casw

Lige taget en test....

69 indlæg i dette emne

Det er ikke meget at være i tvivl om. Sjovt din mand lige skulle have en sidste test for at forstå det :)

Ja det var meget sødt :biglove - som han siger at det er jo meget sjovt at snakke om det og prøve, men nu er det pludselig en realitet :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

STORT TILLYKKE!!!

Det er helt specielt når man står med en postitiv g test! Jeg husker stadig så tydeligt da jeg testede postiv med William! Havde ikke regner med det overhovedet da vi stort set ikke havde prøvet den måned . Jeg sad og blev total skæv øjet af at se på testen ! For hvad pokker ! Er der en ekstra streg eller ser jeg syner !!

Man tænker pludselig på alt det nye fremtiden nu vil byde på. Manden min blev også helt mundlam :-)

Og med de tests du viser der !!! Så er der ingen tvivl ! Virkelig fine postive teste :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er godt nok positive de test! Jeg har også taget 4 nu, nu er jeg overbevist om at de ikke tager fejl :lolhit

Ih jeg blev helt rørt over at læse om din mands reaktion, hvor er han dejlig :biglove

Ses i maj-terminsgruppen! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

STORT TILLYKKE!!!Det er helt specielt når man står med en postitiv g test! Jeg husker stadig så tydeligt da jeg testede postiv med William! Havde ikke regner med det overhovedet da vi stort set ikke havde prøvet den måned . Jeg sad og blev total skæv øjet af at se på testen ! For hvad pokker ! Er der en ekstra streg eller ser jeg syner !!Man tænker pludselig på alt det nye fremtiden nu vil byde på. Manden min blev også helt mundlam :-)Og med de tests du viser der !!! Så er der ingen tvivl ! Virkelig fine postive teste :-)

Tusind tak - det er rigtig godt at høre at de er meget positive de tests, for jeg har selv tænkt at de var da lidt fesne, men jeg er altså virkelig også grøn i det her. Selvom vi selvfølgelig har prøvet, så har jeg egentlig tænkt at det nok ikke lykkes fordi vi begge er overvægtige, så jeg er overhvoedet ikke forberedt - sikke en masse der skal læses nu :whistling

Ja det er godt nok positive de test! Jeg har også taget 4 nu, nu er jeg overbevist om at de ikke tager fejl :lolhit Ih jeg blev helt rørt over at læse om din mands reaktion, hvor er han dejlig :biglove Ses i maj-terminsgruppen! :balloons

Tusind tak, ja han er sku meget sød min mand, han er dog noget mere fattet idag! :7himmel

Ja Maj termingruppen - shit man, det er den eneste måned jeg har fået besked på ikke at føde i :lolhit

JEg er selv fra maj, min mand er fra maj OG min far er fra maj, så vi er egentlig nok der i forvejen :oops - men de skal nok blive glade når de får det afvide alligevel - det er første barnebarn de vil få. :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak - det er rigtig godt at høre at de er meget positive de tests, for jeg har selv tænkt at de var da lidt fesne, men jeg er altså virkelig også grøn i det her. Selvom vi selvfølgelig har prøvet, så har jeg egentlig tænkt at det nok ikke lykkes fordi vi begge er overvægtige, så jeg er overhvoedet ikke forberedt - sikke en masse der skal læses nu :whistling

Tusind tak, ja han er sku meget sød min mand, han er dog noget mere fattet idag! :7himmel

Ja Maj termingruppen - shit man, det er den eneste måned jeg har fået besked på ikke at føde i :lolhit

JEg er selv fra maj, min mand er fra maj OG min far er fra maj, så vi er egentlig nok der i forvejen :oops - men de skal nok blive glade når de får det afvide alligevel - det er første barnebarn de vil få. :bd

Ja typisk med de datoer! Hos os passer det bare helt perfekt, mit drømmescenarie er majbarn da vi ingen kender der har fødselsdag der og der oftest er godt vejr.

Hvornår har du termin? Min er d. 17maj (mærkeligt noget at skrive ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :)

Hvor er din mands reaktion bare sød.. Jeg måtte da fælde en tåre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak - det er rigtig godt at høre at de er meget positive de tests, for jeg har selv tænkt at de var da lidt fesne, men jeg er altså virkelig også grøn i det her. Selvom vi selvfølgelig har prøvet, så har jeg egentlig tænkt at det nok ikke lykkes fordi vi begge er overvægtige, så jeg er overhvoedet ikke forberedt - sikke en masse der skal læses nu :whistling

Tusind tak, ja han er sku meget sød min mand, han er dog noget mere fattet idag! :7himmel

Ja Maj termingruppen - shit man, det er den eneste måned jeg har fået besked på ikke at føde i :lolhit

JEg er selv fra maj, min mand er fra maj OG min far er fra maj, så vi er egentlig nok der i forvejen :oops - men de skal nok blive glade når de får det afvide alligevel - det er første barnebarn de vil få. :bd

Det med datoerne finder i helt sikkert ud af :) vi har også 4 fødselsdage i februar hvor Felix er fra. Jeg ramte endda hans kusines fødselsdag og dagen før hans far :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :)

Hvor er din mands reaktion bare sød.. Jeg måtte da fælde en tåre :)

Tusind tak - ja det var altså lidt sjovt at se, det hele blev lige pludselig så virkeligt :7himmel

Det med datoerne finder i helt sikkert ud af :) vi har også 4 fødselsdage i februar hvor Felix er fra. Jeg ramte endda hans kusines fødselsdag og dagen før hans far :)

Haha ja det har du nok ret i, tror nu også mine forældre bliver glade og at de evt fælder en lille tåre. Vi har planlagt hvornår vi skal fortælle dem det og det hele, så nu må tiden godt bare gå :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja min mor græd da vi skulle have Felix :) glæder mig til at høre der hele når familien skal have nyheden om noget tid :) det er svært ikke at fortælle når man har så meget glæde. Jeg havde svært ved at skjule det specielt på jobbet da jeg kastede op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med graviditeten :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Wuhuuu :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med graviditeten :loveshower

Tillykke :yay

Haha. Sjov reaktion fra manden :D

Wuhuuu :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Tusind tusind tak :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et "lille" skår i glæden.....

Nå sad og læste lidt rundt på nettet i aftes og fik en bekymring omkring at være gravid udenfor livmoderen pga ting der har foregået tidligere (men jeg aaaaaaanede jo ikke at jeg var gravid) - så jeg var et smut ved lægen idag, som har sendt mig videre til scanning, som jeg skal til i morgen, situationen har 3 udfald: enten er jeg gravid udenfor livmoderen, ellers er jeg ved at få/har haft en spontan abort eller også er alt som det skal være... Jeg synes ikke om oddsene, så det er gået fra utrolig glad til meget bekymret og forvirret...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Må jeg spørge hvorfor du er bekymret? Altså, er der noget i denne graviditet, som giver mistanke om at der skulle være noget galt?

Jeg krydser dog rigtig meget fingre for dig, at alt er som det skal være :goodluck :goodluck :goodluck

Altså jeg har jo ikke været gravid før, så jeg ved ikke om det er anerledes jo, men torsdag havde jeg meget kraftige smerter i underlivet, så kraftige at jeg ingenting kunne foretage mig (på det tidspunkt vidste jeg ikke at jeg var gravid) og jeg har i en lille uge haft en meget brunlig udflåd, som om der er gammelt blod med ud. Lægen kunne ikke umiddelbart se noget, men kunne godt se at jeg havde meget mørk udflåd og derfor er jeg sendt videre til scanning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay :-) ud fra det lyder det ikke som en SA i mine ører :-) håber den er hvor den skal være :-)

Det er godt at høre, jeg er typen der altid er forberedt, så alt det her kommer meget bag på mig og jeg er utrolig forvirret. Ser bare frem til at få et svar i morgen om jeg kan informere mine forældre og at de skal være bedsteforældre for første gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ked af at hører om dine smerter og udflåd :(

håber at alt er som det skal være og du kan fortælle den gode nyhed :)

Pøj pøj i dag :)

Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for du får en god scanning i dag og at din lille spire sidder hvor den skal :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ked af at hører om dine smerter og udflåd :( håber at alt er som det skal være og du kan fortælle den gode nyhed :) Pøj pøj i dag :)Kram

Krydser fingre for du får en god scanning i dag og at din lille spire sidder hvor den skal :)

Tusind tak :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til scanning idag. Lægen kunne efter noget tid finde livmoderen, men kunne ikke se noget inde i den, hvilket kunne betyde to ting: enten var jeg ikke så langt henne som jeg troede, eller også er der simpelthen bare ikke noget og så må vi prøve igen.

Jeg fik taget en blodprøve og skal så have taget en blodprøve igen på fredag, for at tjekke om mit tal er steget og så konkluderer om det er det ene eller det andet - så nu venter vi bare til fredag eftermiddag....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Øv det var jo ikke sådan det skulle være. Krydser alt for det spinkle håb der er tilbage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER