Nitzen1987

Hvordan sover jeres babyer om natten?

8 indlæg i dette emne

Åh jeg synes godt nok at nætterne har været trælse her de sidste to uger Maja vågner 2-4 gange hver nat for at spise. Hun ligger hos mig og spiser, hvor vi så begge falder i søvn - jeg kan så vågne og vil flytte hende over hende over i hendes egen seng, da min mand ikke sover særlig godt når Maja ligger i vores seng, men så går der som regel ikke ret lang tid inden Maja vågner og så kan jeg starte forfra med amning... hun har ellers formået at sove 4-6 timer i træk om natten indtil for to uger siden (ja faktisk helt op til 9 timer har hun præsteret en enkelt gang)

Hvordan sover jeres børn om natten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Simon er begyndt på det samme. Han sov også igennem før men nu vågner han med 4 timers mellemrum og er sulten. Jeg har overvejet om det er et appetit spring eller om mælk ikke er nok til at holde ham mæt hele natten. Han er jo ved at være en stor basse på 6.5 kg. Hvor stor er Maja?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der ligger et appetitspring ved 3 måneder... Måske det er det der driller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Simon er begyndt på det samme. Han sov også igennem før men nu vågner han med 4 timers mellemrum og er sulten. Jeg har overvejet om det er et appetit spring eller om mælk ikke er nok til at holde ham mæt hele natten. Han er jo ved at være en stor basse på 6.5 kg. Hvor stor er Maja?

Jeg tror at Maja har rundet de 7 kg. Er spændt på hvad SP's vægt siger på onsdag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige med på en kigger.. Max gør nøjagtig det samme og han er på mme.. Puha det er hårdt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah bliver som regel puttet ved 19-tiden, men de sidste aftener 20 (og i aften naermere 22 blink.gif).

Derefter vaagner han omkring midnat og bliver ammet og puslet. Saa igen ved 4-5 tiden og ved 7-tiden, hvor der ammes og han kan godt sove videre til 8:30-9. Jeg synes det er ok, selvom det skisme er haardt med det natamning, hvis man taenker for meget over det zzzzz.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter to uger med en datter der vågnede hver 2. time for at spise i løbet af natten virker det nu til, at Maja er fundet tilbage til sin gode sove-/spiserytme om natten... hun har i hvert fald sovet 6 timer sammenhængende de sidste tre nætter, hvorefter hun har spist for så at sove videre i yderligere 4-5 timer håber virkelig ikke, at det er et tilfælde, at hun har sovet så godt de sidste 3 nætter (anti-jinx)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna er begyndt at sove utrolig godt om natten.

Hun sov førhen fra 23.00-04.00 og så fra 04.00 til 07.00 og så igen fra 07.00 til 08.30(09.00)

Nu sover hun fra ca. 21.30 til ca. 04.30 (05.30) og så igen efter spisning til ca. kl. 08.00

Det er jo så skønt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER