra og ser til en. Der kan jeg være der fra 5 til 14 dage afhængelig af, hvordan jeg selv syntes det går med amning og de forskellige ting. Der er ikke plads på barselgangen når man er med i isis forløbet, selv om jeg syntes det vil være bedre på barselgangen, da der er de forskellige sygdomme på børne afdelingen. Kan han også sove der, hvis det er ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er Nykøbing Falster ik? Men der er ikke børne afd på det sygehus?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er Nykøbing Falster ik? Men der er ikke børne afd på det sygehus?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja Nykøbing Falster. Der er børneafdeling på sygehuset. Jeg har selv været indlagt der og har set min "pap søn " på børneafdelingen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søster fødte på Nykøning sygehus begge gange, og har vist ikke andet end roser tilovers for den del af det, men desværre et lidt skidt efterforløb med en forsvundet spiral, som de ikke ville lede efter. Men det har jo ikke noget med hverken børneafd. eller fødeafsnittet at gøre, så jeg er sikker på det nok skal gå. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søster fødte på Nykøning sygehus begge gange, og har vist ikke andet end roser tilovers for den del af det, men desværre et lidt skidt efterforløb med en forsvundet spiral, som de ikke ville lede efter. Men det har jo ikke noget med hverken børneafd. eller fødeafsnittet at gøre, så jeg er sikker på det nok skal gå. :)

Mange tak :-) der er 2 uger til min termin på mandag og er ved at være ret nervøs selv om jeg ikke vil indrømme det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik K's på nykøbing Falster og de var virkelig søde og rigtig dygtige de tog sig tid til os

Så kun roser herfra :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik K's på nykøbing Falster og de var virkelig søde og rigtig dygtige de tog sig tid til os

Så kun roser herfra :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER