linen

Hvordan har i det - ved at være trætte af graviditeten

11 indlæg i dette emne

Jeg selv har det blandet - har været til jordemor i dag, hun var heldigvis forstående.

Altså overordnede er jeg glad og fro, men pga. sukkersygen er jeg bare så pokkers træt hele tiden, og overskuddet ligger på et lille sted. Dette kombinret med frygtelig mange plukveer, gør at jeg indimellem synes tingene er lidt uoverskuelige.

Nattesøvnen driller, får mange kramper, men har nu købt magnesium så håber det hjælper!

Jeg tænkte da jeg blev sygemeldt at så kunne jeg nå dit og dat blandt andet fryse mad til starten af barslen - men har bare måttet indse at jeg ikke når en dyt. Hvis ikke jeg får en middagslur, orker jeg end ikke at lave aftensmad - har heldigvis en rigtig forstående mand - men det er dyrt med al det købe mad. og begrænset hvad jeg kan må spise pga. sukkersygen.

Hvis jeg når en praktisk ting hver dag, er jeg glad! :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh jeg har blandede følelser omkring det. Jeg er ved at være rigtig træt af min krop. Har bækkenløsning, og har det ligesom dig, at jeg er glad hvis jeg kan lave en ting hver dag. Jeg har ret ondt, og hader ikke at kunne noget. Så på den måde, er jeg bare klar til hun komer ud. :)

Men ellers føler jeg mig ikke rigtig klar. Der er stadig nogle praktiske ting vi skal have styr på, og mentalt føler jeg mig heller ikke helt klar. Jeg svinger også mellem glæde og frygt. Selvom det er 3 gang. Er bange for selve fødslen, og tiden bagefter. Men ved jo at det hele nok skal gå. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige på fra mobil.

Men jeg har det fuldstændig på samme måde.

Har ondt, og kvalmen er desværre kommet lidt på retur - hurra for seaband som jeg nu må sove med om natten også. Kom fra den ene dag til den anden. Maven strammer og ja mine hofter og bækken lever deres eget liv. Så her er det også med meget blandet følelser, at jeg ønsker det overstået og omvendt er jeg heller ikke helt klar til at bettefis kommer ud. Synes stadig der er meget at nå, selvom det faktisk ikke er tilfældet heller.

Men de bækken smerter kunne jeg nu godt have undværet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De seneste 2 uger synes jeg godt nok jeg har været ramt, så nu er jeg ved at være lidt træt af at være gravid, selvom jeg heller ikke føler mig klar til familie forøgelsen.

Men mange plukveer, der betød en indlæggelse og venedsættende medicin forrig tirsdag, så på sygehuset igen i tirsdags med mange plukveer og inkontinens som følge, fik så konstateret blærebetænde og antibiotika mod det, og fredag fik jeg så en kæmpe hæmoride, der er så stor at den skal operes væk når jeg har født - nugider jeg ikke rigtig mere - men kan så glæde mig over at der kun er 2 uger og 2 dage tilbage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige præcis linen, 2 uger og 2 dage til termin!!!

Jeg er ved at være pænt træt af maven. Den er konstant i vejen når jeg vil lege med Frederik og hindre mig i så mange ting i dagligdagen så det snart ikke er sjovt mere. Men samtidig tænker jeg også at jo længere tid han er i maven jo flere dage har jeg til mig selv, når Frederik er i DP, så følelsen et lidt blandet :) Men jeg glæder mig vildt til han kommer ud!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så træt af at være gravid, og håber på fødsel hver dag. Selvom jeg jo godt ved at hun har bedre af at blive derinde lidt endnu.

Men jeg har bare så mange smerter i mit bækken og dybt nede i underlivet 24/7 :( jeg synes det er rigtig hårdt at være gravid nu, og jeg kan virkelig ikke overskue at der kan gå næsten 6 uger før der sker noget. (har først termin d 24, og hvis jeg så går over tid)

Så please lille Ayah, du må gerne komme snart. Jeg vil gerne møde dig :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er voldsomt træt af at være gravid. Jeg vil bare gerne have den fødsel overstået- se lillemanden og komme igang med at være aktiv igen. Kan slet ikke holde ud konstant at få ondt bare ved de mindste ting.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig også til at få en ende på det.

Når jeg sidder og slapper af, og Lillebror knokler rundt derinde, er det dog rigtig hyggeligt. Jeg ELSKER den følelse.

Men at være tung, døje med halsbrand, og ofte også kvalme, at have hæmorider, træthed og hvad der eller følger med af "sjov", det kunne jeg godt være foruden. ... Og så kommer ovenikøbet, at Lillebror nogle dage er rigtig stille. Der er dage, hvor han kun har to vågen-perioder, og det er ved at drive mig til vanvid. Er angst for pludselig at miste, ... så GLÆDER mig til at blive sat i gang om 11 dage, ... hvis ellers jeg er moden nok til det da, og hvis de har tid til igangsættelse den dag.

Samtidig lidt vemodig i forhold til min to-årige dreng. Tror godt, at det kan blive hårdt for ham til at begynde med. Og hårdt for mig ikke altid at have den fulde tid til ham.

De andre børn er så store, at de kan forstå det og også er indstillede på, at en lille en tager tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå jeg er ikke klar til fødslen, men fuck hvor er jeg træt af graviditeten.

Jeg er blevet forkølet og i dag har jeg den vildelste hovedpine, når jeg ligger stille er jeg ok, men så snart jeg bevæger mig lidt rundt får jeg plukveer, der gør ondt.

Mine hænder ogfødder sover af alt vandet i kroppen og hormonerne gør jeg er total pirrelig, der skal ingenting til før tårerne løber - bare det ikke skal være sådan her helt til den 16.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har faktisk stadig god tålmodighed, selv om jeg er gået en uge over tid.

Synes det er hyggeligt med puf inde fra maven, men jeg er også sikker på at det er sidste gang jeg mærker det. Sover faktisk ok og gik 6 km igår uden problemer.

Alt i alt går det fint.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går det faktisk rimeligt fint, så jeg har ikke det store at klare over, men jeg håber nu alligevel at lillebror meget snart kommer ud, gerne i weekenden :) Så jeg igen kan lege med Frederik uden at maven er i vejen for mine fysiske udfoldelser <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER