casw

Lige taget en test....

69 indlæg i dette emne

Hej Tøser

Jeg har kigget med herinde lidt tid. Vi siger selv at vi ikke prøver, men vi er heller ikke forsigtige!

Jeg har netop taget en test (som jeg har taget utallige af efterhånden) men denne gang var der altså 2 streger!!!! Puha, min hjerte hamrer ekstra hårdt lige nu og jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre af mig selv. JEg er meget glad for at min mand ikke er hjemme, for han ville kunne læse mig som en åben bog.

Jeg tror liiiige at jeg tager en mere senere, for at være helt sikker inden jeg siger noget til ham - han brænder virkelig efter at jeg bliver gravid, så jeg vil heller ikke skuffe ham!

Ej men for søren da - havde lige brug for at skrive det et eller andet sted!!!!

God dag derude :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke!!!

Jeg kan godt forstå du lige skulle ud med det, for det ER en helt specielt lykkefølelse man opnår med sådanne en test :balloons :goodluck :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var også under det princip vi fik Felix :)

Tillykke med de 2 streger. Mon ikke den er positiv næste gang også :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med det!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!!!

Jeg kan godt forstå du lige skulle ud med det, for det ER en helt specielt lykkefølelse man opnår med sådanne en test :balloons :goodluck :gravid

Ja det er vildt underligt, det er egentlig ikke rigtig til at forstå, selvfølgelig tager man en test fordi man håber det, men jeg har bare kigget på en del negative tests efterhånden.

Tror lige at det skal synke ind :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med de 2 streger! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var også under det princip vi fik Felix :)Tillykke med de 2 streger. Mon ikke den er positiv næste gang også :balloons

Haha nogle gange synes vi lidt det er en fjollet indstilling vi selv har, fordi selvfølgelig prøver vi når vi ikke beskytter os, men tror det er for at der ikke har skullet være så meget fokus på det. Vi er også lige blevet gift for et par måneder siden, så vi er heldigvis blevet distraheret en del :)

Tillykke med det!! :loveshower

Tusind tak !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med de 2 streger! :balloons

Tusind tak :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke :balloons

Tillykke :yiepie

Tillykke!! :balloon

Tusind tak :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

stort tillykke med det :7himmel : :balloons :kram :kram :kram :kram :kram :yiepie :yiepie :gravid :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke! :balloon Hvor er det dejligt for jer!

Og du kan tro at jeg ved hvordan du har det lige nu, testede selv positivt i går. Sidder her på arbejde og har bestemt! ikke tankerne på arbejde ;)

Glæder mig til at høre hvad manden siger nu han er hjemme.

Og hvor er det dejligt at følges med en, har du så terminsdato d. 18 maj?

Tillykke herfra i hvert fald! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke - skal vi ikke ha billede af testen? :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke, det er bare en vild fornemmelse i kroppen, naar man mindst har ventet detloveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :balloon

Stort tillykke :balloons

stort tillykke med det :7himmel :

Stort tillykke! :balloon Hvor er det dejligt for jer!Og du kan tro at jeg ved hvordan du har det lige nu, testede selv positivt i går. Sidder her på arbejde og har bestemt! ikke tankerne på arbejde ;)Glæder mig til at høre hvad manden siger nu han er hjemme.Og hvor er det dejligt at følges med en, har du så terminsdato d. 18 maj? Tillykke herfra i hvert fald! :yay

Stort tillykke - skal vi ikke ha billede af testen? :whistling

Tillykke, det er bare en vild fornemmelse i kroppen, naar man mindst har ventet detloveshower.gif

Tusind tusind tusind tak piger - det er så vildt! Der kommer lige et billede senere, manden kommer hjem lige om lidt!!!! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Glæder mig til at høre mandens reaktion :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til at høre mandens reaktion :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig mange gange tillykke :hurra

Ser ud til at vi skal følges ad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først og fremmest tusind tusind tak for al jeres opbakning!

Manden kom hjem omkring kl 17. Jeg havde været nede og købe sådan en ko-bamse-sutte-klud og havde pakket den ind. Imens han åbnede den siger han: "ja det er i hvert fald ikke bogen -du skal være far om 40 uger, så fat det- og så kunne jeg ikke lade være med at smile. Han stoppede lidt med at pakke op lidt og kiggede på mig, så flåede han papiret af pakken og stod og gloede på den. Så siger han: "hvad er det til?" hvortil jeg svarer at den jo nok ikke var beregnet til ham. Så tog han fat i en stol og jeg kunne bare se hvordan han rystede. Så hentede jeg de 3 positive test og lagde foran ham, og så stod han bare og gloede. Så spørger han om jeg er sikker på at det er sådan de skal se ud når de er positive og så henter jeg så tegningen der viser hvordan de skal se ud. Det kan han jo ikke modsige. Han går så ind i sengen og sætter sig og siger: "hold da op". JEg spørger om han vil være alene og det vil han ikke så jeg sætter mig ved siden af ham og aer ham på armen. Så går han lidt rundt i huset som en hovedløs høne for til sidst at gå ud og ryge sig en cigaret, hvor vi sidder lidt og snakker om fremtiden. Her til aften spørger han om jeg tror testen stadig vil være positiv, og kan godt høre han gerne vil have at jeg tager en, så det går jeg ud og gør. Kalder på ham efter et minut, hvor den allerede er positiv og han kommer ud og ser det. Så går han ud og ryger igen og så kan jeg bare høre ham råbe: "den virker!!!!!" og så kommer jeg ud og ser en mand der danser rundt af glæde. Haha, jeg tror han har forstået det nu endnu.

Umiddelbart tror jeg at jeg er 6 uger henne, men jeg er rigtig meget i tvivl. Har fået tid ved lægen den 2. oktober, så det bliver rigtig spændende! Nu skal jeg lige pludselig til at sætte mig ind i en hel masse.

Men her er da lige billedet af 3 positive tests :)

post-4621-096145800 1347302460_thumb.jpe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke meget at være i tvivl om. Sjovt din mand lige skulle have en sidste test for at forstå det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER