Mommy

Næsten halvvejs

2 indlæg i dette emne

Hej skønne damer

Så er vi nogle stykker der er ved at være halvvejs i graviditeten. Puha lige pludseligt synes jeg faktisk de sidste 19-20 uger er gået stærkt, selvom det (ihvertfald for mit vedkommende) har været en lang og hård rejse hertil.

Hvordan har i det allesammen?? Er jeres maver ved at være store og fine og er i begyndt at bygge rede derhjemme og indrette baby værelse med alle de indkøbte ting?

Jeg synes egentlig jeg har det fint. Døjer lidt med forskellige gener som forstoppelse og halsbrand, men til gengæld er min bækkenløsning og rygsmerer langt fra så slemme som i de sidste to graviditeter. Jeg er startet til akupunktur og kan klart anbefale det hvis andre har ryg eller bækken problemer :)

Jeg glæder mig enormt til MD scanningen d.21.september og ikke mindre til 3D scanning i november måned. Uha det bliver bare SÅ spændende :)

Jeg er begyndt at sortere i baby tøjet fra drengene og finde de ting der er neutrale og kan bruges til lillesøster. Resten er jeg så småt begyndt at sælge ud af, men puha hvor jeg synes det er hårdt. Det føles som igår lille baby William havde str.56 på og nu er han så småt på vej i str.98 og skal i børnehave til foråret. Suk. Tror vist jeg er nødt til at gemme et par af ynglingssættene bare sådan for mindernes skyld. Jeg har heldigvis en god veninde der venter en dreng til jul og hun vil gerne købe en stor del af tøjet, så det er jo fantastisk.

Jeg er begyndt at købe lidt pige tøj også, men glæder mig nu også til januar udsalget. Der skal jeg vist rigtig på shoppetur :) Smil.

Alt udstyr har vi fra drengene og det er stadig i super fin stand, så det er vist bare lidt nyt tøse sengetøj og en ny tremmeseng vi mangler der. Meeeen katvig og småfolk har godt nok lavet nogle søde prints denne gang, så det ender nok desværre også med at rende op i pris.

Min mand har i lang tid sagt at 3 børn var det antal børn vi skulle have og jeg har nok været lidt ambivalent hvad det angik. Jeg har altid gerne villet have mange børn og det stresser mig ikke det fjerneste! Men nu hvor vi fik at vide vi venter en lille prinsesse, så er min drøm om at prøve at have begge køn gået i opfyldelse og jeg har forenet mig med tanken om at dette bliver sidste barn i vores llille familie. (Eller ok man skal jo aldrig sige aldrig vel....). Men jeg har det faktisk godt med den beslutning. Både økonomisk og tidsmæssigt. Jeg kunne sagtens få tid og penge til et barn mere, men vi vil gerne kunne tage børnene med på rejser og alle have sæsonkort til legoland osv og så nyder jeg ene tiden med hvert barn fx til fodbold træning, biograf besøg eller cafe ture.

Hvordan har i andre det med det? Nogen siger at man kan føle det, når det er sidste barn?!

Håber i andre nyder "den søde ventetid" ligeså meget som jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har idag været til scanning som vi selv betalte

Lillebror vejer ca 272g nu og jeg tænker lidt på om han bliver stor alligevel :whistling

Men jeg nyder også min søde ventetid,,kan bare ikke vente mer nu vi er helt klar og alt er klart

Navn og alt hvad vi får brug for er købt eller også har vi det fra storebror,men dette er også vores sidste barn

En lidt trist tanke.

Men jeg har sagt af jeg heller vil ha tid til mine børn uden det bliver stresset :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER