Barbamama

Dagens pletskud

1,519 indlæg i dette emne

Er det kun mig, der nogle gange lige fanger et SKØNT billede af guldklumpen, og gerne vil dele det, men ikke liiiiiiige har en billedtråd og ikke liiiiiiiiiige gider lave et helt indlæg i mor-tråden om det hver gang? :blush

Jeg tænkte, om I var med på at lave en "Dagens pletskud" tråd, med billeder af alle de dejlige BK-børn sådan løbende, når vi lige fanger dem fra deres bedste/sjoveste/sødeste side? :7:

(Det kunne også være en dejlig mulighed for at se skønne billeder af flere af bk-brugernes børn, selvom man (som jeg) ikke altid lige har tid og overskud til at surfe igennem alle billedtråde :badgirl )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og ja, jeg oprettede selvfølgelig tråden, fordi jeg lige fangede et godt billede af Valdemusen:

post-350-033289600 1347611552_thumb.jpg

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og ja, jeg oprettede selvfølgelig tråden, fordi jeg lige fangede et godt billede af Valdemusen:

post-350-033289600 1347611552_thumb.jpg

:biglove

Årh hvor er han skøn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D Sej lille gut :glad

Godt initiativ ellers :super Jeg har opgivet at lave en mortråd - tror slet ikke jeg vil få opdateret den ordentlig, sådan som det ser ud pt. ;) Så havde istedet overvejet en billedtråd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor er han skøn :)

Tak :kiss

Jeg håber at flere vil vise billeder af deres skønne børn :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D Sej lille gut :glad

Godt initiativ ellers :super Jeg har opgivet at lave en mortråd - tror slet ikke jeg vil få opdateret den ordentlig, sådan som det ser ud pt. ;) Så havde istedet overvejet en billedtråd :)

Jeg får i hvert fald heller ikke opdateret i mor-tråden hver gang jeg lige fanger et billede, der gør mig glad :biglove

Og jeg får slet heller ikke læst andres mortråde, eller set alle billedtråde, selvom jeg gerne ville. :badgirl

Så jeg tænkte at denne tråd kunne være den hurtige måde, at følge flere brugere og se billeder af flere brugeres børn samtidig :P :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det en fed idé Mette :loveshower :loveshower

Og hvor er Valdemusen herlig..... Lille glade babydreng :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.... Er det så kun babyer? Eller må de store også være med? Eller skal der laves en tilsvarende tråd i billeder af vores børn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.... Er det så kun babyer? Eller må de store også være med? Eller skal der laves en tilsvarende tråd i billeder af vores børn?

Hvis der er ønske om at lave to tråde, så kan vi/man da bare gøre det, men jeg tænker egentlig at det ville være rart at have dem samlet i én tråd? Så er der kun én tråd at holde øje med :badgirl Og de er jo skønne og dejlige, alle vores unger, både store og små! :loveshower

(Så SKYND dig at sætte et billede af Marlon herind! :whistling )

Og tak :kiss

Ps. Jeg har lige rettet i første indlæg, så der står BØRN og ikke BABYER. Så er der plads til alle :7: (og drengeparty ;)). Jeg tænkte bare ikke lige over det, da jeg oprettede tråden :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så vil jeg da lige bidrage med dagens pletskud af Charlie .... (og der er altså to, for de er sjovest sammen :D )

HVAD er det du står med mor???

pXHlU.jpg

Den er SJOV!! :D

bB72n.jpg

Og så lige gårsdagens pletskud af Marlon, som også ville prøve at have Charlie liggende på maven, som far havde :P

CUy1u.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der slet ikke andre som vil dele et pletskud? :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jo for sevan da :)

post-1471-065134300 1347737459_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens forsøg på at fange et smil

2012-09-08081729.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh Troldemor, de drenge er bare skønne!!!! :loveshower Og det billede hvor Charlie smiler (eller griner?) det er da nærmest definitionen på et pletskud - taget LIGE i det rette sekund! Dejlige billeder alle tre :wub

Og SoMummy, sikke et skønt billede også :loveshower SÅ dejligt med flotte fotografbilleder allerede mens de små er helt bittesmå :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjov og spas ved puslebordet :lolhit :

post-350-052925600 1347741378_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh Troldemor, de drenge er bare skønne!!!! :loveshower Og det billede hvor Charlie smiler (eller griner?) det er da nærmest definitionen på et pletskud - taget LIGE i det rette sekund! Dejlige billeder alle tre :wub

Og SoMummy, sikke et skønt billede også :loveshower SÅ dejligt med flotte fotografbilleder allerede mens de små er helt bittesmå :wub

Det er skam bare taget herhjemme på en mørk sofa og redigeret i farverne :) Det er nu også et skønt billede af Mar med ble på hovedet :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er skam bare taget herhjemme på en mørk sofa og redigeret i farverne :) Det er nu også et skønt billede af Mar med ble på hovedet :loveshower

:respekt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens forsøg på at fange et smil

2012-09-08081729.jpg

Hvor er hun dejlig! :loveshower Det er bare hammersvært at fange de smil :P Herhjemme sker det SÅ tit, at vi rammer "ved siden af", og får taget billede lige INDEN han smiler, eller også at han laver citronmund så snart han ser lyset fra kameraet <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønne børn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønne børn ;)

Tak :kiss

Har du ikke også lyst til at dele et pletskud? :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlige billeder :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg jo endelig fået styr på at ligge billeder op fra iPhone, så her kommer dagens pletskud - Erica igang med at prøve hendes nye trøje:

G7JqZ.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg jo endelig fået styr på at ligge billeder op fra iPhone, så her kommer dagens pletskud - Erica igang med at prøve hendes nye trøje:

G7JqZ.jpg

Hvor er hun skøn!! :loveshower

Det er godt nok længe siden, at jeg har set billeder af Erica (har nok været for dårlig til at lure mor-tråde :oops :badgirl ), hun er jo blevet en stor pige nu! :loveshower :loveshower :loveshower

Men en charmer, det er hun nu stadig :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun skøn!! :loveshower

Det er godt nok længe siden, at jeg har set billeder af Erica (har nok været for dårlig til at lure mor-tråde :oops :badgirl ), hun er jo blevet en stor pige nu! :loveshower :loveshower :loveshower Men en charmer, det er hun nu stadig :wub

Ja, hun bliver snart 15 måneder!! Og tak for kompliment :)

Men jeg har nu heller ikke været for flink til at ligge billeder op, dog ligger der nogle fra hendes fødselsdag, de er jo ikke så gamle ;)

Men måske jeg bliver bedre til at dele billeder, nu har jeg nemlig endelig fået taget mig sammen til at sætte mig ind i hvordan jeg ligger billeder og fra iPhonen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER