Q7330

... aaalt for længe over tid!?

4 indlæg i dette emne

Hej piger....

Jeg har altid haft HELT regelmæssig mens, hver eneste måned! Jeg får det ALTID fredag morgen mellem 8 og 10 :-) Det har aldrig været anderledes.. Taget p-piller i mange år, der fik jeg det også fredag morgen - stoppede med p-piller i april og stadig fået det om fredagen mellem 8 og 10!

MEN! Dvs jeg skulle ha' haft det fredag for nu halvanden uge siden! Men har intet fået... Har alle de sædvanlige symptomer på mens., men bløder ikke det mindste...

Har taget 2 tests, begge HELT negative - men har læst 100 steder at sådan noget tit først kan testes efter længe! Men kan iiiikke veeeente! Jeg vil vide det nuuuuu, om den så er negativ, så kan jeg da i det mindste få det røde overstået... :-)

Ih altså... Det er SÅ spændende!

Synes bare at det er voldsomt at tage til lægen, hvis man er halvanden uge over tid - mon ikke hun bare siger 'vent og se!?'

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tænker at det måske kan være din krop der sprænger mens over, men håber da selvfølgelig for dig at det bare et de der teste der er længe om at blive positive!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændene! Men, Jeg ville vente og se lidt endnu.. Også vente et par dage med at teste igen.. Ved godt at man bare næsten ikke kan holde ud bare at gå og vente, men prøv at tænke på noget andet selv om det er Mega svært!!

Sender dig :goodluck og :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Phew det er svært med den ventetid - tænker jo ikke på andet lige nu!!

Har taget en test i dag igen, som siger negativ...

Var så dum at gå ind og læse på de mest typiske graviditets-symptomer, og synes jo så pludselig at jeg har dem alle... Lige bortsat fra brystspændinger :-)

Belastende at gå og vente... Har jo lyst til at tage en ny test hver eneste time!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER